de jaloezie spat er af kwalquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh, als jij mij nu kon zien zag je hoeveel fuck ik daarom geef.
ja ik wilde stiekem ook hangen in roffa met mono en de steven zaanse mac.quote:
je mag langskomen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 17:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja ik wilde stiekem ook hangen in roffa met mono en de steven zaanse mac.
quote:
Even een pizza Hawai kantelenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het is Snuf. en tevens terechte adoratie.
quote:
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je mag langskomen hoor
We zijn geen besloten clubje ofzo
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op maandag 5 maart 2012 17:59 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we ophouden met deze discussie, ik zie je wel binnenkort aan mijn deur verschijnen als ik jou mag geloven.
wat is dit manquote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff, ik heb wel betere dingen te doen. tevens heb ik filmpjes waarop mono kotsend staat, ik heb geen zin in kinderdrinkers.
zaterdag ben ik in Amersfoort. Bij de ex van stevenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?
Knap, die is bij haar echte moeder in den haag namelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 18:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zaterdag ben ik in Amersfoort. Bij de ex van steven
Waarom ben je daar?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag in tilburg. Kom je bij mij langs?
Intronic heeft weer eens een chickie gehosseldquote:
oh jammer. nee ik moet gewoon werken daar.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Knap, die is bij haar echte moeder in den haag namelijk
En wat is dit opeens voor ongepaste haat dingen die je zegt richting mij
quote:
Hier schelequote:Op maandag 5 maart 2012 18:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Intronic heeft weer eens een chickie gehosseld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |