Zonder hunten zelfsquote:
Weet je hoeveel TT's over ajax gaan manquote:Op maandag 5 maart 2012 16:14 schreef stevenmac26 het volgende:
ja kakkerlakken tt, ik kom hier niet meer hoor
fat2 man sjezusquote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Weet je hoeveel TT's over ajax gaan man
ja duhquote:
ik ben gewoon beetje cranky ouwequote:
daarom onmiddellijk monkyyy traceren.quote:
ja, en ik ben bezig ermee ouwe, ff iets in elkaar flansen om de gegevens te achterhalenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom onmiddellijk monkyyy traceren.
ze denkt dat we bluffen, nou die van Drommel was echt wel de echte he
ajacied422 heeft strafcorvee en moet daarna naar korfbaltrainingquote:Op maandag 5 maart 2012 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zitten bepaalde mensen nog in de klas waarschijnlijk...
neh.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ajacied422 heeft strafcorvee en moet daarna naar korfbaltraining
oquote:
Wat?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
haha jaaaaaa leip wijf, ze werd wel bang want ze stuurde zelfs nog een dm
Watwat?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Daar heb ik monkyyy voor toch, die bedreigde mij gisteren ook
je bedreigde mij gisteren met een pistool gevaarlijke gekquote:
Ik sta geregistreerd bij een wapenvereniging, zo kun je, als je op een naam gestuit bent, de registers doorlopen om te checken of je de juiste persoon hebt.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bedreigde mij gisteren met een pistool gevaarlijke gek
Nee maar wel gehoordquote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef napoleonfour het volgende:
nog iets gezien van die fire in koog aan de zaan steven?
Je begon over vuurwapens en dat je daar dingen mee kon doen gekquote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik sta geregistreerd bij een wapenvereniging, zo kun je, als je op een naam gestuit bent, de registers doorlopen om te checken of je de juiste persoon hebt.
Onderstreep de bedreiging in deze zin.
Nee hoor, en anders wil ik een quote zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begon over vuurwapens en dat je daar dingen mee kon doen gek
ach die verdwijnen allemaal in het grote zwarte gat van monky.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je begon over vuurwapens en dat je daar dingen mee kon doen gek
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar wel gehoord
Dichtbij mijn oude woning was het
Ehh neequote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. is dat dichtbij die loods omgetoverd tot autogarage ofzo?
ja gebruik de spytool maar crimineelquote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, en anders wil in een quote zien.
ah daar. Maar volgens mij kan je in de loods klussen aan du auto,quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehh nee
Je hebt achter het station toch een voetbalclub enzo, nou aan de zijkant van het station zit er ook een loods, niet dat het iets met die club te maken heeft maar toch
Nee het zit serieus gewoon pal naast spoorwegovergang aan de kant van voetbalclubs, dus niet zaanse schans kant
Crimineel?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja gebruik de spytool maar crimineel
Denk je nou echt dat iemand gelooft dat je een 'verzamelaar van wapens' bentquote:
Ik heb vergunningen.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat iemand gelooft dat je een 'verzamelaar van wapens' bent
vuurwapengevaarlijk ben je ja
Ik denk gewoon dat er een plantage zat maar goed, wie klust er nou aan auto;s op dat tijdstipquote:Op maandag 5 maart 2012 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ah daar. Maar volgens mij kan je in de loods klussen aan du auto,
Heeft Holleeder ook mafkeesquote:
Ik heb geen strafblad.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat er een plantage zat maar goed, wie klust er nou aan auto;s op dat tijdstip
Tevens was het niet aan de overkant want daar zit die cacao fabriek
sleutelen ja,quote:KOOG AAN DE ZAAN - In een loods in Koog aan de Zaan heeft zondagavond een grote brand gewoed. De brandweer sprak van een zeer grote brand en was met groot materieel uitgerukt, aldus een woordvoerster van de veiligheidsregio Zaanstreek Waterland.
Het vuur werd rond half 11 ontdekt in de loods waar auto's stonden. Enkele mensen die aan de voertuigen aan het sleutelen waren, konden zich in veiligheid brengen. Het treinverkeer tussen Uitgeest en Zaandam was in verband met brand en de rookontwikkeling stilgelegd.
De brandweer gaf even na middernacht het sein brand meester. De oorzaak van de brand is nog niet bekend.
Zeggen alle criminelen, je wast je handen gewoon in onschuldquote:
Ja, dat gelooft toch niemandquote:
jammer dat er geen sneeuw lag, dan kon je het zo zienquote:
Het waren gewoon criminele vriendjes van monkyyyquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jammer dat er geen sneeuw lag, dan kon je het zo zien.
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeggen alle criminelen, je wast je handen gewoon in onschuld
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[]
Laten we ophouden met deze discussie, ik zie je wel binnenkort aan mijn deur verschijnen als ik jou mag geloven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |