Hij staat niet in het lijstjequote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
En voor degenen die het gemist hadden.. Franklin - 't was als de eerste keer - Brown komt ook
Nog geen idee of hij überhaupt zichtbaar is voor jullie, want yvonne is in tha house
We worden allemaal thuisgebrachtquote:Er is op de avond nog een kleine (!) verrassing voor jullie. En nee, je krijgt geen zak snoep mee naar huis na afloop.
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:49 schreef Dirkh het volgende:
Komen de trommel en gitaar meisjes van Joan ook?
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zijn helaas nodig in Bakoe schijnt.
Ik snap het ook niet
Hoezo niet? Hier loopt ie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Ja muis, nu doet je teller het niet meer
Niet eraan komen na de magic touch, gij usert
Hij gaat nog op 00:59 enzo hequote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:02 schreef indaha het volgende:
Hier ook, maar klopt de tijd wel of beginnen we pas om 11 uur 's avonds of is dan de uitslag bekend
(kloknoob
)
Hij deed het effe niet meer nadat je Franklin had toegevoegdquote:
Het is allemaal Franklin zijn schuldquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij deed het effe niet meer nadat je Franklin had toegevoegd
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat? Kunnen ze daar geen trommelmeisjes kopen?
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laatquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Ohquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over 82 dagen en 4 uur is het 23.00 op de donderdag, is dat niet wat laat
Nou bij mij staat hij nu op 82 dagen 3 uur en 49 min en een paar sec., ik heb de dagen niet geteld of die kloppen maar met de uren kom ik dan op 11 uur 's avonds uitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij gaat nog op 00:59 enzo he
E: nog een keer gelezen, ik snap je vraag niet
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je niet liever de ondergoed-wiebel-meisjes van Raffaela?
Vraag Marga Bultquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Neh, moet wel leuk blijven. Al moet ik zeggen, ik heb ze nog niet op TV gezien.
Maar voor de vrouwen en yvonne komt Franklin, wat komt er voor de mannen? Ja, voor Erik, Cosmo, Peter en Steve komt Franlin ook, maar die andere mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop