Je overmatige smiley gebruik is echt irritant en kinderlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De genuanceerde mening van een "sociaal"-democraat.
Grappig dat liberalen veel socialer zijn, vaak.
Tering zeg, die postte ook een tijdje in het radiotopic in ONZ... Iets van 15 keer melden dat ze weggingquote:
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel weer een aardig reisje. En er komt waarschijnlijk ook nog een anime/manga meet aan. Ik ben benieuwd of mijn ouders voor 2 meets willen opdraaien
Hier maar 1 keer gelukkig, haar viel geen algemene waardering ten deel alhierquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tering zeg, die postte ook een tijdje in het radiotopic in ONZ... Iets van 15 keer melden dat ze wegging
is = vind ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Je overmatige smiley gebruik is echt irritant en kinderlijk.
Goh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier maar 1 keer gelukkig, haar viel geen algemene waardering ten deel alhier
Ik ga al naar animeconventies, dus wat dat betreft kan het niet erger.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?
Hij staat al op facebook met dat kussen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een animemeet. Weet je zeker dat dat je carriere niet in de weg zit?
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Interessant joh.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef El_Matador het volgende:
Gisteren leuke discussie met een Mexicaanse, een Mexicaanse Deen en een Palestijnse Deense.
De Mexicaanse en ik waren het eens over de doodstraf.
Het was wel een kittig poesje, maar te links.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet getagged en onherkenbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij staat al op facebook met dat kussen.
Knetterwappie was ze.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was wel een kittig poesje, maar te links.
Dan moet daar eens wat aan gedaan worden.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet getagged en onherkenbaar
Misschien is dat zelfs nog een understatementquote:
Mooie woorden gebruik je.quote:
Wat kunnen burqa's mij nou rotten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
is = vind ik
Leuk voor je.
Anderen vinden burqa's irritant en kinderlijk. Je bent het met me eens dat dat toch echt hun probleem is?
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
QED.quote:
Typisch weer inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |