SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef kornuitbuffel het volgende:
Sorry het spijt me. Zal het niet weer doen.
moest je kotsen?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Neequote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelen
Heet jij Sabine Vos.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Niet iedereen is zoals jij.
Kies dan zelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonet bij de action, ik vroeg om de goedkoopste AA batterijen, geeft dat wijf me Philips mee
omdatquote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Heet jij Sabine Vos.
En hoezo heb je een foto van een naakte vrouw?
Misschien hadden ze alleen maar Philips.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon de prijsjes niet lezen. Stonden achter de toonbank.
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef Dimens het volgende:
Whatsappen met Noenoe terwijl hij les heeft.
Daar Whatsapp ik mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
*stofzuigerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik had wijnfles even op bed gelegd en toen naar school gegaan, bleek dat dop er niet goed op zat, hele bed is nu nat en stinkt naar wijn
Ja het is gewoon een smoesquote:Op maandag 5 maart 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?
Chille boyquote:
Goed nummerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:59 schreef kornuitbuffel het volgende:
Lekker hoor Dimens. Volgens mij ben je een ontspannen type of niet?
Deze is ook fijn.
waar is dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die nu niet in spaanse polder zijn
Ga naar de mac, daar zet ik altijd chillings.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die nu niet in spaanse polder zijn
Gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef kornuitbuffel het volgende:
Plastic_zak hoezo vindt je BrandX een mooie vrouw?
Ik speel niet de hele dag fifaquote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Niet iedereen is zoals jij.
reed er net langs g, zometeen weerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga naar de mac, daar zet ik altijd chillings.
Positieve notes waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
hmm +2 notes waarvan ik geen idee heb
pff ik post louter bagger.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff ik post louter kwaliteit bagger.
quote:
De mevrouw die meezingt in DJ Fresh - Louder, een hitje van een kleine tijd geleden.quote:
eh man pzquote:
Sorryquote:
Aha oké, nee dan ken ik haar niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De mevrouw die meezingt in DJ Fresh - Louder, een hitje van een kleine tijd geleden.
En zangeres van Kosheen.
Ja niks sorry, waar bleef je nou he? We zaten hier allemaal te wachten, en jij komt maar niet. En dan ook nog sorry durven te zeggen. pff biatchquote:
boh shitregelaar dat je ook bentquote:
sneller dan 7?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had mij computer aangedaan, ben gaan douchen. Is die zelf naar windows 8 gegaan omdat ik niet op windows 7 klikt. Nu dus windows 8 draaien hele dag.
Werkt wel heel fijn moet ik zeggen
Eigen schuld, gewoon land uit trappenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
moeten ze maar geen sjonnie en samantha heten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je was toch op zoek naar een externe hdd?
Gewoon naar de mediamarkt gaan, 1 of 2 TB WD schijfjequote:
moeilijke woorden moeilijke woordenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.
Als je even gewent bent aan windowskey = metro en de hotcorners, dan werkt het zo fijn he
Wat staat er, ik zit mobielquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
hey monkyyy, dat klopt wel wat er in jouw ondertitel staat.
BCCquote:
Daar ligt alleen kattenstront.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Kijk of je wat kan vinden in de tuin.
quote:
Nederlanders hequote:
En uit welk land kom jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederlanders he. Tis nooit hunnie die het doet.
ok ok bccquote:
stond zaterdag zelf voorpagina telegraafquote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef monkyyy het volgende:
Wilders op rtl z persconferentie over degulden
nee, maar het is gewoon zo. Zolang wij, de Nederlanders, liever kijken met oogkleppen naar de volgende talentenjacht, en ons druk maken over Jan Smit gaat het land naar de klote.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
En uit welk land kom jij?
Frankrijk zeker.
Dit echt 100%quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, maar het is gewoon zo. Zolang wij, de Nederlanders, liever kijken met oogkleppen naar de volgende talentenjacht, en ons druk maken over Jan Smit gaat het land naar de klote.
waar hou jij van?quote:
pastaquote:
magnetron koken kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
Ik smacht gewoon naar pasta, maar we zitten al meer dan een week zonder kookplaat
Ja weet ik, maar pasta niet.quote:
NOG EEN KEER PASTAquote:
Haal dan een doosje van knor of honig bij de AH, volg precies de stappen achterop het pakje en zeg dan; ja ik kook tenminste vaak!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind heel veel lekker maar ik moet het wel kunnen koken.
Dat. is. wel. heel. triest.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef monkyyy het volgende:
www.thuisbezorgd.nl en dan op afbetaling kopen en dan bij kassa gaan zitten dat je niet kan betalen en dan zeggen "maar ik moet toch eten?"
Ja maar welk doosje?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Haal dan een doosje van knor of honig bij de AH, volg precies de stappen achterop het pakje en zeg dan; ja ik kook tenminste vaak!
Echt dat koken noemen
Mijn zusje
hey BBquote:
pasta met verse spinazie en mozzarella.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind heel veel lekker maar ik moet het wel kunnen koken.
quote:
Pasta met pesto en kipquote:Op maandag 5 maart 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pasta met verse spinazie en mozzarella.
doe dan patatquote:
Een goeie, die ga ik even onthouden.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pasta met verse spinazie en mozzarella.
Spaghetti carbonara.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:24 schreef Dimens het volgende:
Spoagettievrettar jij weet vast wel wat ik kan eten vanavond?
Dat is ook lekker.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan vind ik de variant met spinazie, mozzarella en kip lekkerder.
Gewoon kippenpootjes, stuk of 10 in de oven met kipkruiden ingewreven.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Stukjes kip er doorheen is ook wel lekker ja.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef monkyyy het volgende:
Appeltaart met een bollletje ijs als toetje in ieder geval
Waarom?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:43 schreef Dimens het volgende:
Wejo resepetals zegt gewoon dat ik onbetrouwbaar ben.
Oh hai there.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
heyquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
quote:
Spijbelaarquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben vandaag uiteindelijk maar voor een uurtje naar school geweest
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik helemaal thuis gebleven vandaag
Natuurlijk nietquote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Op de universiteit gewoon lekker slackenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatiequote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Aaaaaahquote:Op maandag 5 maart 2012 15:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatie
Ja wat nou wat gekquote:
Waar bemoei jij je dan meequote:Op maandag 5 maart 2012 15:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
O jee, Boterbartje en Plastic_zak lijken ruzie met elkaar te hebben.
Leuke olifant.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Secret To Happiness: Ability to blow water out of nose; having no particular place to be.
Favorite Thing: Hurrying anyway.
Wat nie hate gek jij bent helemaal nieti gek stuk stront zemmelquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel bondgenoten met 1 van jullie worden. Leg de situatie eens uit?
Sana baktikça ne kadar mutlu oldugumu bir bilsenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel bondgenoten met 1 van jullie worden. Leg de situatie eens uit?
ik heb geen zin in jou ok?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat nie hate gek jij bent helemaal nieti gek stuk stront zemmel
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yerquote:
Vanwaar dat Letse taalgebruik?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
ok doeiquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vanwaar dat Letse taalgebruik?
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?
wer u tokking about bro?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Topiek het volgende:
Pff, wat een kut reden om eruit gestuurd te worden________________!
Vanmorgen in de eerste 5 minuten, van de eerste les, na de vakantie, ben ik eruit gestuurdquote:
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzo
exercizequote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ja wat man joh jij leeft gewoon in je eigen wereldjequote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.
En reizen tochquote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ik zocht op haar naam in Google images en zag daar vrij veel foto's van haar in de keuken. Topvrouw inderdaad.quote:
kip en koeienmelkquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Zometeen ga ik inkopen doen voor het koken.
• Tagliatelle
• Spinazie
• Mozzarella
• Cherry tomaatjes
Vergeet ik nog iets?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Zometeen ga ik inkopen doen voor het koken.
• Tagliatelle
• Spinazie
• Mozzarella
• Cherry tomaatjes
Vergeet ik nog iets?
hey sooph, hoe is het?quote:
Nee vies.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]![]()
pijnboompitten, ff roosteren en erdoorheen.
Laat eens zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb een voor mij redelijk mooie high-end pc gemaakt, waarvan ik de graka in de toekomst nog kan upgraden. incl window licentie zit ik op 940 euro.
ComponentAantalStuksprijsTotaalprijsquote:
Koop een Apple danquote:Op maandag 5 maart 2012 17:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ComponentAantalStuksprijsTotaalprijs
Grafische kaarten NVIDIA PCIe
EVGA GeForce GTX 550 Ti Superclocked
NVIDIA GeForce GTX 550 Ti, 1024 MB, 192 Bit, PCIe x16 v2.0 1¤ 127,90*¤ 127,90*
Software OEM Besturingssystemen
Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit NL
Windows, NL, 1 licentie 1¤ 79,90*¤ 79,90*
CPUs Socket 1155
Intel® Core™ i5-2500
4x 3300 MHz, 4x 256 kB, 6144 kB, Sandy Bridge 1¤ 184,90*¤ 184,90*
• Boxed Koeler (ATX Layout, PWM) 1
Voedingen tot 600 Watt
XFX PRO550W Core Edition
550 Watt, ATX 2.03, EPS, ATX12V 2.3, 9 x, 6 x 1¤ 66,90*¤ 66,90*
Behuizingen Midi Tower
Fractal Design Define R3 Black Pearl
2x 5,25" extern, 8x 3,5" intern, ATX, µATX 1¤ 92,90*¤ 92,90*
• fan 120mm 120 mm2
• 3,5"-Floppy op 5,25" Schacht 1
• 2,5"-inbouw op 3,5"-Bay 2
DVD-reWriters Serial-ATA
Sony Optiarc AD-7261S-0B
24 / 8 / 12 speed, 24 / 6 / 12 speed, Serial ATA/150, 16 / 48 speed 1¤ 21,49*¤ 21,49*
Solid State Drive 2,5 inch SATA
Crucial CT064M4SSD2
64 GB, 500 / 95 MB/s, ¤ 1,33* 1¤ 84,90*¤ 84,90*
Moederborden Socket 1155
ASRock Z68 Extreme3 Gen3
Intel® Z68 Express, ATX, Onboard, 2x PCIe 2.0 x16, SLI, CrossFire, 1155 1¤ 119,90*¤ 119,90*
• Intel® Z68 PCH maximaal 6 apparaten, RAID 0, 1, 5, JBOD, 0+1, 600 MB/s1
• USB 2.0 Controller 60 MB/s, USB 2.0, maximaal 127 apparaten1
• USB 3.0 Controller 600 MB/s, USB 3.0, maximaal 127 apparaten1
• CPU-Afhankelijk CPU-Afhankelijk1
• Realtek ALC892 3 x Line-out, 1 x Optisch-Uit, Realtek ALC8921
• Realtek RTL8111E 1 x RJ-45, 10/100/1000 Mbps1
Harddisks 3,5 inch SATA
Western Digital WD20EARX
2.000 GB, 8,9 / 64 / -, ¤ 0,06*, Serial ATA/600 1¤ 114,90*¤ 114,90*
Geheugen DDR3-1600
Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
8192 MB, CL9 9-9-24, 2 stuk(s), PC3 12800 1¤ 46,99*¤ 46,99*
Subtotaal:¤ 940,68*
Als ik kanker wil ga ik wel roken ipv Apple kopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.975 euro
Monitor, tb en muis heb ik hier wel dusOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Haten op Apple is onnodig.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als ik kanker wil ga ik wel roken ipv Apple kopen
Nee, het is al erg genoeg dat je zo'n ding hebt inderdaad.quote:
Ik proef heel veel frustratie.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, het is al erg genoeg dat je zo'n ding hebt inderdaad.
ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.quote:
Zo is het maar netquote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.
Kom je ook naar de meet?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee schat, ik kom hier regelmatig.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.
ditquote:
Ja wacht jij maarquote:
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo is het maar net
[..]
Kom je ook naar de meet?
Applequote:
waarom de haat?quote:
Ik heb het over de FOK! users, niet wie het werkelijk zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom twee namen opschrijven terwijl het dezelfde personen zijn?
SPOILER: niet geschikt voor zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof album, maar waarom wil je dit op de cd-hoes hebben?![]()
Als iemand tegen jou begint over dat ie aan honkbal doet, zie je dat dan als bedreiging dat hij je gaat bewerken met een honkbal knuppel?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wacht jij maar
Wij komen achter de waarheid en de echte monkyyy, de monkyyy die mij gisteren bedreigde met de dood
alsof ik een kakkerlak benquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja doe maar weer alsof je onschuldig bentquote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als iemand tegen jou begint over dat ie aan honkbal doet, zie je dat dan als bedreiging dat hij je gaat bewerken met een honkbal knuppel?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja doe maar weer alsof je onschuldig bent
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, en anders wil ik een quote zien.
steven is een jood en stoks een kakkie hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We gaan zaterdag wel chillen in Rotterdam met mono erbijquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven is een jood en stoks een kakkie hoor
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja gebruik de spytool maar crimineel
oh, als jij mij nu kon zien zag je hoeveel fuck ik daarom geefquote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan zaterdag wel chillen in Rotterdam met mono erbij
de jaloezie spat er af kwalquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, als jij mij nu kon zien zag je hoeveel fuck ik daarom geef.
ja ik wilde stiekem ook hangen in roffa met mono en de steven zaanse mac.quote:
je mag langskomen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik wilde stiekem ook hangen in roffa met mono en de steven zaanse mac.
quote:
Even een pizza Hawai kantelenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is Snuf. en tevens terechte adoratie.
quote:
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je mag langskomen hoor
We zijn geen besloten clubje ofzo
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we ophouden met deze discussie, ik zie je wel binnenkort aan mijn deur verschijnen als ik jou mag geloven.
wat is dit manquote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.
zaterdag ben ik in Amersfoort. Bij de ex van stevenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?
Knap, die is bij haar echte moeder in den haag namelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zaterdag ben ik in Amersfoort. Bij de ex van steven
Waarom ben je daar?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?
Intronic heeft weer eens een chickie gehosseldquote:
oh jammer. nee ik moet gewoon werken daar.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knap, die is bij haar echte moeder in den haag namelijk
En wat is dit opeens voor ongepaste haat dingen die je zegt richting mij
quote:
Hier schelequote:Op maandag 5 maart 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic heeft weer eens een chickie gehosseld
Ik moet zaterdag voor iets anders in Amersfoort zijn eerst, welk parkeergarage zit je?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh jammer. nee ik moet gewoon werken daar.
wat ben jij een bitch ineensquote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef napoleonfour het volgende:
we hebben in tilly geen rode lampjes achter ramen geloof ik
Phoenix.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag voor iets anders in Amersfoort zijn eerst, welk parkeergarage zit je?
Ze gaat wel naar intronicquote:
Waar zit die danquote:
Liefdesvocht uitwisselen zaken doen noemenquote:
Goed! En met jou?quote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Liefdesvocht uitwisselen zaken doen noemen
quote:
Ik haat code taalquote:
Is opquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil jouw pizza Hawai wel kantelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |