Zou je denken?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooo geen fantasie van die twee jongens!![]()
Ik voel met je mee!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb zin in![]()
Zeker nu ik maar liefst 2 en half uur ben bezig geweest me aan te melden bij werk.nl![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wilde nog langs de uitzendbureau's, maar dat gaat hem niet meer worden vandaag![]()
[/sarcasme] Bedankt werk.nl[sarcasme/]
Ohhhhhhhh, wat tof voor d'r!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:11 schreef indaha het volgende:
http://www.telegraaf.nl/f(...)a_binnen_op_1__.html
Hadden jullie dit al gezien
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Kenden ze je opleidingen wel? Ik heb ook ooit in die positie gezeten en ze kenden mijn studie (Bedrijfskunde) niet.
En ze wilden weten welke bijbaantjes ik had 12 jaar geleden en dat kon ik ook al niet vinden. Toen heb ik overal maar Balalaika speler (klassiek) ingevuld.
Serieus! Je had namelijk ook de moderne variant. En bij alles wat ik probeerde qua beroep, kwam de balalaika speler tevoorschijn.quote:
Whahahaquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Kenden ze je opleidingen wel? Ik heb ook ooit in die positie gezeten en ze kenden mijn studie (Bedrijfskunde) niet.
En ze wilden weten welke bijbaantjes ik had 12 jaar geleden en dat kon ik ook al niet vinden. Toen heb ik overal maar Balalaika speler (klassiek) ingevuld.
En de aanbiedingen stroomden binnen daarna neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik voel met je mee!
Van jullie zelf wel danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooo geen fantasie van die twee jongens!![]()
Daarna had ik een afspraak bij het UWV en heeft de dame van het UWV het allemaal aan zitten passen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En de aanbiedingen stroomden binnen daarna neem ik aan?![]()
![]()
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van jullie zelf wel dan?
Omg pyjamafeestje!
.
Gb had het er woensdag nog overquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Van jullie zelf wel dan?
Omg pyjamafeestje!
.
Kussengevecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestje
Dat is wel beter, maar ben je even bezig met na te denken hoe je iets invult en heb je het eindelijk ingevuld, flikkert ie je eruit, kun je weer opnieuw in proberen te loggen enz. enz.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daarna had ik een afspraak bij het UWV en heeft de dame van het UWV het allemaal aan zitten passen.
Maar ik herken de frustratie dus, dat gare systeem kende destijds (ruim 2 jaar terug) dus helemaal niets!
Zit die daar ook vlakbij dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:20 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed naar de slaapzaal van de Stayokay, daar kunnen we misschien allemaal mee doen aan het pyjamafeestje
Het is een vrij kansloos systeem en ik heb ook een paar keer gebeld met het UWV over hun kansloze systeem en toen kreeg ik dus letterlijk te horen "vul maar wat in, passen we wel aan als je hier bent".quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:23 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is wel beter, maar ben je even bezig met na te denken hoe je iets invult en heb je het eindelijk ingevuld, flikkert ie je eruit, kun je weer opnieuw in proberen te loggen enz. enz.
Dat is echt duur ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:29 schreef Greys het volgende:
WTF, een bed in die stayokay op een slaapzaal kost gewoon 31 eu pp
Daar kan je dan toch echt beter hotelkamers voor hurenDan ben je hetzelfde of minder kwijt volgens mij.
Mja, maar als je WW aanvraagt moet je welquote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is een vrij kansloos systeem en ik heb ook een paar keer gebeld met het UWV over hun kansloze systeem en toen kreeg ik dus letterlijk te horen "vul maar wat in, passen we wel aan als je hier bent".
Dus vandaar Balalaikaspeler (klassiek).
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:32 schreef Greys het volgende:
Oh en de stayokay zit in de kubuswoningen zie ik, is nogal kansloos parkeren daar. Dan moet je in een parkeergarage tegen een flink Rotterdams tariefVoor dat geld kan je beter een hotelletje pakken denk ik. Die bij airport Rotterdam heeft ruim en gratis parkeren.
Ik bel wel ff binnenkort om te vragen of we dan een X aantal kamers tegen een hotelkamerveiling tarief mogen, terwijl we rechtstreeks boeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |