Ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Heb je die lijst gezien, al die vrouwen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:06 schreef roos85 het volgende:
Greys, wanneer wil je definitief weten of ik kan komen ivm de reservering? Ligt hier een beetje lastig om het nu al aan te geven.
Greys!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat is het lastige, pm, je er wel even over.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer kan je het ongevéér zeggen?
En hoe groot acht je de kans?
Zullen we je op de lijst zetten ovb?
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
Jammer Olequote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:08 schreef Ole het volgende:
Jammer. Laatste lesdagen van het jaar, en gezien de lessen met Hemelvaart ook al uitvallen gaat het me niet lukken
Ik denk dat ie rond de 1.90 isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:21 schreef Knarf het volgende:
[..]
Franklin is toch 3 meter hoog, die valt toch wel op?
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef Knarf het volgende:
Heb ik eigenlijk iets gemist?
Wappertijd? Wat gaan we wapperen?
Gewoon voor die tijd nog ff klonen... moet kunnenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
<---- 1.93 Ik win!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer Ole
[..]
Ik denk dat ie rond de 1.90 is
Met hakken aan ben ik net zo groot, dus zoiets moet het zijnIk ben 1.82.
[..]
MET JE VLAG JONGUHHHHHHHHHHHH!
Op de maat van You and Me!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef totebel het volgende:
[..]
Zolang je maar niet met de dekens gaat wapperen
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het niet hoeft, dat ie alleen gezellig mee hoeft te kijken en vlagjes hoeft te signerenMaar als jij het vraagt doet ie het vast
Nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |