Hij staat niet in het lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
We worden allemaal thuisgebrachtquote:Er is op de avond nog een kleine (!) verrassing voor jullie. En nee, je krijgt geen zak snoep mee naar huis na afloop.
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.
Ik snap het ook niet
Hoezo niet? Hier loopt ie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Ja muis, nu doet je teller het niet meer
Niet eraan komen na de magic touch, gij usert
Hij gaat nog op 00:59 enzo hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef indaha het volgende:
Hier ook, maar klopt de tijd wel of beginnen we pas om 11 uur 's avonds of is dan de uitslag bekend
(kloknoob
)
Het is allemaal Franklin zijn schuldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed het effe niet meer nadat je Franklin had toegevoegd
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laat
Nou bij mij staat hij nu op 82 dagen 3 uur en 49 min en een paar sec., ik heb de dagen niet geteld of die kloppen maar met de uren kom ik dan op 11 uur 's avonds uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?
Vraag Marga Bultquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Heb je die lijst gezien, al die vrouwen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef roos85 het volgende:
Greys, wanneer wil je definitief weten of ik kan komen ivm de reservering? Ligt hier een beetje lastig om het nu al aan te geven.
Greys!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is het lastige, pm, je er wel even over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?
En hoe groot acht je de kans?
Zullen we je op de lijst zetten ovb?
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
Jammer Olequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Ole het volgende:
Jammer. Laatste lesdagen van het jaar, en gezien de lessen met Hemelvaart ook al uitvallen gaat het me niet lukken
Ik denk dat ie rond de 1.90 isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef Knarf het volgende:
Heb ik eigenlijk iets gemist?
Wappertijd? Wat gaan we wapperen?
Gewoon voor die tijd nog ff klonen... moet kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
<---- 1.93 Ik win!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer Ole
[..]
Ik denk dat ie rond de 1.90 is
Met hakken aan ben ik net zo groot, dus zoiets moet het zijnIk ben 1.82.
[..]
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!
Op de maat van You and Me!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef totebel het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met de dekens gaat wapperen
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenMaar als jij het vraagt doet ie het vast
Nouquote:
Kijken of iedereen wel drinken heeft, dat er niet iemand ongeoorloofd zit te wapperen etc. En verder wat Maanvis zeiquote:
ha waar dacht jij dan dat het over ging?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
Dequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha waar dacht jij dan dat het over ging?
hete bitterballen eten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Deis toch de pijpsmiley?
Waar stond ie bij jou voor dan? Dat ik het te druk heb straks met heel verbaasd kijken?
MY NOSE, MY NOSEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
Ze kunnen maar beter gewaarschuwd zijn toch?quote:
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Die zaal is toch niet zo heel groot?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die zaal is toch niet zo heel groot?
De 3Js?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef totebel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die faalhaas van een Jantje-dit-kan-niet-meer-stuk-Smit weer als commentator hebben gevraagd. Dr komt verdorie alleen maar onzin uit dat joch.
Op FB zeggen dat dat iemand dat even snel gemaakt heeft, dat Kroatische gedoe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Maes het volgende:
SBS6 heeft straks het plagiaat-verhaal in hart van nl
Dat is zeker waar, maar lets be honest, iedereen is een betere presentator dan Yolanthequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voor
En ik moet zeggen dat ik hem een betere NSF presentator vond dan Yolanthe!
3 posts boven jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Heel die Zoran Drazic bestaat volgens mij niet, als je op zijn naam en de titel van het nummer Googlet krijg je nada... vast een grappenmaker bezig geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
http://wk.biedmeer.nl/Web(...)anentooi-Oranje.html
5 euro maar
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?quote:Genoeg Henk voor iedereen! #3
Genoeg Franklin voor jou en de rest moet het met Henk doen, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik voel toch wel zo enorm aan mijn water dat we dit jaar naar de finale gaan
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Zulke mensen ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben dan)
Ik ga duimen!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?
Doe eens gek. Maandag ga ik maar eens een vrije dag aanvragen voor vr 25 mei.![]()
Verwacht er niet te veel van, maar wie weet, en als ik vrij ben, ben ik erbij.
Ik ookquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik duim mee roger! Zou tof zijn als je erbij kon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je mag de finale bij ons komen kijken hoor, wij zijn meer van "het-songfestival-is-toch-juist-leuk"typequote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zulke mensen ken ik niet.![]()
Ik ken alleen maar de "het-oostblok-stemt-toch-op-elkaar"-, "het-songfestival-is-voor-homo's-dus-daar-kijk-ik-niet-naar"- en "het-kan-me-geen-ene-ruk-schelen-het-is-toch-maar-een-verspilling-van-tijd-en-geld" mensen.
(en ik maar wachten op een DM terugquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Cat, wat tof!![]()
Echt leuk, dan kunnen we er helemaal een feest van maken als we kunnen blijven slapen!
Parkeren we de auto's bij het hotel en dan gaan we 5 minuten met zijn allen met de taxi en dan kunnen we een drankje nemen
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(en ik maar wachten op een DM terug)
Taxibus!![]()
![]()
![]()
Want volgens mij wilden zowat alle pasagiers van de gezelligste taxi van NL () wel blijven slapen.
Ik vind wel dat we Joan moeten kijken met een flesje cola of fanta in de hand. For old times sake.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!
Want met een borrel op is het nog nèt effe leuker, dat gehyper!
(En zonder borrel is het al zo leuk, kan je nagaan)
Laten we het hopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Zou superleuk zijn!quote:
Vast wel, mobielquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Dus dus dus dus.... jullie zijn niet in het Live-topic dan?
Heb je al gastmods geregeld?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, mobiel
Of kom gewoon ook naar de kroeg!
Het is pas over 3 maanden, dus wie weet... als je het tijdig vraagt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Andromache het volgende:
hmmmm weet niet of ik dat ga redden. heel tof idee! maar de vrijdag vrij krijgen ligt een beetje lastig. kan nog niets beloven.
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoorquote:
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoor
ESF is een forum waarin bijna niet gemod hoeft te worden
quote:
Joh, het was toch nog steeds open! Hij staat al lang niet meer als tijdelijk forum!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.![]()
Blijft het forum dit jaar na het ESF ook weer gewoon open eigenlijk?![]()
Hoop het wel toch?![]()
Ik weet nog niet eens of ik blijf slapen dus ik weet het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Tombo, moeten we ook al in de lijst zetten wie er willen blijven overnachten ergens, wat vind jij?
Of een apartlijstje
maken? Of gewoon nog even laten zitten?
Ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ok ok
Maar jij moet ook blijven slapen hoor![]()
Nou ja moet... zou leuk zijn
Nou vooruit, inventariseer alvast wie de intentie heeft te blijven slapen danquote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ok ok
Maar jij moet ook blijven slapen hoor![]()
Nou ja moet... zou leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werk 2 minuten wandelen van het airport hotel
Precies! Keihard onderhandelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Geheel in Nederland-Joan sferen, zoals u ziet
En als ze te duur zijn roepen we gewoon dat we dan naar een ander hotel gaan met zijn allen
Een hotel een beetje verder weg is toch ook niet echt een probleem als dat goedkoper is?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Swets, dat is wel het hotel dat het dichtst bij de Kleiweg ligt he, volgens mij?
Of zie ik er eentje over het hoofd?
Nee, een stukje verder naar rechts op de kaart. Logo van het bedrijf staat op het dak om het makkelijk te vinden op google mapsquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Bij die kraamkliniek dan?Die is er naast, toch?
Ken je niet iemand bij het hotel, toevallig?
Denk het wel eigenlijk. In ieder geval een hotel wat ok is.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Swets, dat is wel het hotel dat het dichtst bij de Kleiweg ligt he, volgens mij?
Of zie ik er eentje over het hoofd?
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een hotel een beetje verder weg is toch ook niet echt een probleem als dat goedkoper is?Want die taxi die rijdt wel en met meer mensen hoeft dat niet veel te kosten.
Maar dichtbij is natuurlijk idealer.
Andere mogelijkheid is blijdorp hotel bij de dierentuin. Ook gratis parkeren, maar wel weer een tikkie verder.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenBij Airport hotel is parkeren gratis. En vergis je echt niet in de parkeertarieven in Rotterdam.
Raaaare stad, dat Rotterdam.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenBij Airport hotel is parkeren gratis. En vergis je echt niet in de parkeertarieven in Rotterdam.
Leuk idee, maar ietwat onpraktisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk wist nog wel een B&Btje vlakbij, 50 mtr van de kroeg, maar dat is voor 2 personen max
Dat was een hint, schatje.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk wist nog wel een B&Btje vlakbij, 50 mtr van de kroeg, maar dat is voor 2 personen max
Verder kwam hij idd ook met het airport hotel.
Zeg jij maar eens dat je meneer vrijdag ook vrij heeft genomen en dat je mee losjeeeeren gaat.quote:
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt lijkt me dat onlogisch, want hij woont ook in die straatquote:
De meneer heeft vrijdag vrij genomen en we gaan mee losjeeeerenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg jij maar eens dat je meneer vrijdag ook vrij heeft genomen en dat je mee losjeeeeren gaat.
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer heeft vrijdag vrij genomen en we gaan mee losjeeeeren
Ik denk toch ook dat dat een uitnodiging was voor je hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je bedoelt wat ik denk dat je bedoelt lijkt me dat onlogisch, want hij woont ook in die straat
En nee, dat is niet zijn B&Btje
Krijgt meneer geen eigen streepjequote:Op zondag 4 maart 2012 21:55 schreef Muis006 het volgende:
Intentie om evt te blijven slapen (nee, er wordt nog niets geboekt, je kunt je nog bedenken!
- Goodbye
- Cat22
- Ingetje79 (als ze vrij kan krijgen? of rijd je sowieso terug dan?)
- Tombolafan
- Greys
- Erik
- indaha
- Takaiki
- Muis en meneer
Denk ik ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat dat een uitnodiging was voor je hoor
Ik duim voor later beginnen!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrij krijgen lukt toch niet, heel mss dat ik later kan beginnen.
Maar dan blijf ik niet slapen
Als ik om 8 uur op het werk moet staan nietquote:Op zondag 4 maart 2012 22:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik duim voor later beginnen!![]()
Jammer dat het met ruilen niet gelukt is.Maar je komt dus wel?
Stom.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur op het werk moet staan niet
Joepiequote:Op zondag 4 maart 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
Kijk, daar onderin heb je dus het centrum, maar daar kom je helemaal niet
Bij de A (iets meer naar links, tegen de spoorlijn aan) zit de kroeg. En daar links bij Park Zestienhoven is het hotel.
En zowel kroeg (voor mensen die daar heen komen) is nog geen 5 minuten vanaf de snelweg.
En het hotel ook niet. Het is allebei rete makkelijk te vinden(Hoi Oognip
)
[ afbeelding ]
Ja maar ja maar ja maar ik ga heel erg hard duimen dat het nog lukt, een paar uurtjes later.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik om 8 uur op het werk moet staan niet
quote:
Dan moeten jij en MM ook een hotelkamerrrrrt nemen tegen die tijdquote:Op zondag 4 maart 2012 22:21 schreef Oognip het volgende:
Ik wil ook wat alcohol op kunnen de 24e(dan durf ik misschien nog wat te zeggen
)
Zou ik niet doen! Ik zou lekker met ons een hotel in duikenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:24 schreef Amsel het volgende:
Hm, ik zou er zelfs heen kunnen fietsen, zo ver is het niet. Maar dronken op m'n fiets terug langs een donker kanaal is misschien niet zo'n goed idee
Ach het rijden in Rotterdam gaat me wel lukkenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik ga heel erg hard duimen dat het nog lukt, een paar uurtjes later.
Want zonder onze frontvlagster is het niet compleet![]()
[..]Was ook echt niet lullig bedoeld hoor, kan me juist voorstellen dat je het niet zo ziet zitten een druk centrum in te moeten met je autootje als je dat nog niet zo gewend bent. Je moet eens weten hoe lang ik de vlekken in mijn nek had de eerste jaren dat ik Rotterdam in moest rijden af en toe
[..]
Dan moeten jij en MM ook een hotelkamerrrrrt nemen tegen die tijd
VindTquote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik niet doen! Ik zou lekker met ons een hotel in duiken![]()
![]()
Oh en je meneer en/of je moeder mogen ook mee uiteraard! Volgens mij vind je moeder dit ook wel leuk, of vergis ik me daar in?
En dan rij ik mee terugquote:Op zondag 4 maart 2012 22:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Vrij krijgen lukt toch niet, heel mss dat ik later kan beginnen.
Maar dan blijf ik niet slapen
Zitten we wel met 2 auto'squote:
dan kom je heen maar met de treinquote:
Of iig een stukje met de trein, pik ik je ergens opquote:
Maar dan is ze toch net zo laat thuis als dat ze anders zou zijn?quote:
Dan koop ik gewoon het hotelquote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Ing gewoon de loterij wint de 10e en dan eind mei helemaal niet meer hoeft te werken
Ik ga er dinsdag achteraanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of iig een stukje met de trein, pik ik je ergens op
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Ing gewoon de loterij wint de 10e en dan eind mei helemaal niet meer hoeft te werken
Koop het vliegveld!quote:
Is Henkie te koop?quote:
Kan zij pitten en ik rijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is ze toch net zo laat thuis als dat ze anders zou zijn?
Ik mis een stukkieWel heel lief van je uiteraard!
Ja, dan kunnen we ons in het hotel tijdig in de strijd-outfit hijsenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.![]()
Ik zag net dat ik donderdagochtend in ieder geval geen vrij kan pakken.Stomme vergaderafspraak.
Maar de middag moet in ieder geval lukken, dan maar niet uitslapen en lekker op tijd in Rrrrotterrrrdam zijn.
Is goed, kijk maar wat jij prettig vindtquote:
Liefquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan zij pitten en ik rijdenEn dan dus uitgerust op haar werk verschijnen de volgende dag
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.![]()
Ik zag net dat ik donderdagochtend in ieder geval geen vrij kan pakken.Stomme vergaderafspraak.
Maar de middag moet in ieder geval lukken, dan maar niet uitslapen en lekker op tijd in Rrrrotterrrrdam zijn.
Daar hebben we toch heul geen hotel voor nodig?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we ons in het hotel tijdig in de strijd-outfit hijsen
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is Henkie te koop?![]()
*schudt spaarvarken leeg* Voor het geval dát!
Ik wilde het al niet zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Al denk ik niet dat er van slapen onderweg iets gaat komen hoor, na zo'n hyperavond![]()
![]()
Ik ook niet, maar voor de eventuele voor-de-file-willen-komers kan ik ook al vroeg (uur of vijf) in het hotel zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoor
Ik heb weinig zin om na zessen nog richting Rrrrrotterrrrrdam te gaan rijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoor
*meldt*quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor de eventuele voor-de-file-willen-komers kan ik ook al vroeg (uur of vijf) in het hotel zijn
Idd! Maar het is nog zo ver weg, dat komt vast goed!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, we zien wel. Wie weet heeft Takkedinges tegen die tijd weer werk *hoopt* en kan ze donderdag geen vrij nemen. En indaha heeft wellicht ook nog verplichtingen.
Of Erik moet nog wat extra CDtjes branden.
En Steve zijn ESF huiswerk nog maken.
En dan rijden we gewoon na de spits.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd! Maar het is nog zo ver weg, dat komt vast goed!
En zou leuk zijn als we bv eerst ff onze zooi in het hotel konden droppen en daarna bij Henk een klein hapje eten ofzo. Als bodempje
M zit steeds het liedje te fluiten en zingen en zegt zelfs dat Joan en het liedje goed zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik niet doen! Ik zou lekker met ons een hotel in duiken![]()
![]()
Oh en je meneer en/of je moeder mogen ook mee uiteraard! Volgens mij vind je moeder dit ook wel leuk, of vergis ik me daar in?
Bij Henkie niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, altijd als jij wilde plannen hebt met drank, eindig je met 1 mixje en kun je achteraf nog prima rijden
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
M zit steeds het liedje te fluiten en zingen en zegt zelfs dat Joan en het liedje goed zijnDus misschien heb ik 'm tegen die tijd wel zo ver dat 'ie meegaat
Pas als ik daar het startsein voor krijg, en samen met jouquote:
Gezallig! Dus jullie kunnen ook op het slaaplijstje?quote:Oh en de meneer komt ook met de treinkan ie drinken.
Gezelligquote:Op maandag 5 maart 2012 09:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas als ik daar het startsein voor krijg, en samen met jou
[..]
Gezallig! Dus jullie kunnen ook op het slaaplijstje?
Da's goedquote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
Oh Muis en meneer stáán al op het slaaplijstje
Ik moet beter uit mijn doppen kijken
En Muis, als je wilt bedenken wij dan samen tegen die tijd dat we gaan boeken (moeten we niet te lang mee wachten, als in niet pas twee weken van te voren, want ze zitten snel vol) even een tactiek om die kamers goedkoop te krijgen
Want ook dag voor pinksteren en zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
Oh Muis en meneer stáán al op het slaaplijstje
Ik moet beter uit mijn doppen kijken
En Muis, als je wilt bedenken wij dan samen tegen die tijd dat we gaan boeken (moeten we niet te lang mee wachten, als in niet pas twee weken van te voren, want ze zitten snel vol) even een tactiek om die kamers goedkoop te krijgen
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hoe dan ook overnachten heb ik besloten. Komende maand maar zuinig eten
. Ook misschien een goed moment om de chips en de chocolade maar de laten liggen in de supermarkt dan
. Brood en waterdieet it is
!
Ik heb donderdag na 0.700 uur 's morgens geen verplichtingen meer en vrijdag vrijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, we zien wel. Wie weet heeft Takkedinges tegen die tijd weer werk *hoopt* en kan ze donderdag geen vrij nemen. En indaha heeft wellicht ook nog verplichtingen.
Of Erik moet nog wat extra CDtjes branden.
En Steve zijn ESF huiswerk nog maken.
En dan rijden we gewoon na de spits.
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:06 schreef Takaiki het volgende:
Ik weet het nog steeds niet![]()
![]()
Nu klaar maken voor een intake bij Tempo-Team in Sittard voor een vacature
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Erik en de meneer alleen tussen de gillende m De meneer alleen tussen de gillende meiden en Erik.
Begint het met de D?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er wellicht nog een heul erg hetero FOK!meneer mee gaat
Die komt vast zo roepen
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er wellicht nog een heul erg hetero FOK!meneer mee gaat
Die komt vast zo roepen
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheidquote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maareh, zeg je daarmee dat Dirkh een homo is??
True. Daar kan zelfs de mannelijkheid van Henkie geen significante verandering in brengen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheid
Ik tel voor twee dus dat maakt de balans een stuk beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheid
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik tel voor twee dus dat maakt de balans een stuk beter.
Dat gaat nooit passen in dat kroegie.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Al 37 man
Want ik ga er vanuit dat alle ovb'ers en de okvb'er gewoon komen.
Sister from another mister!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik lach Erik altijd wel uit met zijn kapperstress, maar ik heb zelf gisteren uit zitten rekenen wanneer ik steeds mijn pony moet laten bijwerken zodat ie de 24e niet te kort en niet te lang is
OMG ik heb geen idee wat ik aan moetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
!
Dan mag jij idd niets meer over Erik zeggen
Ik ben wel blij dat ik nu al weet wat ik aan doe de 24e mei
Het is nog onder voorbehoud. Ik weet nog niet welke bands ik in mei heb spelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Snakey, wel tof hoor dat je komt!.
NUNUNUNUNUNUNUNU!!!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:12 schreef Steve het volgende:
Wanneer moet je weten wie mee doen met het pyjamafeestje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
MuisMaar het zal idd wel een chaos worden in dat hotel
Oh er komen ook een paar van Henk zijn sjoeligans
Die hadden er ook al zin an!
Nóg een hoogtepuntje op Dezen Glorieuzen Avond!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omg ik hoop het, ik heb zo lang (te lang) niet gesjoeld.
Met mosterd?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik visualiseer as we speak een schaal met worst en kaasblokjes!
En mini gherkins!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik visualiseer as we speak een schaal met worst en kaasblokjes!
Of je kijkt Grees lief aan of Henkie het kan voorzien, en dan neemt ze het mee in het werkoverleg woensdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil druiffies op een prikkertje (met vlag!) en boterhamworst.![]()
Hoe kneuterig zou dat zijn!Zou het mogen van Henk, dat we onze eigen kleine snackjes meenemen en vlaggies-op-un-stokkie?
Greys leest vast mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of je kijkt Grees lief aan of Henkie het kan voorzien, en dan neemt ze het mee in het werkoverleg woensdag.
Bitterballenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys leest vast mee.En het moeten ook weer niet teveel snackies zijn, want er moet ruimte blijven voor spareribs en bitterballen.
Kaasquote:
Niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
Haal de dames maar effe weg, ik weet niet of die wel op FOK! willen
Henk vond het goed als hij er met zijn hoofd op kwam, maar de dames hebben vast liever iets meer prrrrraaaaivasie.
Oh en we gaan niet zelf zooi meenemen hoor, hooguit de vlaggetjes voor in de kaas.
Dat regelt Henk wel, die kaas en bitterballen
Dat betaal ik wel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
Haal de dames maar effe weg, ik weet niet of die wel op FOK! willen
Henk vond het goed als hij er met zijn hoofd op kwam, maar de dames hebben vast liever iets meer prrrrraaaaivasie.
Oh en we gaan niet zelf zooi meenemen hoor, hooguit de vlaggetjes voor in de kaas.
Dat regelt Henk wel, die kaas en bitterballen
Dat betaalen ikwij wel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En mini gherkins!
En dan roept Henkie naar de keuken: KEEP STIRRING UNA!
En dan krijgen we allemaal turkey curry.
Superteam!quote:
Oftie wil of nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die helpen we woensdag wel even aan een account
Ik kan m'n oom vragen, woont in Voorburgquote:
Al weet ik niet oftie wel een ESF Howmow is...quote:Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan m'n oom vragen, woont in Voorburg
ABBA = ESFquote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Al weet ik niet oftie wel een ESF Howmow is...![]()
Hij is iig wel een ABBA howmow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig ziet het er dus naar uit dat ik er ook bij ga zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
Al dat gepraat over hotels doet me aan Fawlty Towers denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig stukje.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |