Bijna niemand snapt ook dat ik het leuk vind.. .er wordt altijd geroepen "doorgestoken kaart" en "het oostblok wint altijd".. typisch mensen die het nooit kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Herkenbaar!
We keken het altijd eigenlijk wel met het gezin (later steeds minder tot ik alleen voor de tv zat), maar nooit echt met vrienden en een grote groep
.
Ja precies datquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Jup. Zelfs vrijwel al mijn homovriendenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Ik heb hem al linkje gemaakt, zit op mac en heb 0 problemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
![]()
Margaaaaaaaaaaaa!
Zit je nog mobiel Tombo? VInd je het goed als ik hem effe verklein en opnieuw in je post plak?
Ja hij was hugequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb hem even linkje gemaakt omdat ineens het topic plat lag, was ie te groot?
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!quote:
Origineel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!
Die man met die bril net he, is die Belgisch?quote:
YEAHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Limburgs dacht ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die man met die bril net he, is die Belgisch?
Ik kijk zonder geluid want er is visite, maar hij articuleerde nogal Belgisch.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Jij en Krees of jij en Margaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
YEAHHHHHHH!!!
Ik heb je vast op de lijst gezet samen met Re, ovb!
Jij en Dirk; het lijkt me geen goede combi eerlijk gezegdquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Het is wel altijd alsof je op eieren moet lopen, want voordat je het weet zeg je iets wat ze fout opvat en dat blijft je dan maanden achtervolgen, maar die spanning maakt het wel priceless
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
En daar is fout 2.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
Nou draaf je doorquote:
Over Tombo's eieren.quote:
Roerei ondertussen!quote:
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein inquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
HEEL HARD JUICHEN!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |