So?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kan je alvast waarschuwen voor de meet: iedereen is ongeveer hetzelfde.
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roeptquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ziek is in the eye of the beholder. Ik vind geen doodstraf gunnen aan kinderverkrachters ziek. Sja.
In real life ben ik net zo, maar dan zie je er een gezichtsuitdrukking bij.
ja dat is wel nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moet ik me eerst hoereren aan Danny voordat ik ze zelf kan zien?
Het meeste zal creatief Haagsch Taalgebruick zijn, vermoed ik zo.
Echt ?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roept
Kees Mintienhuis. Ik zit er klaar voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:22 schreef eriksd het volgende:
Tem, vanavond weer Per Seconde Wijzer met held Kees.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
In het echt ben jij een heel klein mannetje dat al schrikt als iemand 'boe' roept
Check. Ik weet dat je liever jezelf voor de gek houd ipv feitelijk naar zaken te kijken. Veel plezier er mee.quote:
Precies, desondanks is feitelijk naar zaken kijken mijn werk. Ik verdien er bakken geld mee, allahdank. Ga jij meer de verongelijkte bobo uithangen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Check. Ik weet dat je liever jezelf voor de gek houd ipv feitelijk naar zaken te kijken. Veel plezier er mee.
Volgens mij was El M. er de eerste meet vorig jaar gewoon bijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef waht het volgende:
Ah, het is weer tijd om het onbekende leven van anderen af te doen als achterlijk.
Goed zo.
Moehahaha, je kent me niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Jup daar is het tijd voor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:25 schreef waht het volgende:
Ah, het is weer tijd om het onbekende leven van anderen af te doen als achterlijk.
Goed zo.
quote:
Jep, eventjes. Was met een vriend van me. Maar ik vond het nogal mat. Wel leuk om jou een keer gezien te hebben. In het echt ben je verstandiger dan hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij was El M. er de eerste meet vorig jaar gewoon bij
Jawel, ik heb je zelfs gesproken op een meet in Stairway.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Moehahaha, je kent me niet.
Dat ik kleiner dan gemiddeld ben in Nederland maakt niets uit.
Je komt deze keer niet?quote:
Ja en dus? Dan ken je iemand?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel, ik heb je zelfs gesproken op een meet in Stairway.
Was wel leuk om eens mee te maken inderdaad. Mensen die je al jaren kent eens in het echt zienquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, eventjes. Was met een vriend van me. Maar ik vond het nogal mat. Wel leuk om jou een keer gezien te hebben. In het echt ben je verstandiger dan hier.
When, where and why?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |