Mooie woorden gebruik je.quote:
Wat kunnen burqa's mij nou rotten?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
is = vind ik
Leuk voor je.
Anderen vinden burqa's irritant en kinderlijk. Je bent het met me eens dat dat toch echt hun probleem is?
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
QED.quote:
Typisch weer inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij moet even laten zien dat het geen racist is. Desperate...
Je staat er ook niet zo voor open meestalquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.
Discussiëren, right.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, was blij eindelijk weer eens te kunnen discussieren. Dat is niet zo gebruikelijk hier.
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooie woorden gebruik je.
En dat zijn mijn types.
Zat jij hier toen al?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.
Een voorbeeld:
Toch maar eens slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo voorspelbaar... om te janken gewoon. Eenieder met een greintje verstand doorziet het spelletje natuurlijk meteen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Typisch weer inderdaad
PVV-apologeet gedrag.
Hij gaat nu weer schreeuwen dat hij PvdD stemt.
ADHD-gedrag. Dat mag ik welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Whiskers was echt erg. Haar smileygebruik was nog erger dan die van jou.
Een voorbeeld:
Toch maar eens slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd en eeuwig. Dat anderen zich af laten schrikken is niet mijn schuld.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je staat er ook niet zo voor open meestal
Linksen pesten is typisch een linkse hobby.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kwam toch om linksen te pesten?
Nu wil je ineens 'discussiëren'.
Met gelijkgestemden zeker
Ik vecht met links om de meeste dingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:40 schreef De_Nuance het volgende:
Je kwam toch om linksen te pesten?
Nu wil je ineens 'discussiëren'.
Met gelijkgestemden zeker
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de genuanceerde kloon van Bansheeboy.
Voordat PHP een ban had zat ik hier ook al.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.
Php en Robin waren op de meet, lijkt me sterk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, want BSB postte gisteren nog, toen ik ook zat te posten. PHP is weg sinds jij hier bent.
Hij lijkt meer op een kloon van Khaled Mashal.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij bent de genuanceerde kloon van Bansheeboy.
Jij mist een hoop zie ik. Het dubbele nationaliteitentopic nog bekeken (NWS)?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV 'onzin' maar het wel in élke discussie voor ze opnemen
Nou en.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:44 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Php en Robin waren op de meet, lijkt me sterk.
Uiteraard en hij geeft ook aan dat hij met links vecht om de meeste dingen. Bij rechts slechts om de door hem aangehaalde onderwerpen.. Dat laat wel even zien hoe en wat.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:43 schreef De_Nuance het volgende:
PVV 'onzin' maar het wel in élke discussie voor ze opnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |