Wijven versieren die prinses als ondertitel hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaar.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ok okmaar mijn vriendinnen doen altijd alsof ze het vies vinden
Alles kan kapot.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.
Nee sinds vrijdagquote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef L0t.. het volgende:
nee hoor bobbyhoe gaat het? Ben je nu net terug van je vakantie?
lik je inmiddels al pussy danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
ik zal je vriendinnen eens vies laten zien :$
Weet ik toch.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja ok ok ik mag niet klagen atm.. Maar ik mis een relatie snap je? Gewoon dat speciale gevoel![]()
is toch lachequote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ok okmaar mijn vriendinnen doen altijd alsof ze het vies vinden
quote:
Echt eh, beter sturen ze een supervriendin op met wie we voor altijd gelukkig zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet ik toch.Ik ga eens een brief naar Hart van Nederland sturen of ze een speciale verwendag voor ons willen organiseren, omdat we het zo zwaar hebben.
Omg, the memoriesquote:
Vroegah was de muziek gewoon pure lieffdequote:
Ik zie het echt helemaal voor me hoe hij met rode koontjes angstig op z'n brommertje tuft.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef Juicyhil het volgende:
Ik reed dus op de Spaklerweg vandaag op de brommer en reed een rood autootje achter me. Diegene was aan het toeteren en ging me vervolgens afsnijden waarna ik m'n middelvinger opstak (automatische reactie). Dus die gast stopt en stapt die neger uitIk keer direct om en ga op de andere weghelft rijden waarna die gast achteruit ging rijden.
Hij reed toch maar weer door en toen besloot ook maar weer mijn weg richting school te vervolgen. Dus ik sla links af om de Wenckebachweg weg in te rijden waarna ik zie dat die gast rechtsaf was geslagen om om te keren. Dus ik rij zo snel mogelijk door, maar ik zie die gast in de verte achter me aankomen.
Ik moest wat bedenken, dus uiteindelijk maar een paar meter verderop het fietspad opgereden waar paaltjes staan. Die gast die reed maar gewoon weer door en ik nam het paadje achter de Bijlmerbajes om alsnog bij school te komen.
Maar ik was dus zowaar even bang.
De klacht is dus dat mensen zich druk maken om niks. De tijd die deze meneer had gewonnen door mij af te snijden, was hij direct weer kwijt om mij te pakken te krijgen.
quote:
zwanger¿quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:40 schreef Chai het volgende:
Vroeg wakker worden en blijven door buikpijn.
gelukkigquote:
Alleen maar..quote:
Vroegquote:
Van stage?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeg![]()
maar nu ben ik vrij![]()
En heb jij al bergen werk verzet?
Nee, dat heb al afgerond.quote:
Ohh, nu moet je die leuke vrouwengesprekken missen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat heb al afgerond.
Hoe zit t met jouw zoektocht?
Iets gevonden al?
haha jijquote:
Stagelopen was niet verplicht toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh, nu moet je die leuke vrouwengesprekken missen.
Nah, niet gelukt, ben nu fulltime met m'n scriptie bezig. Erg leuk werk.!
Ik zag jou niet om half 7 posten, ochtendmensquote:
Nee, klopt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stagelopen was niet verplicht toch?
Ah je hebt een onderwerp gevonden wat nog niet in gebruik is
En je komt altijd zo punctueel overquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Nou ja, we hadden geen datum afgesproken voor het inleveren van hoofdstuk 1 en dat heb ik toen een beetje laat ingeleverdwaardoor ze zei: aangezien er al zo'n tijd overheen is gegaan wil ik je adviseren bij dit onderwerp te blijven.
Mijn wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je komt altijd zo punctueel over
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag jou niet om half 7 posten, ochtendmens
Luiwammesquote:
quote:
Ik mag hopen van niet.quote:
quote:
quote:
quote:
Beetje zwaar wel jaquote:
wtf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Beetje zwaar wel ja
Bobby, ik ga jou even dm'en want ik maakte wat mee!!!
die eer niet willen hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:50 schreef wise het volgende:
[..]
wtf.
edit: even uitloggen onder wise zijn account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |