Ik heb zelf met de ziektes nog niet eens zo'n probleem, maar als je zo'n beetje om de zin loopt te 'kankeren' dan zou een beetje meer zelfbeheersing je niet misstaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 02:11 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Getuigt. Per zin één punt. Dames in de dop. Maar inderdaad, jij bent vast een beter persoon dan mensen die met een ziekte schelden, wat een teringtyfuslui.
Ja, alleen dan niet in de Jungle maar in India.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Is dit een beetje hetzelfde als Echt Meisjes in de Jungle? Ga het zo even terugkijken dan.
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook gelovenquote:
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:42 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Jezus, ik ben echt homo. Ene na het andere bericht over de tieten van die Amerikaanse, maar mij is niets opgevallen. Als je me nu zou vertellen dat ze een A had zou ik het ook geloven
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:05 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ook niet tijdens het onnodige maar glorieuze moment waarop iedereen voorover moest liggen en Bibi en Roos praatten over Roos der tieten? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...
De kont? Dan heb ik inderdaad slecht nieuws voor je...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:22 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Weet alleen dat die Roos het had over dat ze een borstvergroting gehad zou hebben, maar zou niet eens weten hoe ze daarvoor uitzagen
Snap sowieso die hele fascinatie met tieten niet zo. Vind de kont meer een lustobject.
Dat was Elize niet Bibi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Ze hadden het programma beter 'Domme dozen op zoek naar intelligentie' kunnen noemen. D'r zit er volgens mij niet een bij met enige intelligentie.
(en nu niet aankomen met Bibi's hoge score van BNN's IQ-test)
Eens! Die Roos zou ik dus ook echt niet geven, snap niet wat er zo bijzonder aan haar is.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roos is een lelijk asobuurt wijf....
Wil je toch niet op ?
Renee' Bibi 'Tessa zien er veel beter uit.
Die waren niet mooi inderdaad. Maar nu herinner ik me weer dat ze in verhouding ook niet veel had nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verbaast mij dat niemand hier die zeekoe naakt foto's van haar heeft gezien.. Dan wil niemand er meer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |