ik heb geen zin in jou ok?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat nie hate gek jij bent helemaal nieti gek stuk stront zemmel
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yerquote:
Vanwaar dat Letse taalgebruik?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
ok doeiquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir yer
aliyorsun![]()
![]()
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vanwaar dat Letse taalgebruik?
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echt wat is jouw probleem man, leef je in je eigne wereld ofzo?
wer u tokking about bro?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:11 schreef Topiek het volgende:
Pff, wat een kut reden om eruit gestuurd te worden________________!
Vanmorgen in de eerste 5 minuten, van de eerste les, na de vakantie, ben ik eruit gestuurdquote:
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 16:09 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Vertel, wat is er aan de hand tussen jou en Pz?
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waz met jou man, heb jij een ziekte ofzo
exercizequote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ja wat man joh jij leeft gewoon in je eigen wereldjequote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ik maffe openbare rellen zie ben ik benieuwd wat daar de achtergrond van is.
En reizen tochquote:Op maandag 5 maart 2012 16:27 schreef monkyyy het volgende:
Secret To Happiness: A good nights sleep, a healthy diet, exercize and an active social life is all you need to be in a healthy state of mind.
Ik zocht op haar naam in Google images en zag daar vrij veel foto's van haar in de keuken. Topvrouw inderdaad.quote:
kip en koeienmelkquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Zometeen ga ik inkopen doen voor het koken.
• Tagliatelle
• Spinazie
• Mozzarella
• Cherry tomaatjes
Vergeet ik nog iets?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef Dimens het volgende:
Zometeen ga ik inkopen doen voor het koken.
• Tagliatelle
• Spinazie
• Mozzarella
• Cherry tomaatjes
Vergeet ik nog iets?
hey sooph, hoe is het?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |