Kijken of iedereen wel drinken heeft, dat er niet iemand ongeoorloofd zit te wapperen etc. En verder wat Maanvis zeiquote:
ha waar dacht jij dan dat het over ging?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:22 schreef Greys het volgende:
![]()
Henkie zorgt voor het drinken en jullie bestellen het zelf maar.
Ongeoorloofd wapperen bestaat niet, de 24e. (Nou ja, ligt er aan waarmee je wappert)
En verder ben ik een keurig meisje
Dequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ha waar dacht jij dan dat het over ging?
hete bitterballen eten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Deis toch de pijpsmiley?
Waar stond ie bij jou voor dan? Dat ik het te druk heb straks met heel verbaasd kijken?
MY NOSE, MY NOSEquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Blijf bij Ingetje79 uit de buurt trouwens.. als er hete bitterballen zijn
Zeg niet dat ik jullie niet gewaarschuwd heb!!!!!
Ze kunnen maar beter gewaarschuwd zijn toch?quote:
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Die zaal is toch niet zo heel groot?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Nodig alle falende act van de afgelopen jaren ook uit, ik wil de pijn in hun ogen zien als Joan wint! [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:50 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Die zaal is toch niet zo heel groot?
De 3Js?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:49 schreef totebel het volgende:
[..]
De falende act van vorig jaar is hun leven niet zeker vrees ik
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:52 schreef totebel het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze die faalhaas van een Jantje-dit-kan-niet-meer-stuk-Smit weer als commentator hebben gevraagd. Dr komt verdorie alleen maar onzin uit dat joch.
Op FB zeggen dat dat iemand dat even snel gemaakt heeft, dat Kroatische gedoe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Maes het volgende:
SBS6 heeft straks het plagiaat-verhaal in hart van nl
Dat is zeker waar, maar lets be honest, iedereen is een betere presentator dan Yolanthequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie weet bereidt ie zich deze keer wat beter voor
En ik moet zeggen dat ik hem een betere NSF presentator vond dan Yolanthe!
3 posts boven jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Heel die Zoran Drazic bestaat volgens mij niet, als je op zijn naam en de titel van het nummer Googlet krijg je nada... vast een grappenmaker bezig geweest.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:59 schreef totebel het volgende:
Iemand dit trouwens al gelezen?
http://www.shownieuws.tv/video/songfestivalnummer-plagiaat/
Er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
http://wk.biedmeer.nl/Web(...)anentooi-Oranje.html
5 euro maar
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?quote:Genoeg Henk voor iedereen! #3
Genoeg Franklin voor jou en de rest moet het met Henk doen, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik voel toch wel zo enorm aan mijn water dat we dit jaar naar de finale gaan
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Zulke mensen ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben dan)
Ik ga duimen!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?
Doe eens gek. Maandag ga ik maar eens een vrije dag aanvragen voor vr 25 mei.![]()
Verwacht er niet te veel van, maar wie weet, en als ik vrij ben, ben ik erbij.
Ik ookquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik duim mee roger! Zou tof zijn als je erbij kon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |