quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
Nee ik vind ook niks voor hem..ik ga toch niet kijkenquote:Op zondag 4 maart 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
Ad Visser heeft zeker geld nodig, ik vind dit echt helemaal niets voor hem.
Bibi, allemaal leuk en aardig totdat ze gaat pratenquote:Op zondag 4 maart 2012 18:42 schreef MacorgaZ het volgende:
Als iemand zich geroepen voelt om alle Bibi-scenes te compileren per aflevering, het eindresultaat mag je naar mij PM'en
Ja, de geluidstrack mag bij de compilatie ontbreken, dat is geen probleemquote:Op zondag 4 maart 2012 18:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Bibi, allemaal leuk en aardig totdat ze gaat praten
Komt uit Amerika, maar heeft haar accent nooit kunnen afleren. (waarom weet ik dit..)quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:36 schreef tliciouz het volgende:
Waarom praat die Daniella zo achterlijk?!
Oh dat wist ik niet, maar alsnog geeft ze er een vreselijke draai aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Komt uit Amerika, maar heeft haar accent nooit kunnen afleren. (waarom weet ik dit..)
renee is echtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:39 schreef HalvinCarris het volgende:
10 echte meisjes, en dan allemaal actrices
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Desnoods iemand van de Tweede Kamer
New Chicksquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
oh brabo britvan dat vreselijke dating programma.
quote:
Haha, ja, al vind ik het al bij voorbaat bijna zielig want er is gewoon no way dat zij, hoe aardig ze ook doet, goed gaat vallen bij ook maar 1 van die anderen.quote:
Nee, een slappe, dat is lekker normaal.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:58 schreef StephanL het volgende:
Een stijve en dan die steen er aan, spoort ze wel?
Beter dan een stijvequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Nee, een slappe, dat is lekker normaal.
nah ze zeggen wel eens dat kwaliteit voor kwantiteit gaat :")quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Daniella heeft wel goede tetten.
Maar nog geen bikini'squote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
eigenlijk gewoon dames in de jungle maar dan in azie
Tegen de glazen deur van het hotel gelopen denk ikquote:
Dat heb ik bij al die meidenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |