Begint het met de D?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er wellicht nog een heul erg hetero FOK!meneer mee gaat
Die komt vast zo roepen
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:33 schreef Greys het volgende:
Ik voel aan mijn water dat er wellicht nog een heul erg hetero FOK!meneer mee gaat
Die komt vast zo roepen
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheidquote:Op maandag 5 maart 2012 12:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maareh, zeg je daarmee dat Dirkh een homo is??
True. Daar kan zelfs de mannelijkheid van Henkie geen significante verandering in brengen.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheid
Ik tel voor twee dus dat maakt de balans een stuk beter.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, maar de hetero-mannen waren wel HEEL erg zwaar in de minderheid
Mwehehehe.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik tel voor twee dus dat maakt de balans een stuk beter.
Dat gaat nooit passen in dat kroegie.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:57 schreef Muis006 het volgende:
Al 37 man
Want ik ga er vanuit dat alle ovb'ers en de okvb'er gewoon komen.
Sister from another mister!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:05 schreef Muis006 het volgende:
Ik lach Erik altijd wel uit met zijn kapperstress, maar ik heb zelf gisteren uit zitten rekenen wanneer ik steeds mijn pony moet laten bijwerken zodat ie de 24e niet te kort en niet te lang is
OMG ik heb geen idee wat ik aan moetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
!
Dan mag jij idd niets meer over Erik zeggen
Ik ben wel blij dat ik nu al weet wat ik aan doe de 24e mei
Het is nog onder voorbehoud. Ik weet nog niet welke bands ik in mei heb spelen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Snakey, wel tof hoor dat je komt!.
NUNUNUNUNUNUNUNU!!!!!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:12 schreef Steve het volgende:
Wanneer moet je weten wie mee doen met het pyjamafeestje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Greys het volgende:
MuisMaar het zal idd wel een chaos worden in dat hotel
Oh er komen ook een paar van Henk zijn sjoeligans
Die hadden er ook al zin an!
Nóg een hoogtepuntje op Dezen Glorieuzen Avond!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Omg ik hoop het, ik heb zo lang (te lang) niet gesjoeld.
Met mosterd?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik visualiseer as we speak een schaal met worst en kaasblokjes!
En mini gherkins!quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik visualiseer as we speak een schaal met worst en kaasblokjes!
Of je kijkt Grees lief aan of Henkie het kan voorzien, en dan neemt ze het mee in het werkoverleg woensdag.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:16 schreef Cat22 het volgende:
Ik wil druiffies op een prikkertje (met vlag!) en boterhamworst.![]()
Hoe kneuterig zou dat zijn!Zou het mogen van Henk, dat we onze eigen kleine snackjes meenemen en vlaggies-op-un-stokkie?
Greys leest vast mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of je kijkt Grees lief aan of Henkie het kan voorzien, en dan neemt ze het mee in het werkoverleg woensdag.
Bitterballenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Greys leest vast mee.En het moeten ook weer niet teveel snackies zijn, want er moet ruimte blijven voor spareribs en bitterballen.
Kaasquote:
Niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
Haal de dames maar effe weg, ik weet niet of die wel op FOK! willen
Henk vond het goed als hij er met zijn hoofd op kwam, maar de dames hebben vast liever iets meer prrrrraaaaivasie.
Oh en we gaan niet zelf zooi meenemen hoor, hooguit de vlaggetjes voor in de kaas.
Dat regelt Henk wel, die kaas en bitterballen
Dat betaal ik wel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Greys het volgende:
Haal de dames maar effe weg, ik weet niet of die wel op FOK! willen
Henk vond het goed als hij er met zijn hoofd op kwam, maar de dames hebben vast liever iets meer prrrrraaaaivasie.
Oh en we gaan niet zelf zooi meenemen hoor, hooguit de vlaggetjes voor in de kaas.
Dat regelt Henk wel, die kaas en bitterballen
Dat betaalen ikwij wel.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En mini gherkins!
En dan roept Henkie naar de keuken: KEEP STIRRING UNA!
En dan krijgen we allemaal turkey curry.
Superteam!quote:
Oftie wil of nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die helpen we woensdag wel even aan een account
Ik kan m'n oom vragen, woont in Voorburgquote:
Al weet ik niet oftie wel een ESF Howmow is...quote:Op maandag 5 maart 2012 17:33 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan m'n oom vragen, woont in Voorburg
ABBA = ESFquote:Op maandag 5 maart 2012 17:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Al weet ik niet oftie wel een ESF Howmow is...![]()
Hij is iig wel een ABBA howmow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorlopig ziet het er dus naar uit dat ik er ook bij ga zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:50 schreef Muis006 het volgende:
Al dat gepraat over hotels doet me aan Fawlty Towers denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geweldig stukje.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |