Hij staat niet in het lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
We worden allemaal thuisgebrachtquote:Er is op de avond nog een kleine (!) verrassing voor jullie. En nee, je krijgt geen zak snoep mee naar huis na afloop.
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.
Ik snap het ook niet
Hoezo niet? Hier loopt ie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Ja muis, nu doet je teller het niet meer
Niet eraan komen na de magic touch, gij usert
Hij gaat nog op 00:59 enzo hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef indaha het volgende:
Hier ook, maar klopt de tijd wel of beginnen we pas om 11 uur 's avonds of is dan de uitslag bekend
(kloknoob
)
Het is allemaal Franklin zijn schuldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed het effe niet meer nadat je Franklin had toegevoegd
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laat
Nou bij mij staat hij nu op 82 dagen 3 uur en 49 min en een paar sec., ik heb de dagen niet geteld of die kloppen maar met de uren kom ik dan op 11 uur 's avonds uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?
Vraag Marga Bultquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Heb je die lijst gezien, al die vrouwen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef roos85 het volgende:
Greys, wanneer wil je definitief weten of ik kan komen ivm de reservering? Ligt hier een beetje lastig om het nu al aan te geven.
Greys!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is het lastige, pm, je er wel even over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?
En hoe groot acht je de kans?
Zullen we je op de lijst zetten ovb?
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
Jammer Olequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Ole het volgende:
Jammer. Laatste lesdagen van het jaar, en gezien de lessen met Hemelvaart ook al uitvallen gaat het me niet lukken
Ik denk dat ie rond de 1.90 isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef Knarf het volgende:
Heb ik eigenlijk iets gemist?
Wappertijd? Wat gaan we wapperen?
Gewoon voor die tijd nog ff klonen... moet kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
<---- 1.93 Ik win!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer Ole
[..]
Ik denk dat ie rond de 1.90 is
Met hakken aan ben ik net zo groot, dus zoiets moet het zijnIk ben 1.82.
[..]
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!
Op de maat van You and Me!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef totebel het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met de dekens gaat wapperen
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenMaar als jij het vraagt doet ie het vast
Nouquote:
Kijken of iedereen wel drinken heeft, dat er niet iemand ongeoorloofd zit te wapperen etc. En verder wat Maanvis zeiquote:
ha waar dacht jij dan dat het over ging?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
Dequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha waar dacht jij dan dat het over ging?
hete bitterballen eten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Deis toch de pijpsmiley?
Waar stond ie bij jou voor dan? Dat ik het te druk heb straks met heel verbaasd kijken?
MY NOSE, MY NOSEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
Ze kunnen maar beter gewaarschuwd zijn toch?quote:
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Die zaal is toch niet zo heel groot?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die zaal is toch niet zo heel groot?
De 3Js?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef totebel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die faalhaas van een Jantje-dit-kan-niet-meer-stuk-Smit weer als commentator hebben gevraagd. Dr komt verdorie alleen maar onzin uit dat joch.
Op FB zeggen dat dat iemand dat even snel gemaakt heeft, dat Kroatische gedoe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Maes het volgende:
SBS6 heeft straks het plagiaat-verhaal in hart van nl
Dat is zeker waar, maar lets be honest, iedereen is een betere presentator dan Yolanthequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voor
En ik moet zeggen dat ik hem een betere NSF presentator vond dan Yolanthe!
3 posts boven jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Heel die Zoran Drazic bestaat volgens mij niet, als je op zijn naam en de titel van het nummer Googlet krijg je nada... vast een grappenmaker bezig geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |