Je mag de finale bij ons komen kijken hoor, wij zijn meer van "het-songfestival-is-toch-juist-leuk"typequote:Op zondag 4 maart 2012 00:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zulke mensen ken ik niet.![]()
Ik ken alleen maar de "het-oostblok-stemt-toch-op-elkaar"-, "het-songfestival-is-voor-homo's-dus-daar-kijk-ik-niet-naar"- en "het-kan-me-geen-ene-ruk-schelen-het-is-toch-maar-een-verspilling-van-tijd-en-geld" mensen.
(en ik maar wachten op een DM terugquote:Op zondag 4 maart 2012 18:28 schreef Greys het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Cat, wat tof!![]()
Echt leuk, dan kunnen we er helemaal een feest van maken als we kunnen blijven slapen!
Parkeren we de auto's bij het hotel en dan gaan we 5 minuten met zijn allen met de taxi en dan kunnen we een drankje nemen
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
(en ik maar wachten op een DM terug)
Taxibus!![]()
![]()
![]()
Want volgens mij wilden zowat alle pasagiers van de gezelligste taxi van NL () wel blijven slapen.
Ik vind wel dat we Joan moeten kijken met een flesje cola of fanta in de hand. For old times sake.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu nog meer zin in, met meer slaperds!
Want met een borrel op is het nog nèt effe leuker, dat gehyper!
(En zonder borrel is het al zo leuk, kan je nagaan)
Laten we het hopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Zou superleuk zijn!quote:
Vast wel, mobielquote:Op zondag 4 maart 2012 19:51 schreef Pino112 het volgende:
Dus dus dus dus.... jullie zijn niet in het Live-topic dan?
Heb je al gastmods geregeld?quote:Op zondag 4 maart 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast wel, mobiel
Of kom gewoon ook naar de kroeg!
Het is pas over 3 maanden, dus wie weet... als je het tijdig vraagt?quote:Op zondag 4 maart 2012 20:18 schreef Andromache het volgende:
hmmmm weet niet of ik dat ga redden. heel tof idee! maar de vrijdag vrij krijgen ligt een beetje lastig. kan nog niets beloven.
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoorquote:
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.quote:Op zondag 4 maart 2012 20:20 schreef Greys het volgende:
Nog niet, maar dat komt ook wel goed hoor
ESF is een forum waarin bijna niet gemod hoeft te worden
quote:
Joh, het was toch nog steeds open! Hij staat al lang niet meer als tijdelijk forum!quote:Op zondag 4 maart 2012 20:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Komt omdat ESFers van die goeie mensen zijn, natuurlijk.![]()
Blijft het forum dit jaar na het ESF ook weer gewoon open eigenlijk?![]()
Hoop het wel toch?![]()
Ik weet nog niet eens of ik blijf slapen dus ik weet het nietquote:Op zondag 4 maart 2012 20:59 schreef Greys het volgende:
Tombo, moeten we ook al in de lijst zetten wie er willen blijven overnachten ergens, wat vind jij?
Of een apartlijstje
maken? Of gewoon nog even laten zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |