quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
Nee ik vind ook niks voor hem..ik ga toch niet kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
Ad Visser heeft zeker geld nodig, ik vind dit echt helemaal niets voor hem.
Bibi, allemaal leuk en aardig totdat ze gaat pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om alle Bibi-scenes te compileren per aflevering, het eindresultaat mag je naar mij PM'en
Ja, de geluidstrack mag bij de compilatie ontbreken, dat is geen probleemquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bibi, allemaal leuk en aardig totdat ze gaat praten
Komt uit Amerika, maar heeft haar accent nooit kunnen afleren. (waarom weet ik dit..)quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
Waarom praat die Daniella zo achterlijk?!
Oh dat wist ik niet, maar alsnog geeft ze er een vreselijke draai aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Komt uit Amerika, maar heeft haar accent nooit kunnen afleren. (waarom weet ik dit..)
renee is echtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef HalvinCarris het volgende:
10 echte meisjes, en dan allemaal actrices
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Desnoods iemand van de Tweede Kamer
New Chicksquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
oh brabo britvan dat vreselijke dating programma.
quote:
Haha, ja, al vind ik het al bij voorbaat bijna zielig want er is gewoon no way dat zij, hoe aardig ze ook doet, goed gaat vallen bij ook maar 1 van die anderen.quote:
Nee, een slappe, dat is lekker normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef StephanL het volgende:
Een stijve en dan die steen er aan, spoort ze wel?
Beter dan een stijvequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Nee, een slappe, dat is lekker normaal.
nah ze zeggen wel eens dat kwaliteit voor kwantiteit gaat :")quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Daniella heeft wel goede tetten.
Maar nog geen bikini'squote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk gewoon dames in de jungle maar dan in azie
Tegen de glazen deur van het hotel gelopen denk ikquote:
Dat heb ik bij al die meidenquote:
extra voedingsstoffen!quote:
ja ik ken die van oh oh cherso, die renee uit hntm en die britt, ojah en die ene van die dating troep.quote:
en zo is het!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
Het is in ieder geval domme lekkere wegkijkhumor
Vraag me toch iedere keer af waarom ik dit soort programma's kijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar die meiden die snappen dat niet en vinden dat vies
Humor? Meer een tragediequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
Het is in ieder geval domme lekkere wegkijkhumor
Ik heb zo'n vermoede van nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
Bij meisjes in de jungle kon ik ook heel veel niet. Was ook leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Gros van die grieten ken ik niet eens. Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich zo simpel en onnozel gedraagt als ze met eens een andere cultuur in aanraking komen aan de andere kant van de wereld? Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
zagen we daar een bibi zonder make up?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is dat Bibi wel leuk is om naar te kijken. Voor de rest:
Mwah, genoeg mensen zijn gewoon zo wereldvreemd, het punt is alleen om ze eruit te pikken voor zo'n programma. Gelukkig gaat dat makkelijk met Beaty & De Nerd, Oh Oh Cherso en dergelijke programma'squote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Gros van die grieten ken ik niet eens. Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich zo simpel en onnozel gedraagt als ze met eens een andere cultuur in aanraking komen aan de andere kant van de wereld? Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
en daar was niks mis meequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zagen we daar een bibi zonder make up?
inderdaad!quote:
Mja, blijkbaar zijn we allemaal slechthorend ook nog.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wordt het een trend om wat ze zeggen te ondertitelen i.p.v. ABN?
Ze mogen mijn schoenen poetsen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ondertitelaars moeten ook werk hebben
[speculatie]Ze verdienen tussen waarschijnlijk tussen de 2 en 10 duizend euro ermee[/speculatie]quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me af waarom die onnozeltjes dan aan dit programma meedoen als ze niet tegen zulke dingen kunnen?
Wat een ellende!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
'Wij zijn letterlijk een drama'
Had Michella vorig jaar ook niet zo'n 'wij zijn echt een verschrikking!' moment?
Meerdere!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
'Wij zijn letterlijk een drama'
Had Michella vorig jaar ook niet zo'n 'wij zijn echt een verschrikking!' moment?
kanker zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Ze ondertitelen blijkbaar dus niet alles letterlijk
Ik heb nu al medelijden met die manquote:
Dat kan nog mooie momenten opleveren.quote:
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:53:07Tot nu toe vind ik het wel grappig maar ze moeten het zwaarder krijgen das pas leuk! Ff verder kijken mensjes reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 21:05:12Nou dat vind ik niet normaal ze ligge gewoon in een huis met een bed! En dat is primitief. Wij lagen in een hangmat met regen! Jaloers reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 21:13:27Ik zeg volgende week in een doos die meide ahahahahaha anders is het niet eerlijk hahahaha! reageer retweet
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus zeg. Wat een kansloos wijf dat de hele tijd met kanker scheldt.
\quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.
Getuigt. Per zin één punt. Dames in de dop. Maar inderdaad, jij bent vast een beter persoon dan mensen die met een ziekte schelden, wat een teringtyfusluiquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
\
Getuigd van niveau.. Maar goed.. Dat mens kwam ook uit Dames uit de dop.. Nuff said.
Ik heb zelf met de ziektes nog niet eens zo'n probleem, maar als je zo'n beetje om de zin loopt te 'kankeren' dan zou een beetje meer zelfbeheersing je niet misstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Getuigt. Per zin één punt. Dames in de dop. Maar inderdaad, jij bent vast een beter persoon dan mensen die met een ziekte schelden, wat een teringtyfuslui.
Ja, alleen dan niet in de Jungle maar in India.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Is dit een beetje hetzelfde als Echt Meisjes in de Jungle? Ga het zo even terugkijken dan.
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook gelovenquote:
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook geloven
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...
De kont? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagen
Snap sowieso die hele fascinatie met tieten niet zo. Vind de kont meer een lustobject.
Dat was Elize niet Bibi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ze hadden het programma beter 'Domme dozen op zoek naar intelligentie' kunnen noemen. D'r zit er volgens mij niet een bij met enige intelligentie.
(en nu niet aankomen met Bibi's hoge score van BNN's IQ-test)
Eens! Die Roos zou ik dus ook echt niet geven, snap niet wat er zo bijzonder aan haar is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roos is een lelijk asobuurt wijf....
Wil je toch niet op ?
Renee' Bibi 'Tessa zien er veel beter uit.
Die waren niet mooi inderdaad. Maar nu herinner ik me weer dat ze in verhouding ook niet veel had nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verbaast mij dat niemand hier die zeekoe naakt foto's van haar heeft gezien.. Dan wil niemand er meer op.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jee zou maar zitten,met je bakkie chips komt dat mens vol in beeld bah..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zie meer foto's van deze mooie dame op www.foto-edyo.nl![]()
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand toevallig een mp4 link zoals je die met Voetbal International ook altijd hebt?
Super, thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4
hoe kom je aan zulke links?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/rtlipad/series.htmlquote:
was daar mis meequote:
Ik dacht al ligt het nou aan mij...quote:
ze kunnen elkaar, beetje raarquote:
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:24:09Ik weet dat ik niet mag twitteren, maar dit is echt niet leuk zelfs de hele crew die over de hele wereld is geweest zijn echt in de stres!!! reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:30:34Dit was 2uur geleden water stijgt gewoon 30CM per minuut, gelukkig heb ik nog TiKTaK tegen de honger
reageer retweet
Hoeft niet, want ze is op dit moment een programma aan het maken voo RTL dat ze met Ymke op wereldreis isquote:
Tja kijk eens naar het succes van Frans Bauer, dat is ook niet omdat hij zo stoer is geworden en in een gigantische villa woont. De mensen die het gewoonst zijn gebleven, krijgen en houden denk ook het makkelijkst hun fan.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:11 schreef Moofasah het volgende:
Britt is echt zo dom, maar toch heb ik wel een zekere bewondering voor haar. Die meid gaat zo gemakkelijk door het leven, en verdiend nu ook nog bakken met geld als televisie personage. Verder is ze totaal niet verwaand en gewoon haar eigen ik, en ze komt gewoon altijd vrolijk en lekker in d'r vel over. Zo zie je maar weer dat intelligentie ook niet alles is.
Mijn favoriete tot noch toe, leuke meid op een aparte manierquote:
Net Gemma Glitterquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Bonkers. het volgende:
Ik heb nu al genoeg van dat accent van Daniëlla.
Barbar is er niks bijquote:
Bibi?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Krijg met zn allen de vinkentering, geen lekker wijf te bespeuren in die serie...
Renee is wel een knappe dame, hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Krijg met zn allen de vinkentering, geen lekker wijf te bespeuren in die serie...
No you didn't ...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Renee is wel een knappe dame, hoor.
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
En dat is precies wat deze show grappig maaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijn
ik kan me niet voorstellen dat Brabo 'biggie' brit dit van zichzelf denkquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijn
Zo klopt iequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Brabo 'biggie' brit denkt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Renee is wel een knappe dame, hoor.
Zonde, gewoon zonde.quote:
Dat zeg ik: zondequote:
Veul tietenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef waxmask het volgende:
Bent er bij...was kiezen tussen de dure oma en de huppelkutjes.... maar aangezien Karina hier ook is....
't is Wendy van Dijk, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
En de sadu in de laatste aflevering. "Hoi meiden, ik kom uit Nederland".
Tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de tweede of derde aflevering?
Dat zou een goed typetje zijn. Voor het eerstquote:
Tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de tweede of derde aflevering?
RtlXL is er ook voor jou...eerste aflevering was ook wel aardig. Niet zo leuk als Jungle editie maar ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Gelukkig, maar één aflevering gemist dan.
Dat was in Echte meisjes in de Junglequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Maartel het volgende:
Wordt er nou nog iemand door een slang gebeten of hoe zit dat?
Nee.. denk 't niet.. alleen maar vrouwen die zeuren..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Maartel het volgende:
Wordt er nou nog iemand door een slang gebeten of hoe zit dat?
Ik krijg telkens een foutmelding bij RTL Gemist, in 3 verschillende browsers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
RtlXL is er ook voor jou...eerste aflevering was ook wel aardig. Niet zo leuk als Jungle editie maar ok.
Yup Imke. Deze editie is er 1 opgepakt vanwege reet-flashen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was in Echte meisjes in de Jungle
Jammer. Gun t de meiden dit seizoen veel meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
Nee.. denk 't niet.. alleen maar vrouwen die zeuren..
Op Usenet is er ook iemand die hem wekelijks in DIVX post....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een foutmelding bij RTL Gemist, in 3 verschillende browsers.
Hier staat een linkje naar een mp4quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Gelukkig, maar één aflevering gemist dan.
Is er ook zoiets voor GTST?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier staat een linkje naar een mp4
[RTL5] Echte meisjes op zoek naar zichzelf
Ik tot nu toe ook nog niet, maar goed, vergeleken met de anderen is ze ook nog wel een van degenen met het meeste niveau denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef Cher- het volgende:
Ik vind Renee helemaal niet zo hinderlijk trouwens.
Vermoed ik ook ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook nog niet, maar goed, vergeleken met de anderen is ze ook nog wel een van degenen met het meeste niveau denk ik.
Was duidelijk te zien, ze vertelde hoe je het moest uitrekenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef waxmask het volgende:
Britt weer liegen met d'r havo diploma.....
Echt he, ze doet altijd alsof ze een teringdomme mongool is maar vervolgens weet ze wel precies dat 2/8 betekent dat je het moet delen door 4....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was duidelijk te zien, ze vertelde hoe je het moest uitrekenen.
Ja, zal geen spiegel hebben. Of een hele grote roze brilquote:
Zal ook wel penisnijd hebben.....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Pheno het volgende:
Priscilla heeft ook alles, tot hoogtevrees toe.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Deze mensen moeten Expeditie Robinson gaan doen
Vorige week had ze ook weer angst voor spoken, vuur of weet ik watquote:
ja, dat zal echt een pareltje worden dan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Deze mensen moeten Expeditie Robinson gaan doen
How about NEVER!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ja en dan mogen ze niet voortijdig weg
Fixedquote:
Gewoon shirtje omhoog doen was dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Daniella voelt graag aan haar eigen tieten
Daarvoor is het nu te laat. Iedereen weet dat ze een rol speelt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Britt zou wel een goede Mol zijn trouwens.
Ze trekt er ook een hoofd bij alsof ze dubbel anaal genomen wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |