Waarschijnlijk kopen we niks voor.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
komop brahs get in touch met je feminine zijde
Alles in het portugees?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
1x raden welke mofo er waarschijnlijk een half jaar naar Universidade Tecnica in cidade de Lisboa mag.
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Alles in het portugees?wel tof natuurlijk
Anders moet ik naar Madrid.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kopen we niks voor.
[..]
Nee. Gewoon zachte vrouwenlichamen.
Dat is voor de luie spanjaarden die niet ver willen reizen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee Engels gewoon maar volgens mij krijg je een 3 weken course Portugees als je daar komt + lessen etc.
Kleine kans dat het al vol zit maar daar ga ik niet van uit.
Je liegt!quote:
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienquote:
Ik heb geen facebookquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Door die ene ik krijg een heel aparte smoel van pillen foto kan iedereen je facebook zienpas op
Durf ik niet zo goed, ik ben een onzeker meisje.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM me maar een foto, dan beoordeel ik het wel even.
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.quote:
Volgens mij is mijn internet gewoon slechtquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat heb ik ook telkens.. Storingen ofzo.
Oh, kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn internet gewoon slecht.
ben je jaloers ahahah XDquote:Op maandag 5 maart 2012 18:07 schreef Mozy het volgende:
zie mij veel dmen dat ik merk dat er een storing is.ga op je eigen piemel zitten
what elsequote:Op maandag 5 maart 2012 18:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ze een vriendje had, alleen niet dat het weer een FOK!er was.
quote:
Ja best wel. Ik wil ook maanden met meisjes dm'en en niet eens in de buurt van een meet komen al is het overduidelijk dat ik op haar geil. Als ik op een meet gaan zou durven dan.quote:
lol ally weer eens 2 jaar te laat :$quote:
quote:
quote:
Kijk jij deze eens, moet jij dan ook aan Luur denken? Ik welquote:
Dat is de absolute waarheid :$quote:
Vind jou ook wel erotiserend :$quote:Op maandag 5 maart 2012 20:56 schreef Allure_ het volgende:
hahah ik hou ook van jullie <3
holly is best geil
Okaaaay. Kom dat eens in mijn oor fluisterenquote:Op maandag 5 maart 2012 20:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind jou ook wel erotiserend :$
Hai Luurtje, alles fijn?
Pardon?quote:
Mag ik dan ook likjes geven in je hals?quote:Op maandag 5 maart 2012 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Okaaaay. Kom dat eens in mijn oor fluisteren.
Ja. Lekker brakjes. Met jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |