Bijna niemand snapt ook dat ik het leuk vind.. .er wordt altijd geroepen "doorgestoken kaart" en "het oostblok wint altijd".. typisch mensen die het nooit kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Herkenbaar!
We keken het altijd eigenlijk wel met het gezin (later steeds minder tot ik alleen voor de tv zat), maar nooit echt met vrienden en een grote groep
.
Ja precies datquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Jup. Zelfs vrijwel al mijn homovriendenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vrienden (nouja, praktisch iedereen die ik ken) vinden mijn songfestival-liefde maar raar.
Het went.
Ik heb hem al linkje gemaakt, zit op mac en heb 0 problemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef Greys het volgende:
![]()
Margaaaaaaaaaaaa!
Zit je nog mobiel Tombo? VInd je het goed als ik hem effe verklein en opnieuw in je post plak?
Ja hij was hugequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb hem even linkje gemaakt omdat ineens het topic plat lag, was ie te groot?
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!quote:
Origineel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zei het gister wel in de sauna: HEL-LO Goodbye!
Die man met die bril net he, is die Belgisch?quote:
YEAHHHHHHH!!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Limburgs dacht ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die man met die bril net he, is die Belgisch?
Ik kijk zonder geluid want er is visite, maar hij articuleerde nogal Belgisch.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:06 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga het morgen even goed lezen maar denk dat Re en ik wel komen hoor!
Jij en Krees of jij en Margaquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
YEAHHHHHHH!!!
Ik heb je vast op de lijst gezet samen met Re, ovb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |