Ja en dan mag je ook nog met 6 man bij elkaar liggenquote:
O ik wil wel dan met jou hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga wel meteen naar huis, niemand wil met mij slapen![]()
![]()
Ik snurk volgens Takkeman erg hard
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
![]()
Niet in een word-documentje getypt? Of is het word dat faalt?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Takaiki het volgende:
Grmblh^$#^%$#!!! Precies dat stuk waar ik zo lang op heb gezeten heeft ie niet opgeslagen AAaaaaaaaaaaargggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had het gezien ja. Echt belachelijk.quote:
Oordopjes FTW.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:35 schreef Takaiki het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:36 schreef indaha het volgende:
[..]
O ik wil wel dan met jou hoor, ik slaap daar doorheen want mijn man snurkt ook altijd
Ik zie het al, ik deel een kamer met Steve.quote:
Balen!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:47 schreef Takaiki het volgende:
Grmblh^$#^%$#!!! Precies dat stuk waar ik zo lang op heb gezeten heeft ie niet opgeslagen AAaaaaaaaaaaargggghhhhh![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Niet in een word-documentje getypt? Of is het word dat faalt?
Wanneer hoor jij ongeveer denk je of je vrijdagochtend moet werken of niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het gezien ja. Echt belachelijk.
[..]
Oordopjes FTW.Maar als ik vrijdagochtend moet werken dan moet ik wel naar huis.
![]()
Ik zal de pro-tip maar niet geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]neuh, Werk.nl faalt, daar moest ik het invullen
Ik moet het even tactisch aanpakken en kijken wie ik kan vragen om te ruilen. Ga ik komende week doen dus dan zou het wel duidelijk moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Wanneer hoor jij ongeveer denk je of je vrijdagochtend moet werken of niet?
Zou wel leuk zijn als we bleven slapen
Primaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:21 schreef Dirkh het volgende:
Ik sta wel leuk in het lijstje, en misschien kom ik wel, maar het is nog drie maanden. Ik ga niet plannen maken voor over 3 maanden. Ik lul hier gezellig mee, en in mei kijk ik wel of ik kom. Okay.
He, ik had me ook niet aangemeld hè.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
Alleen hoop ik niet dat iedereen dat zo doet, want dan zitten we straks met zijn drieën in een gereserveerde kroeg
Meer Henkie voor onsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
Alleen hoop ik niet dat iedereen dat zo doet, want dan zitten we straks met zijn drieën in een gereserveerde kroeg
Welneequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Prima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |