So?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan je alvast waarschuwen voor de meet: iedereen is ongeveer hetzelfde.
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roeptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziek is in the eye of the beholder. Ik vind geen doodstraf gunnen aan kinderverkrachters ziek. Sja.
In real life ben ik net zo, maar dan zie je er een gezichtsuitdrukking bij.
ja dat is wel nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet ik me eerst hoereren aan Danny voordat ik ze zelf kan zien?
Het meeste zal creatief Haagsch Taalgebruick zijn, vermoed ik zo.
Echt ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roept
Kees Mintienhuis. Ik zit er klaar voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef eriksd het volgende:
Tem, vanavond weer Per Seconde Wijzer met held Kees.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roept
Check. Ik weet dat je liever jezelf voor de gek houd ipv feitelijk naar zaken te kijken. Veel plezier er mee.quote:
Precies, desondanks is feitelijk naar zaken kijken mijn werk. Ik verdien er bakken geld mee, allahdank. Ga jij meer de verongelijkte bobo uithangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Check. Ik weet dat je liever jezelf voor de gek houd ipv feitelijk naar zaken te kijken. Veel plezier er mee.
Volgens mij was El M. er de eerste meet vorig jaar gewoon bijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef waht het volgende:
Ah, het is weer tijd om het onbekende leven van anderen af te doen als achterlijk.
Goed zo.
Moehahaha, je kent me niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jup daar is het tijd voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef waht het volgende:
Ah, het is weer tijd om het onbekende leven van anderen af te doen als achterlijk.
Goed zo.
quote:
Jep, eventjes. Was met een vriend van me. Maar ik vond het nogal mat. Wel leuk om jou een keer gezien te hebben. In het echt ben je verstandiger dan hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij was El M. er de eerste meet vorig jaar gewoon bij
Jawel, ik heb je zelfs gesproken op een meet in Stairway.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha, je kent me niet.
Dat ik kleiner dan gemiddeld ben in Nederland maakt niets uit.
Je komt deze keer niet?quote:
Ja en dus? Dan ken je iemand?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je zelfs gesproken op een meet in Stairway.
Was wel leuk om eens mee te maken inderdaad. Mensen die je al jaren kent eens in het echt zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, eventjes. Was met een vriend van me. Maar ik vond het nogal mat. Wel leuk om jou een keer gezien te hebben. In het echt ben je verstandiger dan hier.
When, where and why?quote:
Mata, bitch, we hebben een meet topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
Als wij bierdrinken, komt het helemaal goed met die sfeer.quote:
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
Ik was ruim 6 seconden eerder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.
Oh, daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als wij bierdrinken, komt het helemaal goed met die sfeer.
Jij lijkt me ook echt degene die dat kan bepalen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wel dat je weinig imponerend bent.
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleutersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha, je kent me niet.
Dat ik kleiner dan gemiddeld ben in Nederland maakt niets uit.
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.quote:
Voor iedere dwaas een plekjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleuters![]()
Maar 'iedereen is welkom' hier. Dat wel
We hebben behoefte aan niet-linkse damesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleuters![]()
Maar 'iedereen is welkom' hier. Dat wel
Kan ie ons naar huis brengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan niet-linkse dames
De genuanceerde mening van een "sociaal"-democraat.quote:
Dan zou ik je zusje wel daten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?
Nee, je mag Whiskers niet terugvragen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?
Het is voor mij een van de weinige mogelijkheden om Nederlands te "spreken".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! is de plek waar je gewoon ongegeneerd de kleuter uit kan gaan hangen, want je bent 'anoniem' en je hoeft tot op een zekere hoogte geen verantwoording af te leggen voor je daden.
Het is wel weer een aardig reisje. En er komt waarschijnlijk ook nog een anime/manga meet aan. Ik ben benieuwd of mijn ouders voor 2 meets willen opdraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.
Dat mocht je willen, dat begrijp ik. Maar gezien je karakter (en lengte) zal ze niet voor je kiezen.quote:
Je overmatige smiley gebruik is echt irritant en kinderlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De genuanceerde mening van een "sociaal"-democraat.
Grappig dat liberalen veel socialer zijn, vaak.
Tering zeg, die postte ook een tijdje in het radiotopic in ONZ... Iets van 15 keer melden dat ze weggingquote:
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel weer een aardig reisje. En er komt waarschijnlijk ook nog een anime/manga meet aan. Ik ben benieuwd of mijn ouders voor 2 meets willen opdraaien
Hier maar 1 keer gelukkig, haar viel geen algemene waardering ten deel alhierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tering zeg, die postte ook een tijdje in het radiotopic in ONZ... Iets van 15 keer melden dat ze wegging
is = vind ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je overmatige smiley gebruik is echt irritant en kinderlijk.
Goh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier maar 1 keer gelukkig, haar viel geen algemene waardering ten deel alhier
Ik ga al naar animeconventies, dus wat dat betreft kan het niet erger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?
Hij staat al op facebook met dat kussen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Interessant joh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren leuke discussie met een Mexicaanse, een Mexicaanse Deen en een Palestijnse Deense.
De Mexicaanse en ik waren het eens over de doodstraf.
Het was wel een kittig poesje, maar te links.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet getagged en onherkenbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij staat al op facebook met dat kussen.
Knetterwappie was ze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was wel een kittig poesje, maar te links.
Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet getagged en onherkenbaar
Misschien is dat zelfs nog een understatementquote:
Mooie woorden gebruik je.quote:
Wat kunnen burqa's mij nou rotten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
is = vind ik
Leuk voor je.
Anderen vinden burqa's irritant en kinderlijk. Je bent het met me eens dat dat toch echt hun probleem is?
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
QED.quote:
Typisch weer inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
Je staat er ook niet zo voor open meestalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.
Discussiëren, right.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie woorden gebruik je.
En dat zijn mijn types.
Zat jij hier toen al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.
Een voorbeeld:
Toch maar eens slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo voorspelbaar... om te janken gewoon. Eenieder met een greintje verstand doorziet het spelletje natuurlijk meteen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Typisch weer inderdaad
PVV-apologeet gedrag.
Hij gaat nu weer schreeuwen dat hij PvdD stemt.
ADHD-gedrag. Dat mag ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.
Een voorbeeld:
Toch maar eens slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd en eeuwig. Dat anderen zich af laten schrikken is niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je staat er ook niet zo voor open meestal
Linksen pesten is typisch een linkse hobby.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kwam toch om linksen te pesten?
Nu wil je ineens 'discussiëren'.
Met gelijkgestemden zeker
Ik vecht met links om de meeste dingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kwam toch om linksen te pesten?
Nu wil je ineens 'discussiëren'.
Met gelijkgestemden zeker
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de genuanceerde kloon van Bansheeboy.
Voordat PHP een ban had zat ik hier ook al.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.
Php en Robin waren op de meet, lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.
Hij lijkt meer op een kloon van Khaled Mashal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de genuanceerde kloon van Bansheeboy.
Jij mist een hoop zie ik. Het dubbele nationaliteitentopic nog bekeken (NWS)?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV 'onzin' maar het wel in élke discussie voor ze opnemen
Nou en.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Php en Robin waren op de meet, lijkt me sterk.
Uiteraard en hij geeft ook aan dat hij met links vecht om de meeste dingen. Bij rechts slechts om de door hem aangehaalde onderwerpen.. Dat laat wel even zien hoe en wat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV 'onzin' maar het wel in élke discussie voor ze opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |