Veul tietenquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:38 schreef waxmask het volgende:
Bent er bij...was kiezen tussen de dure oma en de huppelkutjes.... maar aangezien Karina hier ook is....
't is Wendy van Dijk, toch?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:39 schreef Pheno het volgende:
En de sadu in de laatste aflevering. "Hoi meiden, ik kom uit Nederland".
Tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de tweede of derde aflevering?
Dat zou een goed typetje zijn. Voor het eerstquote:
Tweede.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
Is dit de tweede of derde aflevering?
RtlXL is er ook voor jou...eerste aflevering was ook wel aardig. Niet zo leuk als Jungle editie maar ok.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Gelukkig, maar één aflevering gemist dan.
Dat was in Echte meisjes in de Junglequote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Maartel het volgende:
Wordt er nou nog iemand door een slang gebeten of hoe zit dat?
Nee.. denk 't niet.. alleen maar vrouwen die zeuren..quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Maartel het volgende:
Wordt er nou nog iemand door een slang gebeten of hoe zit dat?
Ik krijg telkens een foutmelding bij RTL Gemist, in 3 verschillende browsers.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
RtlXL is er ook voor jou...eerste aflevering was ook wel aardig. Niet zo leuk als Jungle editie maar ok.
Yup Imke. Deze editie is er 1 opgepakt vanwege reet-flashen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was in Echte meisjes in de Jungle
Jammer. Gun t de meiden dit seizoen veel meerquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
Nee.. denk 't niet.. alleen maar vrouwen die zeuren..
Op Usenet is er ook iemand die hem wekelijks in DIVX post....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik krijg telkens een foutmelding bij RTL Gemist, in 3 verschillende browsers.
Hier staat een linkje naar een mp4quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Gelukkig, maar één aflevering gemist dan.
Is er ook zoiets voor GTST?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier staat een linkje naar een mp4
[RTL5] Echte meisjes op zoek naar zichzelf
Ik tot nu toe ook nog niet, maar goed, vergeleken met de anderen is ze ook nog wel een van degenen met het meeste niveau denk ik.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:47 schreef Cher- het volgende:
Ik vind Renee helemaal niet zo hinderlijk trouwens.
Vermoed ik ook ja.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik tot nu toe ook nog niet, maar goed, vergeleken met de anderen is ze ook nog wel een van degenen met het meeste niveau denk ik.
Was duidelijk te zien, ze vertelde hoe je het moest uitrekenen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef waxmask het volgende:
Britt weer liegen met d'r havo diploma.....
Echt he, ze doet altijd alsof ze een teringdomme mongool is maar vervolgens weet ze wel precies dat 2/8 betekent dat je het moet delen door 4....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was duidelijk te zien, ze vertelde hoe je het moest uitrekenen.
Ja, zal geen spiegel hebben. Of een hele grote roze brilquote:
Zal ook wel penisnijd hebben.....quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:55 schreef Pheno het volgende:
Priscilla heeft ook alles, tot hoogtevrees toe.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Deze mensen moeten Expeditie Robinson gaan doen
Vorige week had ze ook weer angst voor spoken, vuur of weet ik watquote:
ja, dat zal echt een pareltje worden dan!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:56 schreef Pheno het volgende:
Deze mensen moeten Expeditie Robinson gaan doen
How about NEVER!quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]Ja en dan mogen ze niet voortijdig weg
Fixedquote:
Gewoon shirtje omhoog doen was dat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
Daniella voelt graag aan haar eigen tieten
Daarvoor is het nu te laat. Iedereen weet dat ze een rol speelt...quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:57 schreef Karina het volgende:
Britt zou wel een goede Mol zijn trouwens.
Ze trekt er ook een hoofd bij alsof ze dubbel anaal genomen wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |