Er komt iemand vaak in die kroeg die ze ook Knarf noemen volgens mij, dat ben jij niet stiekem, toch?quote:
Of het positief is weet ik niet, maar nee, ik ben hem nietquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt iemand vaak in die kroeg die ze ook Knarf noemen volgens mij, dat ben jij niet stiekem, toch?
Joan zit in Bakoe dan hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Nemen jullie met z'n allen Henk maar, ik zie iemand anders in de header die ik dan wel voor mijn rekening neem.
Sitting Bull?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef Dirkh het volgende:
Nemen jullie met z'n allen Henk maar, ik zie iemand anders in de header die ik dan wel voor mijn rekening neem.
Zet Len er ook gelijk even op!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Maar fijn dat je komt Dirkh
Mag je op de lijst, dusch?
Volgens mij wordt het echt heel ongezellig om het te kijken met iemand die het echt heel stom vindtquote:
Whahaha. Okay, ik help je wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
De FIFA?
Ik snap hem nietIk zie geen andere header
Ohhhhhhhhhhhhhhh diequote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Whahaha. Okay, ik help je wel.
[ afbeelding ]
Dan zal ik meneer I. maar niet mee vragen; die gaat dan ook nog semi-lollig zitten doen op zijn manierquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het echt heel ongezellig om het te kijken met iemand die het echt heel stom vindt
Ik zou me daaraan ergeren denk ik
Jawel joh da's lachen, die parkeer je gewoon aan de barquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zal ik meneer I. maar niet mee vragen; die gaat dan ook nog semi-lollig zitten doen op zijn manier
Dan heeft meneer Muis meteen gezelschapquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel joh da's lachen, die parkeer je gewoon aan de bar
Nou dat, dan kan ik van de stress vast niet zo goed mezelf inhouden, en daar ben ik al zo goed inquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zal ik meneer I. maar niet mee vragen; die gaat dan ook nog semi-lollig zitten doen op zijn manier
Oh, daar moet ik niet te dicht bij komen dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heeft meneer Muis meteen gezelschap
Oeh ja Dirk, mag ie in het topic?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk, ik heb een foto van jou en Marga!!!!!! (van opzij dan wel)
Daar merk je niets van als ze aan de bar zitten en wij staan voor het scherm te gillenquote:Nou dat, dan kan ik van de stress vast niet zo goed mezelf inhouden, en daar ben ik al zo goed in
Bwehehe ik hou hem wel in toom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, daar moet ik niet te dicht bij komen dus
Oh! Ik heb alleen wazige foto's. Van de voorkantquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk, ik heb een foto van jou en Marga!!!!!! (van opzij dan wel)
[..]
Nou dat, dan kan ik van de stress vast niet zo goed mezelf inhouden, en daar ben ik al zo goed in
wil je m?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh! Ik heb alleen wazige foto's. Van de voorkantMarga <3
Fixed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehehe ik hou hem wel in tooi.
Houd jij jezelf maar in tooi
Ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hihi, heb er nu al helemaal zin in.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ogottegottegot! Heeft Henk eigenlijk wel kortingsbonnen?Linkje?
We zijn er gewoon allemaal verantwoordelijk voor dat Greys' droom uitkomtquote:
Ik ookquote:
Zal ik er snel maken?quote:
JAAA!quote:
quote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Stom hoor, maar ik word van zulke dingen heel gelukkig
.
quote:
volgend jaar met zn allen naar Zweden dan? We willen er toch al heenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ken amper mensen die het songfestival echt leuk vinden, dit met zo'n hele groep kijken is geweldig! En ik zou willen dat jij dichterbij woonde
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ken amper mensen die het songfestival echt leuk vinden, dit met zo'n hele groep kijken is geweldig! En ik zou willen dat jij dichterbij woonde
Bijna niemand snapt ook dat ik het leuk vind.. .er wordt altijd geroepen "doorgestoken kaart" en "het oostblok wint altijd".. typisch mensen die het nooit kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Herkenbaar!
We keken het altijd eigenlijk wel met het gezin (later steeds minder tot ik alleen voor de tv zat), maar nooit echt met vrienden en een grote groep
.
Ja precies datquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Jup. Zelfs vrijwel al mijn homovriendenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Ik heb hem al linkje gemaakt, zit op mac en heb 0 problemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
![]()
Margaaaaaaaaaaaa!
Zit je nog mobiel Tombo? VInd je het goed als ik hem effe verklein en opnieuw in je post plak?
Ja hij was hugequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb hem even linkje gemaakt omdat ineens het topic plat lag, was ie te groot?
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!quote:
Origineel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!
Die man met die bril net he, is die Belgisch?quote:
YEAHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Limburgs dacht ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die man met die bril net he, is die Belgisch?
Ik kijk zonder geluid want er is visite, maar hij articuleerde nogal Belgisch.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Jij en Krees of jij en Margaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
YEAHHHHHHH!!!
Ik heb je vast op de lijst gezet samen met Re, ovb!
Jij en Dirk; het lijkt me geen goede combi eerlijk gezegdquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Het is wel altijd alsof je op eieren moet lopen, want voordat je het weet zeg je iets wat ze fout opvat en dat blijft je dan maanden achtervolgen, maar die spanning maakt het wel priceless
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
En daar is fout 2.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
Nou draaf je doorquote:
Over Tombo's eieren.quote:
Roerei ondertussen!quote:
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein inquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
HEEL HARD JUICHEN!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein in
Ikke niet, ik zit dan in Engelandquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef totebel het volgende:
Ik bedoelde meer; de zaterdag. Dan moeten we natuurlijk helemaal collectief supporten
Uiteraard!!quote:
Ach, wiens huiskamer is groot genoeg?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh misschien dat ik die dan juist wel weer voor de tv wil zien ofzo![]()
Kweet nog niet. Denk dat het iets te organisatorische chaos wordt als we daar ook iets mee gaan doen. Hooguit kunnen we dan donderdag ter plekke bedenken dat we nog ergens gaan kijken ofzo.
JIJ MOET!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben ook onder voorbehoud, maar zie het tegen die tijd wel..
Je bent homo..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja, wat heb ik nu weer met het ESF te maken?.
Ik vond je zo leuk bij het NSF en nu wil ik niet meer zonder jequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja, wat heb ik nu weer met het ESF te maken?.
Jawel, maar jij komt al de 24equote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond je MIJ dan niet leuk bij het NSF greys?!
NIETESquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Te doen op 6 maart: greys mij niet meer leuk laten vinden.
F5en op Seetickets voor ESF Amsterdam 2013 kaartjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
F5en op Seetickets voor ESF Amsterdam 2013 kaartjes
Dan moeten we F5en op Greys..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan regelt Greys front-row seats bij ESF Amsterdam 2013..
Ik moest het echt dubbel checken... wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Trusten mede-organisatrice
Ennnnnnnnnn het is bevestigd... Engeland heeft Engelbert Humperdinck als afgevaardigde.
'The whole nation is horrified'
Die reacties op esctoday en andere buitenlandse forums enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moest het echt dubbel checken... wtf
Ik heb vrij gevraagd voor de dag erna, want ik ga na afloop brommers kiek'n met Dirkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Nee, maar dat ga ik NU doen, als ie het zelf niet doet
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd voor de dag erna, want ik ga na afloop brommers kiek'n met Dirk
Op zich wel, maar een kroeg op zaterdag krijgen wordt een stuk lastigerquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken? [ afbeelding ]
Dat mag!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]IKIKIKIKIKIKIKIK!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan boek ik preventief ook alvast een plekje voor Takaiki als dat mag.![]()
Kom je ook Arcee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken? [ afbeelding ]
Als je komt, dan mag je mee brommers kiek'nquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Stel dat ik zou komen; zijn er meer Noordelingen die 's nachts weer richting 't Noorden moeten?
Als ze in de finale komt komen jullie gewoon bij mij kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kroeg op zaterdag krijgen wordt een stuk lastiger
En ook nogal duur en gedoe voor degenen die van ver moeten komen. En het is pas twee dagen voor die tijd bekend of ze uberhaupt in de finale zitDus organisatorisch wat lastig.
Je hebt me door; Brommers kiek'n met Dirk is toch altijd een beetje een geheime fantasie van me geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns net of je moet lachen
Jaloers zeker
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt me door; Brommers kiek'n met Dirk is toch altijd een beetje een geheime fantasie van me geweest
Ik wil niet het 3e wiel aan de zundapp zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je komt, dan mag je mee brommers kiek'n
Ik neem wel even discreet afstand danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet het 3e wiel aan de zundapp zijn
Maar dan is dit al een vooraf geboekte vrije dag en daar mogen ze niet aankomen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:38 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat mag!![]()
![]()
Moet alleen ff kijken waar ik op dat moment sta qua werk, want ben op het moment Toos Werkeloos en er valt dus niks vrij te vragen
quote:
WHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
Ja maar er moeten ook niet mensen geweigerd gaan worden omdat ik nog eeuwig ga twijfelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:33 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dat is dus een plek op de lijst voor Steve tot nader order..
Je kunt de kosten van een kamer toch delen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:32 schreef Steve het volgende:
Wat tof, kijken met zo'n groep is veel leuker dan alleentjes..
Ik moet alleen nog wel kijken of het te doen is allemaal hoor.. Hotel is budgetair gezien niet helemaal haalbaar.
, en woon ook niet bepaald op de meest bereikbare plek.
. Dus nog geen ja, en nog geen nee.
.
Dit doe je expres, de vorige keer had ik je al uitgelegd dat het een Kreidler was, met 80 cc motor en een uitgeboorde knalpijp, koni dempers en een handmade buddy. Maar toen deed je ook al zo ongeïnteresseerd. Waarom vroeg je dan of je met me brommers mocht kiek'n?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik wil niet het 3e wiel aan de zundapp zijn
Ik wist het heus wel en ik wilde niets liever toen dan jouw uitgeboorde knalpijp zien, maar ik durfde niet Dirk.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:07 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit doe je expres, de vorige keer had ik je al uitgelegd dat het een Kreidler was, met 80 cc motor en een uitgeboorde knalpijp, koni dempers en een handmade buddy. Maar toen deed je ook al zo ongeïnteresseerd. Waarom vroeg je dan of je met me brommers mocht kiek'n?
Zin an zin anquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:09 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit wordt zo tof!
Oke bedankt,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:00 schreef TheVulture het volgende:
je zou eens op bookings.com moeten kijken... daar zitten vaak ook acties tussen.
Regardz Rotterdam Airport! Dat is vlakbij en die hebben heel vaak heel goedkope aanbiedingen via hotelkamerveiling.nl bv! Dan ben je voor ca. 20-25 eu pp klaar als je met 2 op ee kamer gaat. En/of via nachtjeweg.nl maar daar was ie nu nog vrij prijzig (60 eu pp). Ik zit nu ff mobiel maar als ik zo thuis ben zal ik even kijken! mss kunnen ze wel een dealtje maken als we 3 of 4 kamers boeken ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:54 schreef indaha het volgende:
Greys dat hotel wat jij op het oog had welk hotel is dat, want ik kan niet echt een goedkoop hotel vinden.
Behalve de Stayokay , daar kunnen we met 6 man op een slaapzaal
Jaaaaa gezellig, zeg maar wanneer (zondag kan ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef Greys het volgende:
Maes, ik ga binnenkort even bij Henkie langs om e.e.a. te bespreken, ga jij dan mee?
Op welke dagen kan jij doordeweeks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa gezellig, zeg maar wanneer (zondag kan ik niet)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welke dagen kan jij doordeweeks?
Kan jij bv a.s. woensdagmiddag?
Ja graag, ik vraag nog ff hoe laat. Denk een uur of driequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:48 schreef Maes het volgende:
[..]Zal ik het maar alvast in de agenda zetten?
Het staat erin!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, ik vraag nog ff hoe laat. Denk een uur of drie
Zoals eerder gezegd, nee. Want het is donderdagavond pas duidelijk of we door zijn. Amper 48 uur om het te organiseren is te weinig, en een kroeg ofzo vinden waar we het met zijn allen rustig (semi-rustigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me echt grappig om eens met een grote groep te kijken... is er ook een plan om de zaterdag ook bij elkaar te komen als we de finale halen?
Alweer een nachtje minder slapenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alweer een nachtje minder slapen
Heb je al geextrapoleerd wanneer je rond die tijd weer naar de kapper moet?
Het was wat geweest als je zelf koffie mee had moeten nemen naar een café.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:12 schreef Greys het volgende:
Takkie ik vind het leuk dat je vlaggen nu alsnog van pas komen![]()
@Maes, Henkie is akkoord met a.s. woensdagmiddag drie uur!![]()
Hij zorgt voor de koffie.
Neem gezellig mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet Greys... verjaardag petekindje
Greys en een thermoskannetje. Ik zie het wel voor me.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wat geweest als je zelf koffie mee had moeten nemen naar een café.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:12 schreef Greys het volgende:
Takkie ik vind het leuk dat je vlaggen nu alsnog van pas komen![]()
@Maes, Henkie is akkoord met a.s. woensdagmiddag drie uur!![]()
Hij zorgt voor de koffie.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Greys en een thermoskannetjekoffiefust. Ik zie het wel voor me.
Ik kan het niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Nu doe je net alsof ze aan een infuus van koffie zit..
Ja da's ook wel weer zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wat geweest als je zelf koffie mee had moeten nemen naar een café.
Buh koffiequote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja da's ook wel weer zo![]()
En ik lust niet eens koffie
+1 Ik hoop maar dat hij ook theequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:24 schreef yvonne het volgende:
Zeg Greys! Wil Franklin Brownniet met ons meekijken?
Gratis promotie
Geen enkel dubbel motief ook van je zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:24 schreef yvonne het volgende:
Zeg Greys! Wil Franklin Brownniet met ons meekijken?
Gratis promotie
Doe em de groetenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen enkel dubbel motief ook van je zeker?![]()
Maar ik ga hem meteen even appen![]()
Hij kent de kroeg, ben daar ook wel eens met hem geweest, bij Henkie.
Met hoeveel kom jij? Met 2 of 3 personen? (Mag je later nog veranderen hoor).
Donequote:
Ja, maar dat kost me geldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je ook een suikerspinmachine regelen?
en een poffertjeskraam?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Kan je ook een suikerspinmachine regelen?
Ik ben bang dat Yvonne hem zelfs meeneemt als ze naar toilet gaat, die laat hem nooooooit meer losquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:17 schreef Greys het volgende:
Met een beetje mazzel kunnen jullie ook een minuutje met Franklin praten, als yvonne even naar het toilet is.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Yvonne hem zelfs meeneemt als ze naar toilet gaat, die laat hem nooooooit meer los
Tof!quote:
Tof!quote:
Dat zondagochtend concert klinkt sowieso tof!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
Ik zal hem er 11 maart nog even aan herinneren, dan controleer ik even of het in zijn agenda staat
Dan geeft ie een zondagochtendconcert in de Doelen waar ik bij ben. Yv, wil jij daar ook heen? Kan hoor!
11 maart, Motown Concert van Franklin in de Grote Zaal van de Doelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zondagochtend concert klinkt sowieso tof!
Goed bezig Greys!
Misschien, eerst even overleggen, ik laat het je snel weten!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
11 maart, Motown Concert van Franklin in de Grote Zaal van de Doelen.
De vorige jaren was het echt geweldig![]()
Wil je mee? Ik kan wel een (gratis) kaartje voor je regelen hoorJe moet dan alleen wel rond 10.45 uur bij de Doelen kunnen zijn, het begint om 11.00 uur. Maes, jij nog mee?
Graag!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
11 maart, Motown Concert van Franklin in de Grote Zaal van de Doelen.
De vorige jaren was het echt geweldig![]()
Wil je mee? Ik kan wel een (gratis) kaartje voor je regelen hoorJe moet dan alleen wel rond 10.45 uur bij de Doelen kunnen zijn, het begint om 11.00 uur. Maes, jij nog mee?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg franklin! Ik ga oefenen voor de stem van Maxime.
En begin mei dus naar de kapper.
Jij kan datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Leukleukleuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Graag!
Er stond nog niets in mijn agenda voor die ochtend, maar bij deze dus wel.
Leuk!
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik, had je gezien dat ik jou en Steve op 1 kamer heb ingeplandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Erik, had je gezien dat ik jou en Steve op 1 kamer heb ingepland
Jullie wilden allebei wel blijven slapen en jullie wilden allebei niet teveel geld kwijt zijn, klaar tochquote:
11e ben ik er niet helaas, en naar de meeting komen we met 2quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:11 schreef Greys het volgende:
Ik zal hem er 11 maart nog even aan herinneren, dan controleer ik even of het in zijn agenda staat
Dan geeft ie een zondagochtendconcert in de Doelen waar ik bij ben. Yv, wil jij daar ook heen? Kan hoor!
Datquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Yvonne hem zelfs meeneemt als ze naar toilet gaat, die laat hem nooooooit meer los
Staat ie wel een beetje leuk bij je beddegoed interieur?quote:
Oeh, dan kan ik diagonaal in bed liggen!quote:
Al moet ik m'n hele interieur opnieuw doen, passen zal iequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Staat ie wel een beetje leuk bij je beddegoed interieur?
Of je komt er ook tussenin liggenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, dan kan ik diagonaal in bed liggen!
Gezelliggggquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
11e ben ik er niet helaas, en naar de meeting komen we met 2
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al moet ik m'n hele interieur opnieuw doen, passen zal ie
Dat is echt zooooooo geen fantasie van die twee jongens!quote:
Whahahaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Al moet ik m'n hele interieur opnieuw doen, passen zal ie
Zou je denken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooo geen fantasie van die twee jongens!![]()
Ik voel met je mee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb zin in![]()
Zeker nu ik maar liefst 2 en half uur ben bezig geweest me aan te melden bij werk.nl![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde nog langs de uitzendbureau's, maar dat gaat hem niet meer worden vandaag![]()
[/sarcasme] Bedankt werk.nl[sarcasme/]
Ohhhhhhhh, wat tof voor d'r!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef indaha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)a_binnen_op_1__.html
Hadden jullie dit al gezien
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Kenden ze je opleidingen wel? Ik heb ook ooit in die positie gezeten en ze kenden mijn studie (Bedrijfskunde) niet.
En ze wilden weten welke bijbaantjes ik had 12 jaar geleden en dat kon ik ook al niet vinden. Toen heb ik overal maar Balalaika speler (klassiek) ingevuld.
Serieus! Je had namelijk ook de moderne variant. En bij alles wat ik probeerde qua beroep, kwam de balalaika speler tevoorschijn.quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Kenden ze je opleidingen wel? Ik heb ook ooit in die positie gezeten en ze kenden mijn studie (Bedrijfskunde) niet.
En ze wilden weten welke bijbaantjes ik had 12 jaar geleden en dat kon ik ook al niet vinden. Toen heb ik overal maar Balalaika speler (klassiek) ingevuld.
En de aanbiedingen stroomden binnen daarna neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Van jullie zelf wel danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooo geen fantasie van die twee jongens!![]()
Daarna had ik een afspraak bij het UWV en heeft de dame van het UWV het allemaal aan zitten passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de aanbiedingen stroomden binnen daarna neem ik aan?![]()
![]()
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van jullie zelf wel dan?
Omg pyjamafeestje!
.
Gb had het er woensdag nog overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van jullie zelf wel dan?
Omg pyjamafeestje!
.
Kussengevecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestje
Dat is wel beter, maar ben je even bezig met na te denken hoe je iets invult en heb je het eindelijk ingevuld, flikkert ie je eruit, kun je weer opnieuw in proberen te loggen enz. enz.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daarna had ik een afspraak bij het UWV en heeft de dame van het UWV het allemaal aan zitten passen.
Maar ik herken de frustratie dus, dat gare systeem kende destijds (ruim 2 jaar terug) dus helemaal niets!
Zit die daar ook vlakbij dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestje
Het is een vrij kansloos systeem en ik heb ook een paar keer gebeld met het UWV over hun kansloze systeem en toen kreeg ik dus letterlijk te horen "vul maar wat in, passen we wel aan als je hier bent".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is wel beter, maar ben je even bezig met na te denken hoe je iets invult en heb je het eindelijk ingevuld, flikkert ie je eruit, kun je weer opnieuw in proberen te loggen enz. enz.
Dat is echt duur ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
WTF, een bed in die stayokay op een slaapzaal kost gewoon 31 eu pp
Daar kan je dan toch echt beter hotelkamers voor hurenDan ben je hetzelfde of minder kwijt volgens mij.
Mja, maar als je WW aanvraagt moet je welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is een vrij kansloos systeem en ik heb ook een paar keer gebeld met het UWV over hun kansloze systeem en toen kreeg ik dus letterlijk te horen "vul maar wat in, passen we wel aan als je hier bent".
Dus vandaar Balalaikaspeler (klassiek).
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
Oh en de stayokay zit in de kubuswoningen zie ik, is nogal kansloos parkeren daar. Dan moet je in een parkeergarage tegen een flink Rotterdams tariefVoor dat geld kan je beter een hotelletje pakken denk ik. Die bij airport Rotterdam heeft ruim en gratis parkeren.
Ik bel wel ff binnenkort om te vragen of we dan een X aantal kamers tegen een hotelkamerveiling tarief mogen, terwijl we rechtstreeks boeken.
Ja en dan mag je ook nog met 6 man bij elkaar liggenquote:
O ik wil wel dan met jou hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga wel meteen naar huis, niemand wil met mij slapen![]()
![]()
Ik snurk volgens Takkeman erg hard
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
![]()
Niet in een word-documentje getypt? Of is het word dat faalt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Takaiki het volgende:
Grmblh^$#^%$#!!! Precies dat stuk waar ik zo lang op heb gezeten heeft ie niet opgeslagen AAaaaaaaaaaaargggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het gezien ja. Echt belachelijk.quote:
Oordopjes FTW.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik wil wel dan met jou hoor, ik slaap daar doorheen want mijn man snurkt ook altijd
Ik zie het al, ik deel een kamer met Steve.quote:
Balen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Takaiki het volgende:
Grmblh^$#^%$#!!! Precies dat stuk waar ik zo lang op heb gezeten heeft ie niet opgeslagen AAaaaaaaaaaaargggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet in een word-documentje getypt? Of is het word dat faalt?
Wanneer hoor jij ongeveer denk je of je vrijdagochtend moet werken of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja. Echt belachelijk.
[..]
Oordopjes FTW.Maar als ik vrijdagochtend moet werken dan moet ik wel naar huis.
![]()
Ik zal de pro-tip maar niet geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]neuh, Werk.nl faalt, daar moest ik het invullen
Ik moet het even tactisch aanpakken en kijken wie ik kan vragen om te ruilen. Ga ik komende week doen dus dan zou het wel duidelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer hoor jij ongeveer denk je of je vrijdagochtend moet werken of niet?
Zou wel leuk zijn als we bleven slapen
Primaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik sta wel leuk in het lijstje, en misschien kom ik wel, maar het is nog drie maanden. Ik ga niet plannen maken voor over 3 maanden. Ik lul hier gezellig mee, en in mei kijk ik wel of ik kom. Okay.
He, ik had me ook niet aangemeld hè.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
Alleen hoop ik niet dat iedereen dat zo doet, want dan zitten we straks met zijn drieën in een gereserveerde kroeg
Meer Henkie voor onsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
Alleen hoop ik niet dat iedereen dat zo doet, want dan zitten we straks met zijn drieën in een gereserveerde kroeg
Welneequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |