Serieus?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:Op maandag 5 maart 2012 21:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, irl. Ik ga dat hier niet vertellen, hé.
quote:
QFT!quote:
Wat? Ik juich dat soort dingen enkel toe. Kerels zijn toch niet te vertrouwen en ellende.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]. Waar moet ik ongeveer aan denken dan?
[..]...
Zou ik ze/haar ook leuk vinden?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Je bent gewoon nooit de juiste man tegengekomen, maar ja, is je eigen schuld. Jij wilt steeds niet met me afspreken.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Oke, laten we wel voorop stellen dat ik niet eens bi ben. Maar aangezien mannen me soms vervelen is dit best leuk. Maar nog geen dirty verhalen, hoor.
Seks met een vrouw maakt je ook geen biquote:Op maandag 5 maart 2012 21:24 schreef Allure_ het volgende:
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skankyquote:
Wennen ze wel aan, die oudersquote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
Oh, laat maar dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, geen idee. Ze is niet per se super mooi, ofzo. Op het eerste oog lijkt ze heel lief, maar ze is super skanky. Haar streng gelovige ouders moesten eens weten
.
quote:
kut, verkeerde accountquote:
Dan is het goed, ik schrok alquote:
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$quote:
Handboeien.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
BEETJE pijn maar, geen zweepjes, gewoon nagels.. Kan toch wel, niet? :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |