Oh hai there.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
heyquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef JohannesKozijn het volgende:
Hallo, Dromenvangertje, Plastic_zak, Dimens, Boterbartje en JApieman
quote:
Spijbelaarquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben vandaag uiteindelijk maar voor een uurtje naar school geweest
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Door geschoof in het rooster zouden we vandaag eerste uur vrij zijn en daarna een uur project in het computerlokaal, maar blijkbaar is dat niet doorgecommuniceerd en was er dus geen computerlokaal meer vrij
Ben uiteindelijk maar na Nederlands weggegaan, want daarna had ik nog een tussenuur en daarna Duits
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten was ik helemaal thuis gebleven vandaag
Natuurlijk nietquote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Op de universiteit gewoon lekker slackenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatiequote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
krijg je dan geen leerplichtambtenaar op je knieën?
Aaaaaahquote:Op maandag 5 maart 2012 15:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben 20 en heb al een mbo niveau 3-diploma en heb dus al een startkwalificatie
Ja wat nou wat gekquote:
Waar bemoei jij je dan meequote:Op maandag 5 maart 2012 15:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
O jee, Boterbartje en Plastic_zak lijken ruzie met elkaar te hebben.
Leuke olifant.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Secret To Happiness: Ability to blow water out of nose; having no particular place to be.
Favorite Thing: Hurrying anyway.
Wat nie hate gek jij bent helemaal nieti gek stuk stront zemmelquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel bondgenoten met 1 van jullie worden. Leg de situatie eens uit?
Sana baktikça ne kadar mutlu oldugumu bir bilsenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Misschien wil ik wel bondgenoten met 1 van jullie worden. Leg de situatie eens uit?
ik heb geen zin in jou ok?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat nie hate gek jij bent helemaal nieti gek stuk stront zemmel
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yerquote:
Vanwaar dat Letse taalgebruik?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
ok doeiquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vanwaar dat Letse taalgebruik?
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?
wer u tokking about bro?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Topiek het volgende:
Pff, wat een kut reden om eruit gestuurd te worden________________!
Vanmorgen in de eerste 5 minuten, van de eerste les, na de vakantie, ben ik eruit gestuurdquote:
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzo
exercizequote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ja wat man joh jij leeft gewoon in je eigen wereldjequote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.
En reizen tochquote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ik zocht op haar naam in Google images en zag daar vrij veel foto's van haar in de keuken. Topvrouw inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |