Waarschijnlijk kopen we niks voor.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
komop brahs get in touch met je feminine zijde
Alles in het portugees?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alles in het portugees?wel tof natuurlijk
Anders moet ik naar Madrid.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kopen we niks voor.
[..]
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.
Dat is voor de luie spanjaarden die niet ver willen reizen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.
Kleine kans dat het al vol zit maar daar ga ik niet van uit.
Je liegt!quote:
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienquote:
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienpas op
Durf ik niet zo goed, ik ben een onzeker meisje.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM me maar een foto, dan beoordeel ik het wel even.
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.quote:
Volgens mij is mijn internet gewoon slechtquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.
Oh, kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn internet gewoon slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |