Wat staat er, ik zit mobielquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
hey monkyyy, dat klopt wel wat er in jouw ondertitel staat.
BCCquote:
Daar ligt alleen kattenstront.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Kijk of je wat kan vinden in de tuin.
quote:
Nederlanders hequote:
En uit welk land kom jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nederlanders he. Tis nooit hunnie die het doet.
ok ok bccquote:
stond zaterdag zelf voorpagina telegraafquote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef monkyyy het volgende:
Wilders op rtl z persconferentie over degulden
nee, maar het is gewoon zo. Zolang wij, de Nederlanders, liever kijken met oogkleppen naar de volgende talentenjacht, en ons druk maken over Jan Smit gaat het land naar de klote.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
En uit welk land kom jij?
Frankrijk zeker.
Dit echt 100%quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee, maar het is gewoon zo. Zolang wij, de Nederlanders, liever kijken met oogkleppen naar de volgende talentenjacht, en ons druk maken over Jan Smit gaat het land naar de klote.
waar hou jij van?quote:
pastaquote:
magnetron koken kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Boterbartje het volgende:
Ik smacht gewoon naar pasta, maar we zitten al meer dan een week zonder kookplaat
Ja weet ik, maar pasta niet.quote:
NOG EEN KEER PASTAquote:
Haal dan een doosje van knor of honig bij de AH, volg precies de stappen achterop het pakje en zeg dan; ja ik kook tenminste vaak!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind heel veel lekker maar ik moet het wel kunnen koken.
Dat. is. wel. heel. triest.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef monkyyy het volgende:
www.thuisbezorgd.nl en dan op afbetaling kopen en dan bij kassa gaan zitten dat je niet kan betalen en dan zeggen "maar ik moet toch eten?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |