Oh, daar moet ik niet te dicht bij komen dusquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan heeft meneer Muis meteen gezelschap
Oeh ja Dirk, mag ie in het topic?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk, ik heb een foto van jou en Marga!!!!!! (van opzij dan wel)
Daar merk je niets van als ze aan de bar zitten en wij staan voor het scherm te gillenquote:Nou dat, dan kan ik van de stress vast niet zo goed mezelf inhouden, en daar ben ik al zo goed in
Bwehehe ik hou hem wel in toom.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, daar moet ik niet te dicht bij komen dus
Oh! Ik heb alleen wazige foto's. Van de voorkantquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:45 schreef tombolafan het volgende:
Dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrk, ik heb een foto van jou en Marga!!!!!! (van opzij dan wel)
[..]
Nou dat, dan kan ik van de stress vast niet zo goed mezelf inhouden, en daar ben ik al zo goed in
wil je m?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh! Ik heb alleen wazige foto's. Van de voorkantMarga <3
Fixed.quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bwehehe ik hou hem wel in tooi.
Houd jij jezelf maar in tooi
Ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hihi, heb er nu al helemaal zin in.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:53 schreef Cat22 het volgende:
Ogottegottegot! Heeft Henk eigenlijk wel kortingsbonnen?Linkje?
We zijn er gewoon allemaal verantwoordelijk voor dat Greys' droom uitkomtquote:
Ik ookquote:
Zal ik er snel maken?quote:
JAAA!quote:
quote:
Wat leuk!quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Stom hoor, maar ik word van zulke dingen heel gelukkig
.
quote:
volgend jaar met zn allen naar Zweden dan? We willen er toch al heenquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ken amper mensen die het songfestival echt leuk vinden, dit met zo'n hele groep kijken is geweldig! En ik zou willen dat jij dichterbij woonde
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ken amper mensen die het songfestival echt leuk vinden, dit met zo'n hele groep kijken is geweldig! En ik zou willen dat jij dichterbij woonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |