Oh hai there.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
heyquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
quote:
Spijbelaarquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben vandaag uiteindelijk maar voor een uurtje naar school geweest
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik helemaal thuis gebleven vandaag
Natuurlijk nietquote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Op de universiteit gewoon lekker slackenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatiequote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Aaaaaahquote:Op maandag 5 maart 2012 15:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatie
Ja wat nou wat gekquote:
Waar bemoei jij je dan meequote:Op maandag 5 maart 2012 15:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
O jee, Boterbartje en Plastic_zak lijken ruzie met elkaar te hebben.
Leuke olifant.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Secret To Happiness: Ability to blow water out of nose; having no particular place to be.
Favorite Thing: Hurrying anyway.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |