ja ik ken die van oh oh cherso, die renee uit hntm en die britt, ojah en die ene van die dating troep.quote:
en zo is het!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
Het is in ieder geval domme lekkere wegkijkhumor
Vraag me toch iedere keer af waarom ik dit soort programma's kijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja maar die meiden die snappen dat niet en vinden dat vies
Humor? Meer een tragediequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef Pheno het volgende:
Het is in ieder geval domme lekkere wegkijkhumor
Ik heb zo'n vermoede van nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
Bij meisjes in de jungle kon ik ook heel veel niet. Was ook leukquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Gros van die grieten ken ik niet eens. Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich zo simpel en onnozel gedraagt als ze met eens een andere cultuur in aanraking komen aan de andere kant van de wereld? Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
zagen we daar een bibi zonder make up?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Cracka-ass het volgende:
Het is dat Bibi wel leuk is om naar te kijken. Voor de rest:
Mwah, genoeg mensen zijn gewoon zo wereldvreemd, het punt is alleen om ze eruit te pikken voor zo'n programma. Gelukkig gaat dat makkelijk met Beaty & De Nerd, Oh Oh Cherso en dergelijke programma'squote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een aanfluiting dit. Gros van die grieten ken ik niet eens. Het kan toch niet zo zijn dat iemand zich zo simpel en onnozel gedraagt als ze met eens een andere cultuur in aanraking komen aan de andere kant van de wereld? Best beschamend. Wie weet is het wel grotendeels in scene gezet.
en daar was niks mis meequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zagen we daar een bibi zonder make up?
inderdaad!quote:
Mja, blijkbaar zijn we allemaal slechthorend ook nog.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef donald_dick het volgende:
De tering, wordt het een trend om wat ze zeggen te ondertitelen i.p.v. ABN?
Ze mogen mijn schoenen poetsen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ondertitelaars moeten ook werk hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |