ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.quote:
Zo is het maar netquote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.
Kom je ook naar de meet?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee schat, ik kom hier regelmatig.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze begrijpen niet snuf.. Sinds ik mijn apple heb heb ik 3x zoveel gehosseld dan met toen met mijn hp bak.
ditquote:
Ja wacht jij maarquote:
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo is het maar net
[..]
Kom je ook naar de meet?
Applequote:
waarom de haat?quote:
Ik heb het over de FOK! users, niet wie het werkelijk zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom twee namen opschrijven terwijl het dezelfde personen zijn?
SPOILER: niet geschikt voor zwakke maagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tof album, maar waarom wil je dit op de cd-hoes hebben?![]()
Als iemand tegen jou begint over dat ie aan honkbal doet, zie je dat dan als bedreiging dat hij je gaat bewerken met een honkbal knuppel?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja wacht jij maar
Wij komen achter de waarheid en de echte monkyyy, de monkyyy die mij gisteren bedreigde met de dood
alsof ik een kakkerlak benquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja doe maar weer alsof je onschuldig bentquote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als iemand tegen jou begint over dat ie aan honkbal doet, zie je dat dan als bedreiging dat hij je gaat bewerken met een honkbal knuppel?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja doe maar weer alsof je onschuldig bent
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, en anders wil ik een quote zien.
steven is een jood en stoks een kakkie hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
We gaan zaterdag wel chillen in Rotterdam met mono erbijquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
steven is een jood en stoks een kakkie hoor
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja gebruik de spytool maar crimineel
oh, als jij mij nu kon zien zag je hoeveel fuck ik daarom geefquote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We gaan zaterdag wel chillen in Rotterdam met mono erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |