Oke bedankt,quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:00 schreef TheVulture het volgende:
je zou eens op bookings.com moeten kijken... daar zitten vaak ook acties tussen.
Regardz Rotterdam Airport! Dat is vlakbij en die hebben heel vaak heel goedkope aanbiedingen via hotelkamerveiling.nl bv! Dan ben je voor ca. 20-25 eu pp klaar als je met 2 op ee kamer gaat. En/of via nachtjeweg.nl maar daar was ie nu nog vrij prijzig (60 eu pp). Ik zit nu ff mobiel maar als ik zo thuis ben zal ik even kijken! mss kunnen ze wel een dealtje maken als we 3 of 4 kamers boeken ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:54 schreef indaha het volgende:
Greys dat hotel wat jij op het oog had welk hotel is dat, want ik kan niet echt een goedkoop hotel vinden.
Behalve de Stayokay , daar kunnen we met 6 man op een slaapzaal
Jaaaaa gezellig, zeg maar wanneer (zondag kan ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:20 schreef Greys het volgende:
Maes, ik ga binnenkort even bij Henkie langs om e.e.a. te bespreken, ga jij dan mee?
Op welke dagen kan jij doordeweeks?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Jaaaaa gezellig, zeg maar wanneer (zondag kan ik niet)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Op welke dagen kan jij doordeweeks?
Kan jij bv a.s. woensdagmiddag?
Ja graag, ik vraag nog ff hoe laat. Denk een uur of driequote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:48 schreef Maes het volgende:
[..]Zal ik het maar alvast in de agenda zetten?
Het staat erin!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja graag, ik vraag nog ff hoe laat. Denk een uur of drie
Zoals eerder gezegd, nee. Want het is donderdagavond pas duidelijk of we door zijn. Amper 48 uur om het te organiseren is te weinig, en een kroeg ofzo vinden waar we het met zijn allen rustig (semi-rustigquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt me echt grappig om eens met een grote groep te kijken... is er ook een plan om de zaterdag ook bij elkaar te komen als we de finale halen?
Alweer een nachtje minder slapenquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Alweer een nachtje minder slapen
Heb je al geextrapoleerd wanneer je rond die tijd weer naar de kapper moet?
Het was wat geweest als je zelf koffie mee had moeten nemen naar een café.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:12 schreef Greys het volgende:
Takkie ik vind het leuk dat je vlaggen nu alsnog van pas komen![]()
@Maes, Henkie is akkoord met a.s. woensdagmiddag drie uur!![]()
Hij zorgt voor de koffie.
Neem gezellig mee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet Greys... verjaardag petekindje
Greys en een thermoskannetje. Ik zie het wel voor me.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 14:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was wat geweest als je zelf koffie mee had moeten nemen naar een café.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |