dan kom je heen maar met de treinquote:
Of iig een stukje met de trein, pik ik je ergens opquote:
Maar dan is ze toch net zo laat thuis als dat ze anders zou zijn?quote:
Dan koop ik gewoon het hotelquote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Ing gewoon de loterij wint de 10e en dan eind mei helemaal niet meer hoeft te werken
Ik ga er dinsdag achteraanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of iig een stukje met de trein, pik ik je ergens op
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Ing gewoon de loterij wint de 10e en dan eind mei helemaal niet meer hoeft te werken
Koop het vliegveld!quote:
Is Henkie te koop?quote:
Kan zij pitten en ik rijdenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan is ze toch net zo laat thuis als dat ze anders zou zijn?
Ik mis een stukkieWel heel lief van je uiteraard!
Ja, dan kunnen we ons in het hotel tijdig in de strijd-outfit hijsenquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.![]()
Ik zag net dat ik donderdagochtend in ieder geval geen vrij kan pakken.Stomme vergaderafspraak.
Maar de middag moet in ieder geval lukken, dan maar niet uitslapen en lekker op tijd in Rrrrotterrrrdam zijn.
Is goed, kijk maar wat jij prettig vindtquote:
Liefquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan zij pitten en ik rijdenEn dan dus uitgerust op haar werk verschijnen de volgende dag
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien gaat heel Nederland wel gewoon een paar dagen op slot. Ter ere van het ESF.![]()
Ik zag net dat ik donderdagochtend in ieder geval geen vrij kan pakken.Stomme vergaderafspraak.
Maar de middag moet in ieder geval lukken, dan maar niet uitslapen en lekker op tijd in Rrrrotterrrrdam zijn.
Daar hebben we toch heul geen hotel voor nodig?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen we ons in het hotel tijdig in de strijd-outfit hijsen
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is Henkie te koop?![]()
*schudt spaarvarken leeg* Voor het geval dát!
Ik wilde het al niet zeggen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Lief
Al denk ik niet dat er van slapen onderweg iets gaat komen hoor, na zo'n hyperavond![]()
![]()
Ik ook niet, maar voor de eventuele voor-de-file-willen-komers kan ik ook al vroeg (uur of vijf) in het hotel zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoor
Ik heb weinig zin om na zessen nog richting Rrrrrotterrrrrdam te gaan rijden.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Donderdag neem ik sowieso geen vrij hoor
*meldt*quote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar voor de eventuele voor-de-file-willen-komers kan ik ook al vroeg (uur of vijf) in het hotel zijn
Idd! Maar het is nog zo ver weg, dat komt vast goed!quote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, we zien wel. Wie weet heeft Takkedinges tegen die tijd weer werk *hoopt* en kan ze donderdag geen vrij nemen. En indaha heeft wellicht ook nog verplichtingen.
Of Erik moet nog wat extra CDtjes branden.
En Steve zijn ESF huiswerk nog maken.
En dan rijden we gewoon na de spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |