SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Typ Nederlands.
- Poepen op brood verplicht
- Geen linkjes naar externe chatsites.
- Geen bullshit TR's of PR's. De modjes hebben het al druk genoeg.
Verstandig? Download de Chrome app. Bij problemen contact opnemen met Dalando
Tevens zit er een meet aan te komen indien genoeg aanmeldingen
Voor verdere informatie is er een topic
[UDOWU MEET] Amsterdam?RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:35 schreef kornuitbuffel het volgende:
Sorry het spijt me. Zal het niet weer doen.
moest je kotsen?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zoziek naar huis gegaan
morgen ook maar 2 uurtjes les. Lekker dan.
Neequote:
Niet iedereen is zoals jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eigenlijk wil je de hele dag fifa spelen
Heet jij Sabine Vos.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Niet iedereen is zoals jij.
Kies dan zelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zonet bij de action, ik vroeg om de goedkoopste AA batterijen, geeft dat wijf me Philips mee
omdatquote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Heet jij Sabine Vos.
En hoezo heb je een foto van een naakte vrouw?
Misschien hadden ze alleen maar Philips.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kon de prijsjes niet lezen. Stonden achter de toonbank.
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef Dimens het volgende:
Whatsappen met Noenoe terwijl hij les heeft.
Daar Whatsapp ik mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
*stofzuigerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:46 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Haha, de hont van de teletubbies heet ook noenoe.
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik had wijnfles even op bed gelegd en toen naar school gegaan, bleek dat dop er niet goed op zat, hele bed is nu nat en stinkt naar wijn
Ja het is gewoon een smoesquote:Op maandag 5 maart 2012 12:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nu zo'n grote rode vlek op je bed zeker?
Chille boyquote:
Goed nummerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:59 schreef kornuitbuffel het volgende:
Lekker hoor Dimens. Volgens mij ben je een ontspannen type of niet?
Deze is ook fijn.
waar is dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die nu niet in spaanse polder zijn
Ga naar de mac, daar zet ik altijd chillings.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef Dientje12 het volgende:
Mensen die nu niet in spaanse polder zijn
Gewoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef kornuitbuffel het volgende:
Plastic_zak hoezo vindt je BrandX een mooie vrouw?
Ik speel niet de hele dag fifaquote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee
[..]
Niet iedereen is zoals jij.
reed er net langs g, zometeen weerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga naar de mac, daar zet ik altijd chillings.
Positieve notes waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
hmm +2 notes waarvan ik geen idee heb
pff ik post louter bagger.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
pff ik post louter kwaliteit bagger.
quote:
De mevrouw die meezingt in DJ Fresh - Louder, een hitje van een kleine tijd geleden.quote:
eh man pzquote:
Sorryquote:
Aha oké, nee dan ken ik haar niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De mevrouw die meezingt in DJ Fresh - Louder, een hitje van een kleine tijd geleden.
En zangeres van Kosheen.
Ja niks sorry, waar bleef je nou he? We zaten hier allemaal te wachten, en jij komt maar niet. En dan ook nog sorry durven te zeggen. pff biatchquote:
boh shitregelaar dat je ook bentquote:
sneller dan 7?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had mij computer aangedaan, ben gaan douchen. Is die zelf naar windows 8 gegaan omdat ik niet op windows 7 klikt. Nu dus windows 8 draaien hele dag.
Werkt wel heel fijn moet ik zeggen
Eigen schuld, gewoon land uit trappenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
moeten ze maar geen sjonnie en samantha heten.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:58 schreef monkyyy het volgende:
Ik kijk kassa, sjonnie en samantha zijn diep in de schulden, ze zijn gedupeerd zeggen ze, zo zielug
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.quote:
Jaquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je was toch op zoek naar een externe hdd?
Gewoon naar de mediamarkt gaan, 1 of 2 TB WD schijfjequote:
moeilijke woorden moeilijke woordenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja dat sowieso want het is een clean install, maar het gebruiksgemak is fijner.
Als je even gewent bent aan windowskey = metro en de hotcorners, dan werkt het zo fijn he
Wat staat er, ik zit mobielquote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
hey monkyyy, dat klopt wel wat er in jouw ondertitel staat.
BCCquote:
Daar ligt alleen kattenstront.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:01 schreef kornuitbuffel het volgende:
[..]
Kijk of je wat kan vinden in de tuin.
quote:
Nederlanders hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |