[speculatie]Ze verdienen tussen waarschijnlijk tussen de 2 en 10 duizend euro ermee[/speculatie]quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Vraag me af waarom die onnozeltjes dan aan dit programma meedoen als ze niet tegen zulke dingen kunnen?
Wat een ellende!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
'Wij zijn letterlijk een drama'
Had Michella vorig jaar ook niet zo'n 'wij zijn echt een verschrikking!' moment?
Meerdere!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef Maartel het volgende:
'Wij zijn letterlijk een drama'
Had Michella vorig jaar ook niet zo'n 'wij zijn echt een verschrikking!' moment?
kanker zeg.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef PiraatPiet het volgende:
Ze ondertitelen blijkbaar dus niet alles letterlijk
Ik heb nu al medelijden met die manquote:
Dat kan nog mooie momenten opleveren.quote:
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 20:53:07Tot nu toe vind ik het wel grappig maar ze moeten het zwaarder krijgen das pas leuk! Ff verder kijken mensjes reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 21:05:12Nou dat vind ik niet normaal ze ligge gewoon in een huis met een bed! En dat is primitief. Wij lagen in een hangmat met regen! Jaloers reageer retweet
twitter:michella29 twitterde op donderdag 15-03-2012 om 21:13:27Ik zeg volgende week in een doos die meide ahahahahaha anders is het niet eerlijk hahahaha! reageer retweet
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus zeg. Wat een kansloos wijf dat de hele tijd met kanker scheldt.
\quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bekt lekker. Mensen die daar moeilijk over gaan doen zijn vaak triester.
Getuigt. Per zin één punt. Dames in de dop. Maar inderdaad, jij bent vast een beter persoon dan mensen die met een ziekte schelden, wat een teringtyfusluiquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
\
Getuigd van niveau.. Maar goed.. Dat mens kwam ook uit Dames uit de dop.. Nuff said.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |