SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef kornuitbuffel het volgende:
Sorry het spijt me. Zal het niet weer doen.
moest je kotsen?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Neequote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelen
Heet jij Sabine Vos.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Niet iedereen is zoals jij.
Kies dan zelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonet bij de action, ik vroeg om de goedkoopste AA batterijen, geeft dat wijf me Philips mee
omdatquote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Heet jij Sabine Vos.
En hoezo heb je een foto van een naakte vrouw?
Misschien hadden ze alleen maar Philips.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon de prijsjes niet lezen. Stonden achter de toonbank.
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef Dimens het volgende:
Whatsappen met Noenoe terwijl hij les heeft.
Daar Whatsapp ik mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
*stofzuigerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik had wijnfles even op bed gelegd en toen naar school gegaan, bleek dat dop er niet goed op zat, hele bed is nu nat en stinkt naar wijn
Ja het is gewoon een smoesquote:Op maandag 5 maart 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |