Leer quoten danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb je uiterlijk bepaald a.d.h.v je fotoboek. En ik zeg nee.
Vroeger had ik het gedaan, nu vind ik je te lief en kan ik het niet.quote:
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaarquote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger had ik het gedaan, nu vind ik je te lief en kan ik het niet.
Doet 'ie altijd toch. :$ :$ :$quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaar.
Welnee, ik zou niet durven.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Probeer je me te versieren ofzo? Al die 3 lieve posts achter elkaar.
Alleen bij WD, maar ja bij gebrek aan beter...quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ben je zo oud dan?
Die van mij is ook belachelijk jong. Niet eens over nagedacht.
bitch ik kom net pas weer terug maar is goed verdommequote:
ik wil nog wel graag een 3x3 hiervoor uitdelenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook. Der is hier toch niemand en als er al mensen zijn dan gaan de gesprekken zo van ":$ :$" en praten als een 12jarige.. nou okay
.
en ik hou 's avonds mijn ramen openquote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel minstens 18, niet gaan steigeren baby
oké man is goedquote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
bitch ik kom net pas weer terug maar is goed verdomme
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen bij WD, maar ja bij gebrek aan beter...
wacht wat. en dat is belachelijk jong? wat ben ik dan met mijn mentale leeftijd van 14?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
wel minstens 18, niet gaan steigeren baby
..........quote:Op maandag 5 maart 2012 22:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit te denken: volgens mij is zowat iedere vrouw hier bezet. Jeetje.
Je hebt het beter dan ik.quote:
o wacht ze is wel 18quote:Op maandag 5 maart 2012 22:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
wacht wat. en dat is belachelijk jong? wat ben ik dan met mijn mentale leeftijd van 14?
lul niet man, je ging vorig jaar nog met 17jarigen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:32 schreef Allure_ het volgende:
[..]
o wacht ze is wel 18
als ik een jongen van 18 zoen word ik gestenigd, dus vind ik dat bij een meisje ook raar ja
Nja ok ok ik mag niet klagen atm.. Maar ik mis een relatie snap je? Gewoon dat speciale gevoelquote:
Ok okquote:Op maandag 5 maart 2012 22:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
lul niet man, je ging vorig jaar nog met 17jarigen.
ik zal je vriendinnen eens vies laten zien :$quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ok okmaar mijn vriendinnen doen altijd alsof ze het vies vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |