sneller dan 7?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had mij computer aangedaan, ben gaan douchen. Is die zelf naar windows 8 gegaan omdat ik niet op windows 7 klikt. Nu dus windows 8 draaien hele dag.
Werkt wel heel fijn moet ik zeggen
Eigen schuld, gewoon land uit trappenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
moeten ze maar geen sjonnie en samantha heten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je was toch op zoek naar een externe hdd?
Gewoon naar de mediamarkt gaan, 1 of 2 TB WD schijfjequote:
moeilijke woorden moeilijke woordenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.
Als je even gewent bent aan windowskey = metro en de hotcorners, dan werkt het zo fijn he
Wat staat er, ik zit mobielquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
hey monkyyy, dat klopt wel wat er in jouw ondertitel staat.
BCCquote:
Daar ligt alleen kattenstront.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Kijk of je wat kan vinden in de tuin.
quote:
Nederlanders hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |