ik wist hetquote:
Automagisch, zal hem even uitzettenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:48 schreef Fascination het volgende:
Oké, niet boos worden, Dqod, maar waarom steeds die PI? Ik word er een beetje bang van. Of is dat de bedoeling?
Oh wow, zo'n antwoord had ik niet verwacht.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik wist het
[..]
Automagisch, zal hem even uitzetten
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is ons inmiddels wel duidelijk, ja.
Was je met haar in Amerika?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.
Nee met m'n broer. Ik heb geen contact meer met haar.quote:
Ooh.. jammer, dacht dat het nog wel gezellig was zo af en toe?quote:Op maandag 5 maart 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee met m'n broer. Ik heb geen contact meer met haar.
Ik ben in een redelijk goeie moodquote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh wow, zo'n antwoord had ik niet verwacht.
Was het ook maar ja... het zal wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh.. jammer, dacht dat het nog wel gezellig was zo af en toe?![]()
Was 't leuk?
Goed, goedquote:Op maandag 5 maart 2012 21:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Was het ook maar ja... het zal wel.
En ja was leuk
Volgens mij is dat heel vaak zo. Dat je zegt ergens op te vallen en dan met het tegenovergestelde eindigt.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch hebben mijn exen niet veel van hun weg.
Gelukkig maar, ik wil geen e-fittie met jou.quote:
Ja hier ook..quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Dqod het volgende:
Ik durf niet eens een type aan te geven, al mijn exen waren totaaaaaal verschillend van elkaar
Daar ben ik uberhaupt te lam voorquote:Op maandag 5 maart 2012 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik wil geen e-fittie met jou.
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"quote:Op maandag 5 maart 2012 21:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hier ook... Ik val gewoon op de gene waar ik op val, klaar
Daar heb ik er ook 1 van. Niet vanwege uiterlijk thoughquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"
Achteraf is een bitchquote:Op maandag 5 maart 2012 21:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus, hoewel ik bij sommige zoiets heb van: "hoe heb ik daar in godsnaam verliefd op kunnen zijn"
Oh, anders zou je er wel voor in zijn?quote:
Daar leef ik voor. Doe het.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:00 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb ook wel zin in een e-fittie. Ally mag ik je uitschelden?
Ik hou van oudere vrouwen en eindig met jongere "vrouwen" onder het mom van "die houden me jong en vitaal" en vervolgens bezorgen ze me grijze harenquote:
Uiterlijk idd ook niet, nja hoewel ik m'n twijfels heb bij 1quote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 1 van. Niet vanwege uiterlijk though
True, maar ik probeer er maar een "zo moet ik het dus niet meer doen" les uit te trekkenquote:
Dat durf ik niet te zeggen, ik zit vol met liefde, dus waarschijnlijk nietquote:Op maandag 5 maart 2012 21:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, anders zou je er wel voor in zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |