Jij en Dirk; het lijkt me geen goede combi eerlijk gezegdquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Tombo. Het is wel altijd alsof je op eieren moet lopen, want voordat je het weet zeg je iets wat ze fout opvat en dat blijft je dan maanden achtervolgen, maar die spanning maakt het wel priceless
.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoorquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij Tombo moet je niet op de eieren LOPEN![]()
Beginnersfoutje Erik
En daar is fout 2.quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ga echt niks anders doen met 'r eieren hoor.
Nou draaf je doorquote:
Over Tombo's eieren.quote:
Roerei ondertussen!quote:
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein inquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
HEEL HARD JUICHEN!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
Have to ask, als Joan zichzelf de finale in zingt, wat doen we daar dan mee? Zo maar even uit nieuwsgierigheid.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:31 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
In de polonaise naar hofplein en daar de fontein in
Ikke niet, ik zit dan in Engelandquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:32 schreef totebel het volgende:
Ik bedoelde meer; de zaterdag. Dan moeten we natuurlijk helemaal collectief supporten
Uiteraard!!quote:
Ach, wiens huiskamer is groot genoeg?quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:33 schreef Greys het volgende:
Oh misschien dat ik die dan juist wel weer voor de tv wil zien ofzo![]()
Kweet nog niet. Denk dat het iets te organisatorische chaos wordt als we daar ook iets mee gaan doen. Hooguit kunnen we dan donderdag ter plekke bedenken dat we nog ergens gaan kijken ofzo.
JIJ MOET!quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben ook onder voorbehoud, maar zie het tegen die tijd wel..
Je bent homo..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja, wat heb ik nu weer met het ESF te maken?.
Ik vond je zo leuk bij het NSF en nu wil ik niet meer zonder jequote:Op donderdag 1 maart 2012 22:37 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ja, wat heb ik nu weer met het ESF te maken?.
Jawel, maar jij komt al de 24equote:Op donderdag 1 maart 2012 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond je MIJ dan niet leuk bij het NSF greys?!
NIETESquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Te doen op 6 maart: greys mij niet meer leuk laten vinden.
F5en op Seetickets voor ESF Amsterdam 2013 kaartjesquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:29 schreef totebel het volgende:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
F5en op Seetickets voor ESF Amsterdam 2013 kaartjes
Dan moeten we F5en op Greys..quote:Op donderdag 1 maart 2012 22:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dan regelt Greys front-row seats bij ESF Amsterdam 2013..
Ik moest het echt dubbel checken... wtfquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Trusten mede-organisatrice
Ennnnnnnnnn het is bevestigd... Engeland heeft Engelbert Humperdinck als afgevaardigde.
'The whole nation is horrified'
Die reacties op esctoday en andere buitenlandse forums enzoquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik moest het echt dubbel checken... wtf
Ik heb vrij gevraagd voor de dag erna, want ik ga na afloop brommers kiek'n met Dirkquote:Op donderdag 1 maart 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Nee, maar dat ga ik NU doen, als ie het zelf niet doet
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken?quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vrij gevraagd voor de dag erna, want ik ga na afloop brommers kiek'n met Dirk
Op zich wel, maar een kroeg op zaterdag krijgen wordt een stuk lastigerquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken? [ afbeelding ]
Dat mag!quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:44 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]IKIKIKIKIKIKIKIK!!!!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan boek ik preventief ook alvast een plekje voor Takaiki als dat mag.![]()
Kom je ook Arcee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zou je die dan niet ook weer samen live willen kijken? [ afbeelding ]
Als je komt, dan mag je mee brommers kiek'nquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Stel dat ik zou komen; zijn er meer Noordelingen die 's nachts weer richting 't Noorden moeten?
Als ze in de finale komt komen jullie gewoon bij mij kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich wel, maar een kroeg op zaterdag krijgen wordt een stuk lastiger
En ook nogal duur en gedoe voor degenen die van ver moeten komen. En het is pas twee dagen voor die tijd bekend of ze uberhaupt in de finale zitDus organisatorisch wat lastig.
Je hebt me door; Brommers kiek'n met Dirk is toch altijd een beetje een geheime fantasie van me geweestquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe 'ns net of je moet lachen
Jaloers zeker
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je hebt me door; Brommers kiek'n met Dirk is toch altijd een beetje een geheime fantasie van me geweest
Ik wil niet het 3e wiel aan de zundapp zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je komt, dan mag je mee brommers kiek'n
Ik neem wel even discreet afstand danquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik wil niet het 3e wiel aan de zundapp zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |