Ik heb zelf met de ziektes nog niet eens zo'n probleem, maar als je zo'n beetje om de zin loopt te 'kankeren' dan zou een beetje meer zelfbeheersing je niet misstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Getuigt. Per zin één punt. Dames in de dop. Maar inderdaad, jij bent vast een beter persoon dan mensen die met een ziekte schelden, wat een teringtyfuslui.
Ja, alleen dan niet in de Jungle maar in India.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Is dit een beetje hetzelfde als Echt Meisjes in de Jungle? Ga het zo even terugkijken dan.
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook gelovenquote:
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook geloven
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...
De kont? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagen
Snap sowieso die hele fascinatie met tieten niet zo. Vind de kont meer een lustobject.
Dat was Elize niet Bibi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ze hadden het programma beter 'Domme dozen op zoek naar intelligentie' kunnen noemen. D'r zit er volgens mij niet een bij met enige intelligentie.
(en nu niet aankomen met Bibi's hoge score van BNN's IQ-test)
Eens! Die Roos zou ik dus ook echt niet geven, snap niet wat er zo bijzonder aan haar is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roos is een lelijk asobuurt wijf....
Wil je toch niet op ?
Renee' Bibi 'Tessa zien er veel beter uit.
Die waren niet mooi inderdaad. Maar nu herinner ik me weer dat ze in verhouding ook niet veel had nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verbaast mij dat niemand hier die zeekoe naakt foto's van haar heeft gezien.. Dan wil niemand er meer op.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jee zou maar zitten,met je bakkie chips komt dat mens vol in beeld bah..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Zie meer foto's van deze mooie dame op www.foto-edyo.nl![]()
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:47 schreef Tim86 het volgende:
Heeft iemand toevallig een mp4 link zoals je die met Voetbal International ook altijd hebt?
Super, thanksquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4
hoe kom je aan zulke links?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)8f96060429a61121.mp4
http://www.helpdeskweb.nl/gemistdownloader/rtlipad/series.htmlquote:
was daar mis meequote:
Ik dacht al ligt het nou aan mij...quote:
ze kunnen elkaar, beetje raarquote:
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:24:09Ik weet dat ik niet mag twitteren, maar dit is echt niet leuk zelfs de hele crew die over de hele wereld is geweest zijn echt in de stres!!! reageer retweet
twitter:Brittjje twitterde op zondag 18-03-2012 om 02:30:34Dit was 2uur geleden water stijgt gewoon 30CM per minuut, gelukkig heb ik nog TiKTaK tegen de honger
reageer retweet
Hoeft niet, want ze is op dit moment een programma aan het maken voo RTL dat ze met Ymke op wereldreis isquote:
Tja kijk eens naar het succes van Frans Bauer, dat is ook niet omdat hij zo stoer is geworden en in een gigantische villa woont. De mensen die het gewoonst zijn gebleven, krijgen en houden denk ook het makkelijkst hun fan.quote:Op zondag 18 maart 2012 12:11 schreef Moofasah het volgende:
Britt is echt zo dom, maar toch heb ik wel een zekere bewondering voor haar. Die meid gaat zo gemakkelijk door het leven, en verdiend nu ook nog bakken met geld als televisie personage. Verder is ze totaal niet verwaand en gewoon haar eigen ik, en ze komt gewoon altijd vrolijk en lekker in d'r vel over. Zo zie je maar weer dat intelligentie ook niet alles is.
Mijn favoriete tot noch toe, leuke meid op een aparte manierquote:
Net Gemma Glitterquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef Bonkers. het volgende:
Ik heb nu al genoeg van dat accent van Daniëlla.
Barbar is er niks bijquote:
Bibi?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Krijg met zn allen de vinkentering, geen lekker wijf te bespeuren in die serie...
Renee is wel een knappe dame, hoor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
Krijg met zn allen de vinkentering, geen lekker wijf te bespeuren in die serie...
No you didn't ...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Renee is wel een knappe dame, hoor.
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijnquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
En dat is precies wat deze show grappig maaktquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijn
ik kan me niet voorstellen dat Brabo 'biggie' brit dit van zichzelf denkquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef ukga het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat ze allemaal denken dat ze mooi, knap, lekker en sexy zijn
Zo klopt iequote:Op donderdag 22 maart 2012 10:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik kan me niet voorstellen dat Brabo 'biggie' brit denkt
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Renee is wel een knappe dame, hoor.
Zonde, gewoon zonde.quote:
Dat zeg ik: zondequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |