Er zijn grenzen hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:35 schreef tombolafan het volgende:
http://wk.biedmeer.nl/Web(...)anentooi-Oranje.html
5 euro maar
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?quote:Genoeg Henk voor iedereen! #3
Genoeg Franklin voor jou en de rest moet het met Henk doen, denk ik.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Da's mooi, maar is er wel genoeg Franklin voor iedereen?
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben danquote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Oh, dus als Joan de finale haalt en die wint en jij zit thuis te kijken dan zit je alleen maar te balen dat je niet in de kroeg zit?
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 20:46 schreef Greys het volgende:
Ik voel toch wel zo enorm aan mijn water dat we dit jaar naar de finale gaan
En dan staan we daar allemaal in die kroeg, veel toffer dan thuis te gaan zitten jubelen voor de tv waar hooguit je kat schrikt
Zulke mensen ken ik niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Als Joan de finale haalt, ga ik zorgen dat ik die finale-zaterdag met een paar mensen samen kijk die net zo hyper zijn als ik (of die er tegen kunnen dat ik hyper ben dan)
Ik ga duimen!quote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ach wat, niet geschoten is altijd mis, toch?
Doe eens gek. Maandag ga ik maar eens een vrije dag aanvragen voor vr 25 mei.![]()
Verwacht er niet te veel van, maar wie weet, en als ik vrij ben, ben ik erbij.
Ik ookquote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik duim mee roger! Zou tof zijn als je erbij kon zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Je mag de finale bij ons komen kijken hoor, wij zijn meer van "het-songfestival-is-toch-juist-leuk"typequote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zulke mensen ken ik niet.![]()
Ik ken alleen maar de "het-oostblok-stemt-toch-op-elkaar"-, "het-songfestival-is-voor-homo's-dus-daar-kijk-ik-niet-naar"- en "het-kan-me-geen-ene-ruk-schelen-het-is-toch-maar-een-verspilling-van-tijd-en-geld" mensen.
(en ik maar wachten op een DM terugquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Cat, wat tof!![]()
Echt leuk, dan kunnen we er helemaal een feest van maken als we kunnen blijven slapen!
Parkeren we de auto's bij het hotel en dan gaan we 5 minuten met zijn allen met de taxi en dan kunnen we een drankje nemen
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(en ik maar wachten op een DM terug)
Taxibus!![]()
![]()
![]()
Want volgens mij wilden zowat alle pasagiers van de gezelligste taxi van NL () wel blijven slapen.
Ik vind wel dat we Joan moeten kijken met een flesje cola of fanta in de hand. For old times sake.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!
Want met een borrel op is het nog nèt effe leuker, dat gehyper!
(En zonder borrel is het al zo leuk, kan je nagaan)
Laten we het hopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zou superleuk zijn!quote:
Vast wel, mobielquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Dus dus dus dus.... jullie zijn niet in het Live-topic dan?
Heb je al gastmods geregeld?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, mobiel
Of kom gewoon ook naar de kroeg!
Het is pas over 3 maanden, dus wie weet... als je het tijdig vraagt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Andromache het volgende:
hmmmm weet niet of ik dat ga redden. heel tof idee! maar de vrijdag vrij krijgen ligt een beetje lastig. kan nog niets beloven.
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoorquote:
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoor
ESF is een forum waarin bijna niet gemod hoeft te worden
quote:
Joh, het was toch nog steeds open! Hij staat al lang niet meer als tijdelijk forum!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.![]()
Blijft het forum dit jaar na het ESF ook weer gewoon open eigenlijk?![]()
Hoop het wel toch?![]()
Ik weet nog niet eens of ik blijf slapen dus ik weet het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Tombo, moeten we ook al in de lijst zetten wie er willen blijven overnachten ergens, wat vind jij?
Of een apartlijstje
maken? Of gewoon nog even laten zitten?
Ja!quote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ok ok
Maar jij moet ook blijven slapen hoor![]()
Nou ja moet... zou leuk zijn
Nou vooruit, inventariseer alvast wie de intentie heeft te blijven slapen danquote:Op zondag 4 maart 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Ok ok
Maar jij moet ook blijven slapen hoor![]()
Nou ja moet... zou leuk zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Echt?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik werk 2 minuten wandelen van het airport hotel
Precies! Keihard onderhandelen.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
Geheel in Nederland-Joan sferen, zoals u ziet
En als ze te duur zijn roepen we gewoon dat we dan naar een ander hotel gaan met zijn allen
Een hotel een beetje verder weg is toch ook niet echt een probleem als dat goedkoper is?quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Swets, dat is wel het hotel dat het dichtst bij de Kleiweg ligt he, volgens mij?
Of zie ik er eentje over het hoofd?
Nee, een stukje verder naar rechts op de kaart. Logo van het bedrijf staat op het dak om het makkelijk te vinden op google mapsquote:Op zondag 4 maart 2012 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Bij die kraamkliniek dan?Die is er naast, toch?
Ken je niet iemand bij het hotel, toevallig?
Denk het wel eigenlijk. In ieder geval een hotel wat ok is.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Greys het volgende:
Swets, dat is wel het hotel dat het dichtst bij de Kleiweg ligt he, volgens mij?
Of zie ik er eentje over het hoofd?
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenquote:Op zondag 4 maart 2012 21:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een hotel een beetje verder weg is toch ook niet echt een probleem als dat goedkoper is?Want die taxi die rijdt wel en met meer mensen hoeft dat niet veel te kosten.
Maar dichtbij is natuurlijk idealer.
Andere mogelijkheid is blijdorp hotel bij de dierentuin. Ook gratis parkeren, maar wel weer een tikkie verder.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenBij Airport hotel is parkeren gratis. En vergis je echt niet in de parkeertarieven in Rotterdam.
Raaaare stad, dat Rotterdam.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb al gekeken, maar die zitten dan al snel weer meer richting het centrum en da's kut (en duur!!) parkerenBij Airport hotel is parkeren gratis. En vergis je echt niet in de parkeertarieven in Rotterdam.
Leuk idee, maar ietwat onpraktisch.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk wist nog wel een B&Btje vlakbij, 50 mtr van de kroeg, maar dat is voor 2 personen max
Dat was een hint, schatje.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:30 schreef Greys het volgende:
Oh en Henk wist nog wel een B&Btje vlakbij, 50 mtr van de kroeg, maar dat is voor 2 personen max
Verder kwam hij idd ook met het airport hotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |