10 euro/uur is zon beetje startsalaris voor die leeftijd voor licht administratieve functie...quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef MouzurX het volgende:
6,7 minimumloon
ik ging toch wel uit van 10 euro...
10 euro kun je toch wel aanhouden? denk dat dat wel moet lukken.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:50 schreef MouzurX het volgende:
6,7 minimumloon
ik ging toch wel uit van 10 euro...
luiwammesquote:Op maandag 5 maart 2012 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goedemorgen... 11 uurtjes geslapen.
Ik had het nodigquote:
wilde plannenquote:Op maandag 5 maart 2012 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het nodig![]()
Vannacht zal ik er weer 5,5 slapen, oid.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen toen ze dat in den beginne in alle toonaarden ontkenden. Het was te obvious. Wel schattig.
Neequote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Om half acht moeten werken.
Het heeft zo zijn voordelen, bijvoorbeeld dat het lekker rustig is in de bus/tram.quote:
das waarquote:Op maandag 5 maart 2012 11:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het heeft zo zijn voordelen, bijvoorbeeld dat het lekker rustig is in de bus/tram.
Vooral als je met mijn lengte onder iemands ellebogen zit.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:19 schreef wise het volgende:
[..]
das waar![]()
ellebogen werk in het ov is kut
Naja in horeca krijg je dat niet of wel?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:46 schreef Chai het volgende:
[..]
10 euro kun je toch wel aanhouden? denk dat dat wel moet lukken.
Met jouw charmes haal je toch minimaal dubbele binnen door fooi?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja in horeca krijg je dat niet of wel?
dacht het welquote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Met jouw charmes haal je toch minimaal dubbele binnen door fooi?
meh my pussy belongs to daddy heeft een hogere collectersstatusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |