quote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd! Maar het is nog zo ver weg, dat komt vast goed!
En zou leuk zijn als we bv eerst ff onze zooi in het hotel konden droppen en daarna bij Henk een klein hapje eten ofzo. Als bodempje
M zit steeds het liedje te fluiten en zingen en zegt zelfs dat Joan en het liedje goed zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou ik niet doen! Ik zou lekker met ons een hotel in duiken![]()
![]()
Oh en je meneer en/of je moeder mogen ook mee uiteraard! Volgens mij vind je moeder dit ook wel leuk, of vergis ik me daar in?
Bij Henkie niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, altijd als jij wilde plannen hebt met drank, eindig je met 1 mixje en kun je achteraf nog prima rijden
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:59 schreef Amsel het volgende:
[..]
M zit steeds het liedje te fluiten en zingen en zegt zelfs dat Joan en het liedje goed zijnDus misschien heb ik 'm tegen die tijd wel zo ver dat 'ie meegaat
Pas als ik daar het startsein voor krijg, en samen met jouquote:
Gezallig! Dus jullie kunnen ook op het slaaplijstje?quote:Oh en de meneer komt ook met de treinkan ie drinken.
Gezelligquote:Op maandag 5 maart 2012 09:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Pas als ik daar het startsein voor krijg, en samen met jou
[..]
Gezallig! Dus jullie kunnen ook op het slaaplijstje?
Da's goedquote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
Oh Muis en meneer stáán al op het slaaplijstje
Ik moet beter uit mijn doppen kijken
En Muis, als je wilt bedenken wij dan samen tegen die tijd dat we gaan boeken (moeten we niet te lang mee wachten, als in niet pas twee weken van te voren, want ze zitten snel vol) even een tactiek om die kamers goedkoop te krijgen
Want ook dag voor pinksteren en zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:10 schreef Greys het volgende:
Oh Muis en meneer stáán al op het slaaplijstje
Ik moet beter uit mijn doppen kijken
En Muis, als je wilt bedenken wij dan samen tegen die tijd dat we gaan boeken (moeten we niet te lang mee wachten, als in niet pas twee weken van te voren, want ze zitten snel vol) even een tactiek om die kamers goedkoop te krijgen
quote:Op maandag 5 maart 2012 09:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik blijf hoe dan ook overnachten heb ik besloten. Komende maand maar zuinig eten
. Ook misschien een goed moment om de chips en de chocolade maar de laten liggen in de supermarkt dan
. Brood en waterdieet it is
!
Ik heb donderdag na 0.700 uur 's morgens geen verplichtingen meer en vrijdag vrijquote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Ach, we zien wel. Wie weet heeft Takkedinges tegen die tijd weer werk *hoopt* en kan ze donderdag geen vrij nemen. En indaha heeft wellicht ook nog verplichtingen.
Of Erik moet nog wat extra CDtjes branden.
En Steve zijn ESF huiswerk nog maken.
En dan rijden we gewoon na de spits.
Ik ga voor je duimenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:06 schreef Takaiki het volgende:
Ik weet het nog steeds niet![]()
![]()
Nu klaar maken voor een intake bij Tempo-Team in Sittard voor een vacature
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:08 schreef Muis006 het volgende:
Erik en de meneer alleen tussen de gillende m De meneer alleen tussen de gillende meiden en Erik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |