Mata, bitch, we hebben een meet topic.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
Als wij bierdrinken, komt het helemaal goed met die sfeer.quote:
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
When, where and why?
Staat niks in de OP...
Ik was ruim 6 seconden eerder.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
[POLMEET] Zaterdag 31-03-2012, Utrecht.
Oh, daar maak ik me niet zoveel zorgen over. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als wij bierdrinken, komt het helemaal goed met die sfeer.
Jij lijkt me ook echt degene die dat kan bepalen...quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dan weet ik wel dat je weinig imponerend bent.
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleutersquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha, je kent me niet.
Dat ik kleiner dan gemiddeld ben in Nederland maakt niets uit.
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.quote:
Voor iedere dwaas een plekjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleuters![]()
Maar 'iedereen is welkom' hier. Dat wel
We hebben behoefte aan niet-linkse damesquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral 'klein' gedrag. Wat een stel kleuters![]()
Maar 'iedereen is welkom' hier. Dat wel
Kan ie ons naar huis brengen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We hebben behoefte aan niet-linkse dames
De genuanceerde mening van een "sociaal"-democraat.quote:
Dan zou ik je zusje wel daten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?
Nee, je mag Whiskers niet terugvragen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heb je ook behoefte aan half psychotische dames?
Het is voor mij een van de weinige mogelijkheden om Nederlands te "spreken".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
FOK! is de plek waar je gewoon ongegeneerd de kleuter uit kan gaan hangen, want je bent 'anoniem' en je hoeft tot op een zekere hoogte geen verantwoording af te leggen voor je daden.
Het is wel weer een aardig reisje. En er komt waarschijnlijk ook nog een anime/manga meet aan. Ik ben benieuwd of mijn ouders voor 2 meets willen opdraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoezo. Gewoon komen, jij blijft tenminste nog redelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |