Die ijzervreter laat duidelijk merken dat hij niet gediend is van het gebruikelijke geklier van Rutger. Als hij hem niet zo hard had aangepakt en vriendelijker was gebleven, zou Rutger zoals gewoonlijk, gewoon doorgegaan zijn met klieren en trollen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Maar is dat dan iets om trots op te zijn? Dat je als grote kerel iemand bang kan maken? Ik heb altijd geleerd me netjes te gedragen, tegen iedereen. Niet te intimideren of mezelf fysiek laten gelden. Ik heb die drang ook niet, ben niet zo onzeker aangelegd.
Of hij had de deur dichtgedaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Marlan het volgende:
[..]
Die ijzervreter laat duidelijk merken dat hij niet gediend is van het gebruikelijke geklier van Rutger. Als hij hem niet zo hard had aangepakt en vriendelijker was gebleven, zou Rutger zoals gewoonlijk, gewoon doorgegaan zijn met klieren en trollen.
Maar een echt conservatief die verschuilt zich niet. Die mietert het schorrie-morrie (aka MOE-landers, handgroepjongeren en schijtliollige semi-journalisten) eigenhandig de stoep af. Je gaat toch niet wachtenop de politie. Die doet toch niets. Althans, dat is het verhaal dat iedere dag in de Telegraaf staat dus dat zal wel waar zijn dan, toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Of hij had de deur dichtgedaan.
Beschaafd reageren is zo moeilijk niet hoor.
mjah, Rutger en zijn cameraman kunnen getuigen dat hij zijn keel dichtkneep, volgens mij is cameramateriaal dan niet eens zo heel nodig. Maar uit het materiaal is wel te zien dat die tokkie toch wel erg dicht op Rutger staat en er een best gespannen sfeertje is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Lauzi-1993 het volgende:
...
Haha, die arme Rutger wel.![]()
Ik ben trouwens echt benieuwd wat er gaat gebeuren aangezien er feitelijk niets te zien is van geweld (helaas eigenlijk).
Of Rutger had moeten bellen voor een afspraak. Beschaafd mensen benaderen is zo moeilijk niet hoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helaas wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
In dit topic zie je weerspiegeld hoe weinig mensen die norm verinnerlijkt hebben.
Dus geweld is dan ok? Wat ben je dan voor zielig figuur?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:18 schreef Marlan het volgende:
[..]
Die ijzervreter laat duidelijk merken dat hij niet gediend is van het gebruikelijke geklier van Rutger. Als hij hem niet zo hard had aangepakt en vriendelijker was gebleven, zou Rutger zoals gewoonlijk, gewoon doorgegaan zijn met klieren en trollen.
Hulde!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar een echt conservatief die verschuilt zich niet. Die mietert het schorrie-morrie (aka MOE-landers, handgroepjongeren en schijtliollige semi-journalisten) eigenhandig de stoep af. Je gaat toch niet wachtenop de politie. Die doet toch niets. Althans, dat is het verhaal dat iedere dag in de Telegraaf staat dus dat zal wel waar zijn dan, toch?
Als hij tuig had willen verwijderen, dan had hij beter zichzelf bij de kladden in de plomp kunnen gooien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar een echt conservatief die verschuilt zich niet. Die mietert het schorrie-morrie (aka MOE-landers, handgroepjongeren en schijtliollige semi-journalisten) eigenhandig de stoep af. Je gaat toch niet wachtenop de politie. Die doet toch niets. Althans, dat is het verhaal dat iedere dag in de Telegraaf staat dus dat zal wel waar zijn dan, toch?
Dit dus. Of je nodigt hem uit voor een discussie bij P&W, als dat blijkbaar je forum is. Alsof zo'n journalist vervolgens je ruiten in komt gooien ofzo... Daar heb je nu een deur voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ach, met dit soort "voorbeeld" figuren, kan je moeilijk verwachten dat mensen met minder IQ en/of opvoeding zich wel netjes gedragen...quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als hij tuig had willen verwijderen, dan had hij beter zichzelf bij de kladden in de plomp kunnen gooien.
Niet vergeten dat die vrouw van hem begon met een aanval naar powned.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb heel lang geleden, na een serie pesterijtjes die ik helemaal spuugzat was, de pester een ongelooflijke stoot voor zijn kop gegeven.
Het had effect, want ik heb er nooit meer last van gehad.
Wie treitert, moet er op rekenen dat er een keer iemand snel korte metten zal maken met dat gedrag.
En of het goed is of niet, vaak is het wel doeltreffend.
Omdat ze gebruik maakt van haar recht op vrije meningsuiting moet ze thuis maar worden lastig gevallen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Niet vergeten dat die vrouw van hem begon met een aanval naar powned.
5 minuten voor de deur staan vind ik nog steeds geen reden om iemand fysiek aan te vallen. Sowieso is dat nooit een reden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Omdat ze gebruik maakt van haar recht op vrije meningsuiting moet ze thuis maar worden lastig gevallen?
Volgens mij gokte Rutger er op dat haar man niet thuis was.
Anders had hij daar echt niet aan de deur gestaan.
Ze had anders wel gelijk. En de hoogleraar heeft gelijk. Wanneer jij bij mij op het terrein staat en ik je vriendelijk (tot 5x toe) vraag mijn terrein te verlaten bonjour ik je er zelf wel van af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:31 schreef arucard het volgende:
[..]
Niet vergeten dat die vrouw van hem begon met een aanval naar powned.
Hij werd niet aangevallen omdat hij 5 minuten voor de deur stond.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:35 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
5 minuten voor de deur staan vind ik nog steeds geen reden om iemand fysiek aan te vallen. Sowieso is dat nooit een reden.
Zit je nou te trollen?!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze had anders wel gelijk. En de hoogleraar heeft gelijk. Wanneer jij bij mij op het terrein staat en ik je vriendelijk (tot 5x toe) vraag mijn terrein te verlaten bonjour ik je er zelf wel van af.
En voor SeanFerdi, juist het gebrek aan beeldmateriaal spreekt tegen hen.
Inderdaad, het kontje was veel korter.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:36 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hij werd niet aangevallen omdat hij 5 minuten voor de deur stond.
quote:Ik vind eigenlijk dat die Kinneging het best netjes doet. De vermeende handtastelijkheden staan dan ook niet op beeld, dat zou het beeld kunnen doen veranderen, maar gemiddeld genomen vind ik dit een vrij puike reactie van die man.
.
Het wurgen.. ik geloof het niet zo. Ik geloof best dat die man rutger even bij z'n overhemd gepakt heeft, maar 'wurgen' of 'naar de strot grijpen'.. in het eerste stuk van het filmpje heeft ie z'n handen vol aan een camera en een microfoon, in het tweede deel moet ie wel erg lange armen hebben om nog bij Rutger te komen.
.
Gebaseerd op deze beelden en met name de teksten, is volgens mij het volgende gebeurd.. deze man heeft zich niet laten overrompelen door Rutger en is gelijk, voor Rutger onverwacht, vrij fysiek uit de hoek gekomen (camera vastpakken, microfoon, eventueel rutger keertje bij z'n shirt pakken). Naast fysiek droogt ie Rutger verbaal ook volledig af, Rutger staat als een klein jongetje te stamelen dat ie het niet meer zal doen.
.
Op de teruggweg heeft Rutger zich beseft hoe erg hij zo net eigenlijk afgeserveerd is door die man, hoe zeer hij niet alleen fysiek maar ook verbaal vernederd is, en is toen gaan doen wat helemaal binnen het karakter van een klein keffertje past; hij is heel hard gaan piepen over 'naar de keel grijpen' en/of zelfs wurgen.
.
Gebaseerd op dit optreden zou ik kinneging +1 geven. Gebaseerd op z'n optreden bij DWDD -100. Zie je maar weer dat het de échte journalistiek is die het nieuws maakt, en niet het cabaret van Rutger.
quote:Ben ik eigenlijk de enige die vind dat die kinneging helemaal niet zoveel fout doet? hij kijkt wel raar in de camera, en duwt de boel wel ff naar beneden, maar de minuten die daarop volgen verzoekt hij de heren meerdere malen op te zouten, waarop ze als schooljochies reageren met hun 'ja begrepen, zal niet meer gebeuren'. daarnaast noemt rutger geen enkele keer dat ie bij zn keel gegerepen is, en dat wordt ook door de beelden niet duidelijk... volgens mij klopt er echt geen ruk van en het is zeker geen '2-0 voor powned' want kinneging zet ze hier flink te kakken..
quote:hahah wat een schijterdssss!! En het was overduidelijk te zien dat hij gewurgd werd.... NOT!! Rutger kon net zo goed beweren dat hij afgetrokken werd. Is geen moer op te maken uit de video!
Rutger heeft het wel moeilijk, eerst zo een afgang bij DWDD en nu wordt ie als een kleuter gedisciplineerd. Triesttt
quote:Nee, je bent miet de enige. Een klein jankend jochie omdat hij gepakt is tijden belletje trekken. Goed om te zien dat Snotger op deze manier aangepakt kan worden. Next please!
quote:Powned is haar boekje ver te buiten gegaan door mensen thuis op te zoeken. Powned probeert nu zijn gram te halen door allerlei onduidelijke beelden uit te zenden en te insinueren dat er lichamelijk geweld is gebruikt. Hiertegen kan niemand zich verweren. Kotsjournalistiek van de ergste soort en Powned heeft zich totaal gediskwalificeerd door zich onwaardig op te stellen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dit soort reacties dan. Mijn god.
Ik ben ook een fatsoenlijk mens.
En ik verafschuw geweld.
Maar als iemand mijn zwangere vriendin kwam lastigvallen?
Dan had die camera een mooie close up gemaakt van die gozer zn endeldarm.
Of:quote:Ik kan enig respect ten aanzien van Kinneging niet onderdrukken. En dat terwijl z'n wijf nog wel zo'n gaapverwekkende mening verkondigde moest ik hier wel om Kinneging lachen. Met zijn schoolmeestershouding en Rutger als een tienjarige in de hoek. Powned.
quote:Moet ik wel zeggen dat Rutger zich als een klein kindje laat wegzetten. Een kamerlid naar haar tieten vragen durft hij wel en voelt hij zich de man, maar als dan iemand die groter is terugblaft met de staart tussen de benen afdruipen met wat 'ja maar,' gepiep. Niet echt zijn beste uur, maar vooruit zijn we van Rutger gewend.
En tja die kale heeft zich gisteren bij P en W zelf al belachelijk genoeg gemaakt, daar hoeven geen woorden meer aan vuil worden gemaakt.
Fijn om te weten dat deze man zijn studenten wegwijs maakt in de rechtsfilosofie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Klummie het volgende:
Humor van Powned om het zgn geheime nummer van Tahir ff te tonen, wel onherkenbaar, da's wel zo netjes.
Kinneging en dat gestoorde wijf van 'm hoef je als gesprekspartner over fatsoen iig niet meer serieus te nemen. Want als de discussie daarom vraagt, laat je gewoon je handjes wapperen.
Als je niet zat te trollen was het een treurige post die de plank aan alle kanten missloeg.quote:
Waarom pleur je hier allemaal quotes neer van geenstijlreaguurdersquote:Op donderdag 1 maart 2012 00:53 schreef Marlan het volgende:
Tijd om die plofkop van een Rutger met z'n cameraman een cursusje Krav Maga te laten volgen. Had iets meer verwacht van een sensatiezoeker als Rutger dan een beetje als een in z'n broek scheitende kleuter te murmelen "maar ik doe toch niets?"
Het lijkt erop dat Rutger het afgedaan heeft voor de gemiddelde Geenstijl-reaguurder door zijn genante optreden.
''Asociale journalisten hebben hier niets te zoeken en laffe journalisten al helemaal niets''quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste politicus die Rutger powned door hem even te wijzen op zijn kinderlijk laffe reactie op het standje van Kinneging.
"Ga lekker buitenspelen joh. Het is mooi weer. Maar geen belletje trekken bij die kale meneer hoor, denk er om."quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:02 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
''Asociale journalisten hebben hier niets te zoeken en laffe journalisten al helemaal niets''
En dan rustig weg lopen.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
"Ga lekker buitenspelen joh. Het is mooi weer. Maar geen belletje trekken bij die kale meneer hoor, denk er om."
112quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom pleur je hier allemaal quotes neer van geenstijlreaguurders![]()
Kinneging had de deur dicht moeten doen en 112 moeten bellen als Rutger bleef, klaar. Maar nee, gaat als een tokkie verbaal agressieve taal uitslaan. Wat een niveau.
De politie heeft wel betere dingen te doen. Ik ga de politie ook niet bellen als er mensen in de trein hun telefoon gebruiken als radio. Ik probeer dat soort dingen eerst zelf te regelen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
Kinneging had de deur dicht moeten doen en 112 moeten bellen als Rutger bleef, klaar. Maar nee, gaat als een tokkie verbaal agressieve taal uitslaan. Wat een niveau.
Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:01 schreef Klummie het volgende:
[..]
quote:Er was dus totaal geen sprake van mishandeling. Verder is er in de eerste fragmenten niet alleen geknipt, maar zelfs creatief met de audio om gegaan. Zogenaamd gewurgd, daarna nog rustig 20x doorvragen... knap hoor. Dikke fail voor Powned en de absolute ondergang van Rutger.
quote:Rutger heeft daarna een schone onderbroek aan moeten trekken, zoveel is in elk geval duidelijk.
quote:Die kale is een lul, das duidelijk. Die kale heeft wel gelijk, ik zou ook wat primair reageren als je dit dit bij mij flikte.... Ik zie nog steeds niks van een handje op een nek, ik zie wel broekspijpen waar figuurlijke straaltjes uitkomen. Dat wel...
quote:Je kikt die kale toch de trap af, Rutger heeft ze hele broek vol gekakt.. Hahaha lutser
LEZEN!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:41 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Inderdaad, het kontje was veel korter.
Er zijn er een paar overgestapt naar Fok.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Marlan het volgende:
Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.
Dan blijft Rutger gewoon aanbellen of gaat hij op het raam tikken. En vragen waarom hij niet met hem wil praten of een interview wil geven. Het is gewoon een opdringerige kneus die denkt dat hij alles kan maken. Maar zodra een man tegengas geeft verandert het in een kleine, bange jochiequote:Op donderdag 1 maart 2012 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
twitter:csidokter twitterde op woensdag 29-02-2012 om 23:47:58Tip voor Rutger: bij verwurging kun je letselverklaring op laten maken van de letsels hals na de aangifte. Geeft meestal enig letsel. reageer retweet
Herkenbaar en mee eens.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb heel lang geleden, na een serie pesterijtjes die ik helemaal spuugzat was, de pester een ongelooflijke stoot voor zijn kop gegeven.
Het had effect, want ik heb er nooit meer last van gehad.
Wie treitert, moet er op rekenen dat er een keer iemand snel korte metten zal maken met dat gedrag.
En of het goed is of niet, vaak is het wel doeltreffend.
In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:33 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Omdat ze gebruik maakt van haar recht op vrije meningsuiting moet ze thuis maar worden lastig gevallen?
http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtmlquote:'Ze schuift hem in de scanner, et voilà: een gore pedoseksueel'
OPINIE -Malou van Hintum − 20/12/11, 09:55
Schrijfster en juriste Naema Tahir stelde afgelopen zondag in het tv-programma Buitenhof voor om mensen die in de kinderopvang willen gaan werken, in de scanner te leggen. Zo kunnen we de pedofielen eruit schiften, denkt ze. Een onzinnig voorstel, zegt Malou van Hintum
Dat klinkt echt als de roep van iemand die aangevallen wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:03 schreef Lauzi-1993 het volgende:
[..]
Er werd toch echt twee/drie keer gezegd: ''laat me nu maar los''
Het lijkt me dat er toch wel iets van bewijs moet zijn. Rutger zou toch sporen in zijn nek moeten hebben van de wurging?quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, Rutger en zijn cameraman kunnen getuigen dat hij zijn keel dichtkneep, volgens mij is cameramateriaal dan niet eens zo heel nodig. Maar uit het materiaal is wel te zien dat die tokkie toch wel erg dicht op Rutger staat en er een best gespannen sfeertje is.
Beetje plastisch uitgedrukt, maar het verwoordt denk ik wt de meeste mensen hebben. Ze zijn niet gewelddadig tenzij hun dierbaren worden aan- of lastiggevallen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:45 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Dit soort reacties dan. Mijn god.
Ik ben ook een fatsoenlijk mens.
En ik verafschuw geweld.
Maar als iemand mijn zwangere vriendin kwam lastigvallen?
Dan had die camera een mooie close up gemaakt van die gozer zn endeldarm.
Geen gek idee toch? Ik heb uit Wij zijn ons brein begrepen dat pedoseksuelen afwijkingen hebben in de hersenstructuur. Als je dat kunt zien, is het toch prachtig. Scheelt een hoop potentieel kindermisbruik. Als iemand geen pedoseksueel is prima, als hij of zij het niet is niet prima voor werk met kinderen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:
[..]
In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.
Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.
Hieronder nog een ideetje van Naema Tahir.
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)e-pedoseksueel.dhtml
En wat iemand op Geen Stijl zei, als hij is aangevallen, waarom blijft hij dan staan?quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:51 schreef HyperViper het volgende:
Volgens mij is die Rutger stevig aan het overdrijven; waarschijnlijk is het enige letsel wat letsel heeft opgelopen zijn ego.
Het gaat inderdaad helemaal nergens over. Geweld kun je het niet noemen, ik knuffel nog harder met mijn kat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wat iemand op Geen Stijl zei, als hij is aangevallen, waarom blijft hij dan staan?Overtuigend verhaal dat je blijft staan etteren als iemand je net heeft mishandeld.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Marlan het volgende:
[..]
Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders. Na zijn beschamende optreden in DWDD en nu deze week hard aangepakt worden door professor Bodybuilder, is er zelfs onder zijn meest fanatieke volgelingen kritiek waar te nemen. Toch wel een teken aan de wand, dat zijn meest fanatieke fans hem bekritiseren.
[..]
[..]
[..]
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)peelt-voor-God.dhtmlquote:Johan Fretz: 'Glunderende Naema Tahir speelt voor God'
vk opinie Het meest verwerpelijke van Naema Tahir en Andreas Kinneging is dat ze pretenderen in het belang van de samenleving te praten, in de naam van fatsoen. 'Dat is al net zo potsierlijk als Wilders die beweert in de naam van vrijheid te spreken.' Dat betoogt vk-columnist Johan Fretz.
quote:Dat was alvast een voorproefje van hoe de fatsoenlijke samenleving die het stel voor ogen heeft, er uit komt te zien.
Tel daarbij de verschillende leugens als; vrouw ligt op bed (zat op trap), filmpje duurde een kwartier (vijf minuten) en ze hebben alleen de slechte dingen laten zien (het was een 5 minuten durende bedreiging) etc op en je herkent de leugenaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:22 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
mjah, Rutger en zijn cameraman kunnen getuigen dat hij zijn keel dichtkneep, volgens mij is cameramateriaal dan niet eens zo heel nodig. Maar uit het materiaal is wel te zien dat die tokkie toch wel erg dicht op Rutger staat en er een best gespannen sfeertje is.
De vrouw dus ook? Ronnie jongen je slaat volledig door; je verliest alle banden met de realiteit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Deze twee mensen (ook zijn vrouwtje) zijn voor heel Nederland (behalve de mensen met hun kop in het zand) ontmaskerd als een stelletje agressieve leugenaars.
Hij begint op Kinneging te lijken, bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:09 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De vrouw dus ook? Ronnie jongen je slaat volledig door; je verliest alle banden met de realiteit.
Als Kinneging excessief drugs gebruikt. Dan ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Hij begint op Kinneging te lijken, bedoel je?
Hij is behoorlijk door de mand gevallen inderdaad, de rol van het slachtoffer is dermate ongeloofwaardig dat dit hem een flinke deuk in zijn imago kost.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:13 schreef sorcees het volgende:
Meneer had natuurlijk gewoon de deur dicht moeten doen, maar Rutger is door de mand gevallen, zijn truukje werkt niet meer en iedereen heeft er nu genoeg van.
Hij maakt leuke stukjes, maar oeverloos etteren en niet weten waar de grens is doen hem meer slecht dan goed.
Dat mens heeft ook uit het pillenpotje van die portier gesnoeptquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:
[..]
In haar recht op vrijheid van meningsuiting roept ze op het anderen te ontnemen.
Je ziet het wel vaker hoor, mensen uit onderdrukkende culturen die de Westerse vrijheid niet kunnen hanteren en volledig doorslaan.
[..]
Goede column met rake observaties.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:00 schreef yyyentle het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)peelt-voor-God.dhtml
[..]
Mensen zoals jij, die zich zelf bij iedere opmerking die ze plaatsen meer en meer voor joker zetten, wringen zich werkelijk in allerlei vreemde bochten om toch hun gelijk te halen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook uit het pillenpotje van die portier gesnoeptpedo's herkennen in een scan
![]()
Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijnquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:47 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Mensen zoals jij, die zich zelf bij iedere opmerking die ze plaatsen meer en meer voor joker zetten, wringen zich werkelijk in allerlei vreemde bochten om toch hun gelijk te halen.
Ander voorbeeld: jouw heldvan Powned.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
Haha, mensen die denken dat Pownews rechts is. Hebben ze daarom al die PVV'ers ontmaskerd?
Pownews is een vorm van actualiteitenpresentatie die Nederland nog niet had en die een welkome aanvulling is op het aanbod wat al bestond.
En het vraagt inderdaad wel van het publiek dat ze onderscheid kunnen maken tussen de trololol-items en de serieuzere zaken. Voor de hogeropgeleide netwerkgeneratie die met zijn tijd mee gaat hoeft dat geen probleem te vormen. Het zijn de mensen die moeite hebben met ironie, sarcasme, humor en intelligentie in het algemeen die Pownews ( toch veruit de bekendste exponent van Powned ) niets vinden toevoegen.
Dat was alleen niet het geval en die kale gek had de deur op een kier en hoefde maar een klein beetje te duwen... in plaats daarvan zet hij de deur wagenwijd open en kiest voor de weg van de agressie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 08:46 schreef Federer-fan het volgende:
Beetje plastisch uitgedrukt, maar het verwoordt denk ik wt de meeste mensen hebben. Ze zijn niet gewelddadig tenzij hun dierbaren worden aan- of lastiggevallen.
Een keer een poging tot pesten meegemaakt, meteen korte metten mee gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijn
Om aan te vullen dit artikel:quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
Haha, mensen die denken dat Pownews rechts is. Hebben ze daarom al die PVV'ers ontmaskerd?
Pownews is een vorm van actualiteitenpresentatie die Nederland nog niet had en die een welkome aanvulling is op het aanbod wat al bestond.
En het vraagt inderdaad wel van het publiek dat ze onderscheid kunnen maken tussen de trololol-items en de serieuzere zaken. Voor de hogeropgeleide netwerkgeneratie die met zijn tijd mee gaat hoeft dat geen probleem te vormen. Het zijn de mensen die moeite hebben met ironie, sarcasme, humor en intelligentie in het algemeen die Pownews ( toch veruit de bekendste exponent van Powned ) niets vinden toevoegen.
bronquote:PowNed en WNL zijn het felst op de PVV
Dat er vroeger of later gedonder zou ontstaan over de antecedenten of omgangsvormen van leden van de PVV-fractie in de Tweede Kamer, behoeft geen verbazing. Mediaprofessor Henri Beunders kan het weten, want hij adviseerde in 2002 bij de samenstelling van de kandidatenlijst van de LPF. Als ervaringsdeskundige lichtte Beunders gisteren in Uitgesproken EO toe dat jonge politieke groeperingen zonder partijapparaat hun talenten plegen te rekruteren onder succesvolle types, die gewend zijn om door roeien en ruiten te gaan. En die treffen in de Haagse politiek plotseling heel andere mores aan.
Verrassend is wel dat de journalistieke onthullingen over de nieuwe generatie bentgenoten van Geert Wilders vooral worden gedaan in programma’s van WNL en PowNed. Die twee nieuwe zendgemachtigden waren tot het omroepbestel toegelaten om stem te geven aan de boze burgers, die juist vaak tot het electoraat van Wilders behoren.
Het was PowNews dat tot nu toe het meeste werk maakte van de kopstoot van Marcial Hernandez. Ook Hero Brinkman verschijnt in bijna elke aflevering voor de roze microfoon om voor democratisering van de PVV te pleiten. PowNews meldde dat vanaf deze week alle PVV’ers vrijuit met de pers mogen praten en claimde dit heuglijke feit als een overwinning van Brinkman. Voor een programma dat van „gekkies” houdt, zijn parlementariërs als Jhim van Bemmel, Roland van Vliet en Lilian Helder beslist een aanwinst.
Gisteren constateerden presentator Dominique Weesie en verslaggever Rutger Castricum in een tweespraak dat vijf van de vier en twintig fractieleden nu beschuldigd worden van criminele activiteiten. En dat ze met twintig procent dus hoger scoren dan Marokkaanse Nederlanders, die op veertien procent blijven steken.
Uitgesproken WNL had woensdag de primeur van in het verleden door Eric Lucassen geterroriseerde buren in Haarlem-Noord. RTL Nieuws gaf er nog een klapje op met de ontdekking van een veroordeling van voormalig sergeant Lucassen voor ontucht met ondergeschikten.
Net als De Telegraaf is WNL wel gecharmeerd van het gedoogkabinet, maar niet zo van de geur van anti-establishment, die aan de PVV hangt. PowNed wil juist keten met alle soorten gezag.
Minstens zo belangrijk is dat de nieuwe omroepen proberen te bewijzen dat ze zonder onderscheid des persoons hun journalistieke plicht doen, terwijl de gevestigde actualiteitenrubrieken erg voorzichtig omgaan met de PVV. De oude publieke omroep wil de vermeende volksgunst niet ontrieven, ook als het om Wilders gaat. Brinkman wordt gegarandeerd de volgende knuffelpopulist.
Aldus de grootste voorstander van buitensporig geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ah, de voorstanders van geweld willen ook nog meepraten, alleen omdat ze vroeger gepest zijn
Zo doorzichtig deze post.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:40 schreef Big-Ern het volgende:
In het kader van een te links geluid hebben we WNL gekregen. Na een wanstaltig eerste jaar met enkel een verderfelijk anti links opinie beleid is het programma nu uitgegeroeid tot volwassen nieuws- en opinie programma in de ochtend. In het kielzog kwam Pownews mee. Het is een bash zender voor alles wat in hun ogen links is. Men profileert zich met een knipoog, maar de ondertoon is eng serieus. Het heeft geen functie en ik snap niet waarom dit niet van de publieke zender wordt verwijderd. Het slaat werkelijk nergens op.
Hey Kinnegin...niet liegen he!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:01 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Een keer een poging tot pesten meegemaakt, meteen korte metten mee gemaakt.
Kinnegin is actief op FOK!quote:Op donderdag 1 maart 2012 00:26 schreef stekelzwijn het volgende:
Ik heb heel lang geleden, na een serie pesterijtjes
Kinnegin heeft nu juist laten zien dat dit niet exclusief is voorbehouden aan 'links', wat dat dan ook moge zijn binnen het huidige politieke spectrum.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo doorzichtig deze post.![]()
Zoals hierboven te lezen is pakken ze iedereen. 'Links' heeft er alleen nogal een handje van voor mensen te willen bepalen hoe ze hun leven in moeten richten en tegelijkertijd zichzelf te onttrekken aan diezelfde normen. Dat nodigt wat meer uit tot het aanpakken van dat gedachtengoed.
Inderdaad. Die verzuurde babyboomende PvdA-stemmende meute die in de stress schiet als Pownews weer een lollig itempje maakt is echt priceless, die jankmuilen alleen alquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:50 schreef Schanulleke het volgende:
enquote:De fatsoenlijken behoren altijd tot een elite die juist wél gehoord wordt. Elke keer in de geschiedenis dat zo'n oproep tot fatsoen klonk, kwam die van mensen die zich in het nauw gedreven voelden, maar op dat moment wel de macht hadden. Nu roept Poetin op tot fatsoen. En Assad.
http://www.parool.nl/paro(...)/02/29/Pervers.dhtmlquote:Journalisten zijn luizen in de pels, met de nadruk op luizen. Luizen jeuken juist door hun onfatsoen op een hoofd te kruipen en bloed te zuigen. Onfatsoen is, net zoals ruzie maken, gereedschap voor de journalist. Je hoeft het niet altijd te gebruiken, maar het is handig als je het hebt. Politici hebben namelijk de neiging onfatsoenlijke maatregelen te nemen en dat moeten journalisten aan de kaak stellen.
Zucht! Lezen!quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zo doorzichtig deze post.![]()
Zoals hierboven te lezen is pakken ze iedereen. 'Links' heeft er alleen nogal een handje van voor mensen te willen bepalen hoe ze hun leven in moeten richten en tegelijkertijd zichzelf te onttrekken aan diezelfde normen. Dat nodigt wat meer uit tot het aanpakken van dat gedachtengoed.
volgens mij is dit onderwerp alles behalve een links rechts discussie, het is gewoon vermakelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad. Die verzuurde babyboomende PvdA-stemmende meute die in de stress schiet als Pownews weer een lollig itempje maakt is echt priceless, die jankmuilen alleen alje ziet ze in dit topic ook als paddestoelen uit de grond schieten
Nee, ze lag op bed en kwam toen ze hoorde dat er een tijdlang iemand aan de deur stond naar beneden en is op de trap gaan zitten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tel daarbij de verschillende leugens als; vrouw ligt op bed (zat op trap),
Als ik zo'n gesprek had gehad had ik waarschijnlijk ook gedacht dat het een kwartier duurde. Kinneging heeft zichzelf zo vreselijk vaak moeten herhalen doordat die twee niet weggingen. Weet jij na een gesprek hoe lang het heeft geduurd? Ik niet en het is moeilijk in te schatten.quote:filmpje duurde een kwartier (vijf minuten)
Nou, een vijf minuten durende bedreiging. Hij zei dreigende dingen maar hij vroeg ze vooral ook meermalen om weg te gaan en een afspraak te maken.quote:en ze hebben alleen de slechte dingen laten zien (het was een 5 minuten durende bedreiging) etc op en je herkent de leugenaar.
[...]
Jezus ze weten nog niet eens 1% of zo van hoe de hersenen werken en mevrouw denkt met een scan wel even te kunnen zien wie pedo is en/of wordtquote:Op donderdag 1 maart 2012 08:34 schreef yyyentle het volgende:
[..]
[..]
Maar Kinneging en Tahir zijn niet links.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:40 schreef Big-Ern het volgende:
In het kader van een te links geluid hebben we WNL gekregen. Na een wanstaltig eerste jaar met enkel een verderfelijk anti links opinie beleid is het programma nu uitgegeroeid tot volwassen nieuws- en opinie programma in de ochtend. In het kielzog kwam Pownews mee. Het is een bash zender voor alles wat in hun ogen links is. Men profileert zich met een knipoog, maar de ondertoon is eng serieus. Het heeft geen functie en ik snap niet waarom dit niet van de publieke zender wordt verwijderd. Het slaat werkelijk nergens op.
Dat zijn vooral de mensen met gebrek aan argumenten en gezond verstand. Gewoon om lachen, doe ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat er nogal wat mensen zijn die steeds tegen de ander zeggen: "Jij verheerlijkt geweld." Wat een kansloze manier van discussiëren is dat zeg. Ga gewoon in op de inhoud van wat er is gebeurd.
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen er helemaal geen zin in hebben een TV camera voor hun deur te zien verschijnen, zou ik ook niets van moeten hebben rot op. Beetje met je huisnummer ed pontificaal in beeld. Dus idd, bel dan gewoon op of wacht ze op bij het werk, maar laat mensen thuis met rust. En ik vind dat Rutger en Powned zich aanstellen, want zo gewelddadig was het allemaal niet. Wel bedreigde Kinnegin ze met geweld, dat wel maar verder bleef hij vrij kalm, netjes en beheerst. Storm in een glas water dit.
Inderdaad.quote:
Jij bent gek op trollen en rellen he?quote:
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Nou nou nou zeg. Volgens mij valt dat allemaal best mee. Wat ik zie is een man die gewoon even genoeg heeft van de dikke plofkop van Rutger en hem fysieke waarschuwt. Niets mis mee, sommige mensen begrijpen de verbale hint niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
ik ben het hier nog wel mee eens het is an sich vrij onschuldig vermaak daar moet je gewoon netjes op reageren en dit blijven doen tot de lol eraf isquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Wel een hoop gedoe om niks hoor.
Rutger is misschien niet de meest serieuze journalist, maar echt zieken heb ik hem nog nooit zien doen, het is niet zo dat hij mensen uitscheld, beetpakt of zo. Hij vraagt alleen op borrelpraat toon wat er loos is ed en vaak met een goede dosis humor erbij. Snap echt niet dat mensen daar niet tegen kunnen en er zo raar op reageren.
Maar goed, ik kan me ook goed voorstellen dat mensen er helemaal geen zin in hebben een TV camera voor hun deur te zien verschijnen, zou ik ook niets van moeten hebben rot op. Beetje met je huisnummer ed pontificaal in beeld. Dus idd, bel dan gewoon op of wacht ze op bij het werk, maar laat mensen thuis met rust. En ik vind dat Rutger en Powned zich aanstellen, want zo gewelddadig was het allemaal niet. Wel bedreigde Kinnegin ze met geweld, dat wel maar verder bleef hij vrij kalm, netjes en beheerst. Storm in een glas water dit.
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:35 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vind het een beetje irritant dat er nogal wat mensen zijn die steeds tegen de ander zeggen: "Jij verheerlijkt geweld." Wat een kansloze manier van discussiëren is dat zeg. Ga gewoon in op de inhoud van wat er is gebeurd.
Ik zie Rutger niet zuigen. De eerste momenten vraagt hij door, daarna bindt hij in. Vanaf het moment dat Kinneging het verliest eigenlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?
phoe phoe, het zit je hoog hequote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
Een enge, agressieve machtswellusteling.
Er is toch een gesprek geweest tussen Kinneging en Rutger? En Kinneging heeft Rutger toch tot op zekere hoogte bedreigd?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?
Ruktor nederig en deëscalerend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs.
Ik verafschuw dit soort ventjes gewoon. Daarbij vind ik het beangstigend dat er zoveel mensen zijn die dit gedrag bagatelliseren.quote:
Hij blijft doorpraten hoor. "Ja, maar mag ik dan nog terugkomen?", "Kan ik je dan bellen?" En dat is natuurlijk gezuig. Of hij is zo wereldvreemd om niet te snappen dat dat niet een handig moment was om een afspraak te maken voor een interview.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zie Rutger niet zuigen. De eerste momenten vraagt hij door, daarna bindt hij in. Vanaf het moment dat Kinneging het verliest eigenlijk.
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.quote:
Met andere woorden: als iemand agressief wordt moet iedereen die fysiek zwakker is maar nederig opdonderen? Zegt het woord anarchie je iets?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij blijft doorpraten hoor. "Ja, maar mag ik dan nog terugkomen?", "Kan ik je dan bellen?" En dat is natuurlijk gezuig. Of hij is zo wereldvreemd om niet te snappen dat dat niet een handig moment was om een afspraak te maken voor een interview.
Juist niet ik quote: "nee je gaat nog niet, ik ben nog niet klaar".quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
Nou, een vijf minuten durende bedreiging. Hij zei dreigende dingen maar hij vroeg ze vooral ook meermalen om weg te gaan en een afspraak te maken.
Geen dag zal meer hetzelfde zijn voor Rutger.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke. Dat verandert alleen niets aan het gebeurde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:52 schreef HyperViper het volgende:
En die gore wilde bruut, die smerige agressieve duivel, die lokt het volledig zelf uit. Wat een verschrikkelijk gevaarlijke man. Rutger, dat arme knulletje stond gewoon weerloos tegen de overweldigende fysieke macht van die schurk. Echt heel erg dit.
Als de situatie op het punt staat te escaleren lijkt me dat niet zo onverstandig, nee.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met andere woorden: als iemand agressief wordt moet iedereen die fysiek zwakker is maar nederig opdonderen? Zegt het woord anarchie je iets?
Ha Kinneginquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:46 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als er niks gebeurd is?
Hij blijft niet zuigen, hij bind wel degelijk in. Geloof wel dat als Rutger bv zijn hand had weggeduwd, met kracht de microfoon terug had willen pakken ed meneertje Kinneging hem wel van de trap af had gegooid ja of was gaan beuken. Want hij was wel in die modus, dat was duidelijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Rutger blijft zuigen maar Kinneging houdt zich toch in? Of slaat hij Rutger ergens in elkaar?
Nou nou, wat een bruut geweld.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ha KinneginNog wel last van dat je vroeger gepest bent?? Daarom ben je nu dus voor geweld??
Nee ik trek het in het belachelijke omdat het belachelijk is. Ik hoef geen argumenten te voeren om aan te tonen dat jij volledig de weg kwijt bent. Is Rutger soms een neefje van je? Jij lijkt er meer last van te hebben dan hij.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke. Dat verandert alleen niets aan het gebeurde.
Joh je hebt hier een man of zes die echt niet gaan toegeven, geeft niet ik had niet anders vewacht. Eerst geloofden ze niet dat hij Rutger had aangeraakt (hij zegt zelf; ik laat niet los) , ze geloofden niet dat er 'slechts' een paar minuten was gefilmd etc. Kortom...falers die hun ongelijk niet durven toe te geven en dan proberen om er met 'grappen en grollen' vanaf te komen. Helaas, het is aangetoond dat bepaalde lieden (viper, jokkebrok, stekelzwijn) én geweld goedkeuren én blind op die kale afgingen omdat ze een hekel aan Rutger hebben. Geeft niet,..... maar kom maar eens van dat stigma afquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij blijft niet zuigen, hij bind wel degelijk in. Geloof wel dat als Rutger bv zijn hand had weggeduwd, met kracht de microfoon terug had willen pakken ed meneertje Kinneging hem wel van de trap af had gegooid ja of was gaan beuken. Want hij was wel in die modus, dat was duidelijk.
Met dat gevolg, dat daarna de rechtstaat op moet staan en zich moet verdedigen tegen de agressor. Maar gezien het gekneukel hier begrijpen niet zoveel mensen dat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als de situatie op het punt staat te escaleren lijkt me dat niet zo onverstandig, nee.
Welk geweld? Het aanraken van zijn sjaal? Jij bent ook niets gewend zeg, zeker geen oudere broers of vrienden gehad vroeger? Daar ging het er veel harder aan toe, en dat noemde wij stoeien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ha KinneginNog wel last van dat je vroeger gepest bent?? Daarom ben je nu dus voor geweld??
Hij voelt zich de laatste tijd wel vaker geïntimideerd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef mazaru het volgende:
Ik begrijp niet hoe Rutger zo ontzettend geïntimideerd kan zijn door zo'n iel mannetje.
Dat doe je zelf al, dramaqueen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Onzin. Bij gebrek aan argumentatie trek je het in het belachelijke.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:38 schreef Schanulleke het volgende:
Dat het niet tot geweld komt is omdat Rutger en de cameraman zich deëscalerend opstellen, nederig zelfs. Die Kinnegin weet dondersgoed dat hij sterker is en zijn hele houding verraadt dat hij er geen rem op heeft als hij dan ook nog tegengas krijgt. Een enge, agressieve machtswellusteling. Ik hoop van harte dat dit voor hem nog een staartje krijgt.
Pas maar op dat je niet te hard langs hem heenloopt, als zijn sjaal beweegt door de wind ben je het haasje.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Hij voelt zich de laatste tijd wel vaker geïntimideerd.
Iedereen zegt dat het een anabolenbeer is maar dat zie ik helemaal niet aan hem af. De man is bijna 50 en was ooit 25 jaar geleden NL kampioen gewichtsheffen. Nou de meeste ex-bodybuilders zijn moddervet en echt niet meer in shape.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef mazaru het volgende:
Ik begrijp niet hoe Rutger zo ontzettend geïntimideerd kan zijn door zo'n iel mannetje.
Jij kent het verschil niet tussen vrijwillig stoeien en ongewenst fysiek contact?? Of zit jij ook aan vrouwen en zeg je dan 'joh, heb je vroeger niet met je broertje/zusje gespeeld...puh ben je niets gewend ofzo". Of heb je op dat moment wel het inzicht om in te zien dat je van elkander af moet blijven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Welk geweld? Het aanraken van zijn sjaal? Jij bent ook niets gewend zeg, zeker geen oudere broers of vrienden gehad vroeger? Daar ging het er veel harder aan toe, en dat noemde wij stoeien.
Je inschattingsvermogen blijkt op alle punten tekort te schieten.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:58 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee ik trek het in het belachelijke omdat het belachelijk is. Ik hoef geen argumenten te voeren om aan te tonen dat jij volledig de weg kwijt bent. Is Rutger soms een neefje van je? Jij lijkt er meer last van te hebben dan hij.
Ik wíst het.quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Welk geweld? Het aanraken van zijn sjaal? Jij bent ook niets gewend zeg, zeker geen oudere broers of vrienden gehad vroeger? Daar ging het er veel harder aan toe, en dat noemde wij stoeien.
ik twijfelde!quote:
Het gaat ook om jouw definitie van geweld, de rest doet er niet echt toe. Natuurlijk is het erg als je ongewenst aangeraakt wordt, soms stoot iemand mij ook aan; niet prettig. Maar daar maak ik dan niet gelijk werk van. In deze situatie krijgt Rutger slechts een subtiele fysieke waarschuwing, zo van ophouden nu. Het stelt gewoon niets voor. En om die man dan een gewelddadige agressieve gek te noemen is gewoon krankzinnig. Werkelijk, wat gaat er dan door je heen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jij kent het verschil niet tussen vrijwillig stoeien en ongewenst fysiek contact?? Of zit jij ook aan vrouwen en zeg je dan 'joh, heb je vroeger niet met je broertje/zusje gespeeld...puh ben je niets gewend ofzo". Of heb je op dat moment wel het inzicht om in te zien dat je van elkander af moet blijven?
AHAHAHAHAA, zelden zulke grote onzin gelezen!:')!1`11quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:10 schreef Marlan het volgende:
Op geenstijl had Rutger een soort van onaantastbaar status onder de reaguurders.
Ik geloof echt niet dat onze Ronnie dit allemaal serieus meent. Hij zit gewoon tegen beter weten in onzin te verkopen. Dat zie je aan al zijn posts.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het gaat ook om jouw definitie van geweld, de rest doet er niet echt toe. Natuurlijk is het erg als je ongewenst aangeraakt wordt, soms stoot iemand mij ook aan; niet prettig. Maar daar maak ik dan niet gelijk werk van. In deze situatie krijgt Rutger slechts een subtiele fysieke waarschuwing, zo van ophouden nu. Het stelt gewoon niets voor. En om die man dan een gewelddadige agressieve gek te noemen is gewoon krankzinnig. Werkelijk, wat gaat er dan door je heen?
Een bodybuilder!!??!!quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het een anabolenbeer is maar dat zie ik helemaal niet aan hem af. De man is bijna 50 en was ooit 25 jaar geleden NL kampioen gewichtsheffen. Nou de meeste ex-bodybuilders zijn moddervet en echt niet meer in shape.
Huh?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met andere woorden: als iemand agressief wordt moet iedereen die fysiek zwakker is maar nederig opdonderen?
Zegt het jou zelf iets, want ik zie de relevantie van dat woord in deze context niet helemaal.quote:Zegt het woord anarchie je iets?
Ja, da's toch ook niet zo gek dan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hij blijft niet zuigen, hij bind wel degelijk in. Geloof wel dat als Rutger bv zijn hand had weggeduwd, met kracht de microfoon terug had willen pakken ed meneertje Kinneging hem wel van de trap af had gegooid ja of was gaan beuken. Want hij was wel in die modus, dat was duidelijk.
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met dat gevolg, dat daarna de rechtstaat op moet staan en zich moet verdedigen tegen de agressor. Maar gezien het gekneukel hier begrijpen niet zoveel mensen dat.
Dat was misschien ook wel wat teveel gevraagd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
Zegt het jou zelf iets, want ik zie de relevantie van dat woord in deze context niet helemaal.
Leg het dan eens uit. Een woord gebruiken zonder het toe te lichten maakt niet echt duidelijk wat je bedoelt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:22 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat was misschien ook wel wat teveel gevraagd.
Iemand die een ander fysiek bejegend, vervolgens bedreigt... dat noem ik een geweldadige aggresieve gek. Ik niet alleen hoor, zie ook de rest van de reacties van weldenkend Nederland. Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van. Dat er bepaalde usertjes hier het een en ander goedpraten veranderd daar niets aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Het gaat ook om jouw definitie van geweld, de rest doet er niet echt toe. Natuurlijk is het erg als je ongewenst aangeraakt wordt, soms stoot iemand mij ook aan; niet prettig. Maar daar maak ik dan niet gelijk werk van. In deze situatie krijgt Rutger slechts een subtiele fysieke waarschuwing, zo van ophouden nu. Het stelt gewoon niets voor. En om die man dan een gewelddadige agressieve gek te noemen is gewoon krankzinnig. Werkelijk, wat gaat er dan door je heen?
Omdat de inhoudelijke koek na zes deeltjes redelijk op is en de kruimeltjes overblijven?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:26 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom bestaan de meeste argumenten hier uit persoonlijke aanvallen op degenen die een bericht posten in plaats van op de inhoud van wat er staat?
Kun je één minister of andere politicus noemen die heeft gezegd dat Kinneging een gewelddadige, agressieve gek is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iemand die een ander fysiek bejegend, vervolgens bedreigt... dat noem ik een geweldadige aggresieve gek. Ik niet alleen hoor, zie ook de rest van de reacties van weldenkend Nederland. Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van. Dat er bepaalde usertjes hier het een en ander goedpraten veranderd daar niets aan.
Anarchie was hier van toepassing omdat je wetteloosheid lijkt te propageren. Het recht van de sterkste en de rest moet maar nederig buigen. Dat lijkt mij de opmaat voor donkere tijden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leg het dan eens uit. Een woord gebruiken zonder het toe te lichten maakt niet echt duidelijk wat je bedoelt.
Ik weet wel wat het woord anarchie inhoudt (samenleving zonder overheid/geordend bestuur), maar ik neem aan dat dat voor jou iets negatiefs is. Voor mij is een anarchie niet iets negatiefs, chaos wel maar dat is iets anders.
Ow.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat de inhoudelijke koek na zes deeltjes redelijk op is en de kruimeltjes overblijven?
Nee hoor, dat propageer ik niet. Zie mijn reactie:quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Anarchie was hier van toepassing omdat je wetteloosheid lijkt te propageren. Het recht van de sterkste en de rest moet maar nederig buigen. Dat lijkt mij de opmaat voor donkere tijden.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Huh?Nee, als je een interview met iemand wilt, kun je dat beter niet doen als de ander boos is. De kans is dan namelijk groot dat hij of zij nee zegt.
[..]
Zegt het jou zelf iets, want ik zie de relevantie van dat woord in deze context niet helemaal.
als iemand onaangekondigd hier langs zou komen om mijn 8 maanden zwangere vrouw met een camera in der smoel te treiteren, zou ik gelijk in die modus zijn, en hem niet zo vriendelijk te woord staan als hoe die man begon. dus iemand komt langs om je hoogzwangere vrouw te treiteren, camera in je gezicht, je zegt dat ze je vrouw niet kunnen spreken, ze blijven doorgaan. je verzoekt ze te gaan, ze blijven doorgaan, ik vind zo'n reactie dan niet gek, persoonlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 10:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als je zegt dat het zuigerig is om door te praten wanneer iemand zijn zelfbeheersing verliest, dan kies je in mijn ogen de zijde van de agressor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:29 schreef Federer-fan het volgende:
Nee hoor, dat propageer ik niet. Zie mijn reactie:
quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Anarchie was hier van toepassing omdat je wetteloosheid lijkt te propageren. Het recht van de sterkste en de rest moet maar nederig buigen. Dat lijkt mij de opmaat voor donkere tijden.
de meeste vinden het een domme actie, niemand scheld hem uit voor ultiem gevaarlijke agressieve gek op anabolen... dat doen alleen gefrustreerde usertjes op het internetquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iemand die een ander fysiek bejegend, vervolgens bedreigt... dat noem ik een geweldadige aggresieve gek. Ik niet alleen hoor, zie ook de rest van de reacties van weldenkend Nederland. Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van. Dat er bepaalde usertjes hier het een en ander goedpraten veranderd daar niets aan.
Dat weet je helemaal niet of Rutger dat van plan wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als iemand onaangekondigd hier langs zou komen om mijn 8 maanden zwangere vrouw met een camera in der smoel te treiteren, zou ik gelijk in die modus zijn, en hem niet zo vriendelijk te woord staan als hoe die man begon. dus iemand komt langs om je hoogzwangere vrouw te treiteren, camera in je gezicht, je zegt dat ze je vrouw niet kunnen spreken, ze blijven doorgaan. je verzoekt ze te gaan, ze blijven doorgaan, ik vind zo'n reactie dan niet gek, persoonlijk
Stel dat iemand op straat naar een agressief uitziend iemand loopt en hem gaat irriteren, dan lijkt me dat niet verstandig. Kies ik dan de kant van die persoon? Nee, maar je kunt op een gegeven moment wel raden wat er gebeurt als je het doet en dat het dus niet verstandig is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je zegt dat het zuigerig is om door te praten wanneer iemand zijn zelfbeheersing verliest, dan kies je in mijn ogen de zijde van de agressor.
ik heb nog nooit een interview met de beste man gezien zonder treiterende opmerkingen. daarbij, als iemand onaangekondigd met een camera in je gezicht staat, kan ik me voorstellen dat het die indruk kan wekken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet of Rutger dat van plan was
Waar heb je het over man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van.
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste vinden het een domme actie, niemand scheld hem uit voor ultiem gevaarlijke agressieve gek op anabolen... dat doen alleen gefrustreerde usertjes op het internet
Lijkt? Ik denk dat je een cursusje begrijpend lezen moet pakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Anarchie was hier van toepassing omdat je wetteloosheid lijkt te propageren.
DIt dus. Prima toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als iemand onaangekondigd hier langs zou komen om mijn 8 maanden zwangere vrouw met een camera in der smoel te treiteren, zou ik gelijk in die modus zijn, en hem niet zo vriendelijk te woord staan als hoe die man begon. dus iemand komt langs om je hoogzwangere vrouw te treiteren, camera in je gezicht, je zegt dat ze je vrouw niet kunnen spreken, ze blijven doorgaan. je verzoekt ze te gaan, ze blijven doorgaan, ik vind zo'n reactie dan niet gek, persoonlijk
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.Kun je dit even aantonen?
Ik zou hem zeker high-fiven als ik hem tegen zou komen hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.
Agressieve anabolengek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.
Ik kijk inderdaad geen televisie, ik vraag dus aan jou om het aan te tonen. Jij stelt het immers. Televisie, kom op man, het is geen 1980.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?
Succes met je been. Heel Nederland heeft de reacties gezien van de politici op de vertoning van zowel dat maffe vrouwtje en die anabolenslikker. Dat jij geen tv kijkt is niet mijn probleem. Al verklaart het wel een hoop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad geen televisie, ik vraag dus aan jou om het aan te tonen. Jij stelt het immers. Televisie, kom op man, het is geen 1980.
Wat denk je? Ik gooi er een drogredenering tegenaan en het is wel goed? Nee Ronnie, jij doet hier de waanzinnige claims. Waar vind ik die journalisten die zeggen dat hij een gevaarlijke agressieve gek is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Succes met je been. Heel Nederland heeft de reacties gezien van de politici op de vertoning van zowel dat maffe vrouwtje en die anabolenslikker.
Lees mijn reactie op Re nou eens terug...... dan heb je je antwoord. Niet alleen vragen stellen, ook de antwoorden lezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik gooi er een drogredenering tegenaan en het is wel goed? Nee Ronnie, jij doet hier de waanzinnige claims. Waar vind ik die journalisten die zeggen dat hij een gevaarlijke agressieve gek is?
Dat is heel wat anders dan wat jij stelt. Maar ik zie dat je al inbind.quote:De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen.
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat iemand op straat naar een agressief uitziend iemand loopt en hem gaat irriteren, dan lijkt me dat niet verstandig. Kies ik dan de kant van die persoon? Nee, maar je kunt op een gegeven moment wel raden wat er gebeurt als je het doet en dat het dus niet verstandig is.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.
Ben je niet in de war met de kritiek die iedereen (journalisten en politici) hebben op het idee van een fatsoenscommissie? Over die Pownewsactie bij huize Kinneging heb ik niemand gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?
Hij bedoelde eigenlijk gewoon dat ze het afkeuren. Net als iedereen hier. Totaal wat anders dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de kritiek die iedereen (journalisten en politici) hebben op het idee van een fatsoenscommissie?
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef HyperViper het volgende:
Maar Ronnie, heb jij nou pleinvrees? Want als we jouw redenatie hanteren zit het hele land vol met verschrikkelijk gestoorde agressieve mensen. Hoe ga jij hier mee om? Ik zie je heel erg veel posten hier, is dat jouw oplossing? Binnenblijven?
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij bedoelde eigenlijk gewoon dat ze het afkeuren. Net als iedereen hier. Totaal wat anders dus.
Sympathie hebben voor degene die verstandig even z'n bek houdt om de situatie niet te laten escaleren is de zijde van de agressor kiezen? Het wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je zegt dat het zuigerig is om door te praten wanneer iemand zijn zelfbeheersing verliest, dan kies je in mijn ogen de zijde van de agressor.
Dat zeg je niet, dat insinueer je met jouw gedrag in dit topic. Je lijkt gewoon verschrikkelijk bang te worden van die man, ik vind het gewoon naar voor je. Natuurlijk ben ik bang, het is immers niet niks. Iemand die we allemaal kennen heeft te maken gehad met keihard meedogeloos geweld. Natuurlijk ben ik bang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??
Ah je gaat weer woorden verdraaien om het gebrek aan argumenten te compenseren. Het is weer zover. Prima; waar zeg ik dat ik het goedkeur? Ik zal je vertellen dat ik eventueel geweld altijd afkeur, maar hier is geen geweld aan de orde. Tevens heb ik vermeld dat ik er wel van zou genieten als ik Rutger een paar tikken zie krijgen, net als dat ik geniet van een goede actiefilm. Nu mag jij mij uitleggen hoe dit geweld goedkeuren is? Jij kijkt nooit naar films?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?
J0kkebr0k.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??
[..]
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?
Ik ook, lachen man. Het zou ook lachen zijn geweest als hij hem in de gracht had geflikkerd. Lachen man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
J0kkebr0k.
Geweld keur ik niet goed. Ik vond het wel leuk om te zien dat Rutger een lesje werd geleerd en hij met de staart tussen zijn benen zijn urine liet lopen.
True that.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Compatibel het volgende:
Dat gelul over geweld, stel je niet zo aan zeg. Laten we daar pas over beginnen als Rutger daadwerkelijk een paar stompen had gekregen. Nu wordt hij alleen keihard gepowned door degenen die ze wel even aan zouden pakken. Hoe werkt dat dan in de hoofden van sommige mensen hier: de andere kant op is het ineens niet meer grappig maar intimiderend?![]()
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ook, lachen man. Het zou ook lachen zijn geweest als hij hem in de gracht had geflikkerd. Lachen man.
Goedkeuren? Nooit.
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?
Waarom niet? Ze gaan over het doelbewust irriteren van iemand die agressief overkomt. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.
Ja, wel.quote:
Leg het eens uit dan, zoals ik dat net deed. Want iets blijven beweren als een gefrustreerd dreinknulletje heeft weinig zin. Leg maar eens uit hoe ergens om moeten lachen gelijkstaat aan goedkeuren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent voor selectief geweld maar wil niet toegeven dat ook dat geweld is om je gezicht te redden.
Wat klopt hier niet aan? En leg het uit, geen dom geschreeuw zoals we van je gewend zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Hoezo is dat krom? Leg ons dat even uit... jij helder lichtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?
Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo is dat krom? Leg ons dat even uit... jij helder licht
Dat is FOK!, jongedame.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef mazaru het volgende:
Beetje jammer dat het zo vaak overgaat op persoonlijke aanvallen hier. Een discussie is ook te voeren zonder persoonlijk te worden.
Dit is juist dikke fun.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef mazaru het volgende:
Beetje jammer dat het zo vaak overgaat op persoonlijke aanvallen hier. Een discussie is ook te voeren zonder persoonlijk te worden.
Inderdaad,.... ik moet zo om je lachen ( om je lachen...niet mét) dat ik helemaal buiten adem ben. Bedankt daarvoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.
Dat kan, ik heb een apart gevoel voor humor. Misschien is dat het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.
Vandaar dat het jou zo ontbreekt aan argumenten. In ieder geval fijn dat je zelf toegeeft dat je aan het trollen bent, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad,.... ik moet zo om je lachen ( om je lachen...niet mét) dat ik helemaal buiten adem ben. Bedankt daarvoor.
Het is iig niet onverschillig... Hoewel ik denk dat de belaagde liever heeft dat de verschilligheid zich uit in hulp, in plaats van schaterlachen... Maar ja, je hebt nu eenmaal niet altijd de keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef HyperViper het volgende:
Dat kan, ik heb een apart gevoel voor humor. Misschien is dat het.
Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vandaar dat het jou zo ontbreekt aan argumenten. In ieder geval fijn dat je zelf toegeeft dat je aan het trollen bent, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??
'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.
Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).
Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn".
Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
Was dit zo grappig Bravo? Want dit was mijn laatste bericht aan jou. Zo ja, wat is er zo grappig? Misschien zou je gewoon aan kunnen tonen wat niet klopt, kan ik ook lachen om mezelf. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Zolang er geen letsel bij komt kijken, kan ik het wel waarderen. Zeker als een koningstroll wordt aangepakt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat is zeker grappig. Het zijn dan ook 3 idioten verwikkeld in een onzinnige strijd. En ik sta lachend aan de zijlijn te smullen van het geheel.quote:Het is wel grappig dat de oproep tot fatsoen van het echtpaar wereldvreemd zoveel onfatsoen bloot legt (maar overigens ook op veel plaatsen veel fatsoen, met name daar waar het echtpaar wereldvreemd er van langs kreeg).
Dikke fun om te zien hoe ze zichzelf voor schut zetten.quote:Het is ook wel grappig dat zelfverklaarde liberalen zich weer lieten ontmaskeren toen ze zelfs meegingen in het extremistische pleidooi voor het weren van journalisten die "vervelend zijn"
Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.quote:Dus er valt wel genoeg te lachen, maar niet om andermans ellende. Daarom lachen is een teken dat je eigen leven vrij sneu is... althans, dat vind ik dan.
Hij kreeg kramp in zijn vingers.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.
Dat inderdaad... en ze schelden mensen ook voortdurend uit. Kinneging werd gisteren heel kinderachtig niet bij naam genoemd tijdens de uitzending.... ze hadden een ander naampje voor hem: "Anabolenslikker". Dat is een beetje het niveau van Pownews, maar ik zou liegen als ik er soms niet hard om moet lachen. Dat maakt mij misschien hypocriet, maar ja... soit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:42 schreef opgebaarde het volgende:
Ik snap de discussie over pwnd wel, het is gewoon vooral kinderachtig en proberen makkelijk te scoren ten detrimente van de persoon die gefilmd wordt. Respectloos, makkelijk, inhoudloos en triest
Maar toont soms de ware aard van het beestje, zoals Kinneging maar ook van Rutger zelf die met zijn bek vol tanden op de stoel zat te blozen bij de wereld draait door
Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:38 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?
Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?
Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben? Of vind jij het trollen omdat je het er niet mee eens bent. Dit kan namelijk, ik zit namelijk op een ander niveau dan geweldgoedkeurders (of je het hoger of lager inschat boeit niet, dat is aan jou).
Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:39 schreef Taurus het volgende:
'Andermans ellende', je kunt ook overdrijven hoor. Powned voelt zich echt niet ellendig nu, dit is gewoon een zoveelste prettig relletje voor ze.
Medelijden hebben is nergens voor nodig.
Corrigerend optreden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Er werd door enkelen hier aangegeven dat ze ook wel konden lachen als Rutger een paar rake klappen zou ontvangen oid.
Ik zie er de lol niet van in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoezo? Rutger die piept als een klein jongetje terwijl er van geweld geen sprake was, is toch mooi man.
Oh we gaan nu verwijzen naar "oude" en "snel verwijderde" posts?? Wat is dit voor Kinnegin methode? Liegen tot je er bij neervalt??? Nu weet ik waarom jullie het zo voor hem opnemenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je gaf het gisteren letterlijk toe, maar je wijzigde je reactie als een ninja.
En jij handelt hetzelfde...namelijk liegen en geweld goedkeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent dan waarschijnlijk ook net zo zuur als Kinneging.
Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waarom eindigen al je berichtjes met een vraagteken?? Heb je zoveel vragen jongen?
Maar nogmaals...waar zie jij mij toegeven dat ik aan het trollen ben?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij bent dan waarschijnlijk ook net zo zuur als Kinneging.
Goh.. ontkennen... verrassendquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En jij handelt hetzelfde...namelijk liegen en geweld goedkeuren.
Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie.quote:
Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Niet om andermans ellende lachen is zuur tegenwoordig? Dat is de wereld op zijn kop!
Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jij bent een Rutger hugger... en die lachen voortdurend om andermans ellende. Rutgers werkwijze is mensen met hun zwakkeplekken confronteren. In deze ben jij dus hypocriet bezig... of is het pas ellende als er fysiek contact aan te pas is gekomen?
Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En jij handelt hetzelfde...namelijk liegen en geweld goedkeuren.
Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Liegen en trollen om geen argumenten meer te hoeven voeren. Hoe diskwalificeer je jezelf volledig in een discussie.
Ja, hij weet van geen ophouden. Vermoeiend.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou je hier misschien op een x-moment mee kunnen stoppen? Ik denk dat je in deze reeks al een paar honderd keer mensen ervan hebt beschuldigd dat ze voorstander zijn van geweld en het wordt een beetje vervelend. Je krijgt een veel nuttigere discussie als je de persoonlijke aanvallen weglaat.
Bravo wil gewoon trollen. Dat etaleert zich wel in het negeren van legitieme argumenten. Dan is hij niet meer thuis.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinneging noemt hij een leugenaar, maar Rutger is net zo goed een leugenaar. Hij is niet naar de keel gegrepen... maar ja... bravomannetje gelooft Rutje op zijn grote blauwe ogen.
Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Daar ging ik maar even vanuit, omdat je de discussie staakt en over gaat op nietszeggende reacties. In mijn opinie trollen. Nu jij, toon mijn ongelijk even aan en laat ons even mee lachen.
Hier waren we gebleven:
[..]
Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je nou weer vandaan dat ik een Rutger hugger ben? Omdat ik de actie van Kinneging veroordeel?
Dat is wel heel erg eendimensionaal gedacht...
Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je moet nooit ergens vanuit gaan. Speciaal voor jou:
- Aannemen is assume in het Engels.
- assume kun je onderverdelen in as-u-me (spreektaal)
- Vervolgens kun je stellen, dat een aanname 'makes an ass out of you and me'.
Kortom,...je moet geen aannames doen. Schiet niet op als je geen juiste kijk op zaken hebt.
Mij meteen bellen. Dan kom ik het filmen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
Ik denk dat je dan van een kale kermis thuiskomt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef zyntex het volgende:
Wat is die kale gast toch een eng mannetje. Ik hoop hem nog een keer tegen te komen en een paar rake klappen te geven
Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij moet op mijn argument reageren en jezelf niet zo belachelijk maken.
Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh ... excuses.. dacht vele pro Rutger posts van jou gezien te hebben. Vergis me waarschijnlijk
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jouw argument was dat ik aan het trollen was omdat ik dat zelf toegaf.... waar was dat dan? Toon nou eens aan in plaats van dat draaien. Je vertoont gedrag wat je gisteren nog hekelde aan Rutger...namelijk iets zeggen (er is fysiek geweld gebruikt) en het niet kunnen aantonen. Nu doe jij hetzelfde.
Vreemd hoor
Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Er zijn nog vacatures bij de fatsoenspolitie van mevrouw Tahir.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Zonder meer, want ik kijk normaliter geen pownews (vanwege deze discussie nu wat van gezien), heb het optreden van hem met sinterklaas veroordeeld en verder ken ik eigenlijk niet zo heel van hem (dat van die sinterklaas vernam ik ook maar hier, althans, ik was dat relletje al weer vergeten).
Ik roep gewoon op tot fatsoen.
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik. Kom maar op. Tevens heb ik al aangegeven waarom ik denk dat jij trolt. Dus laat die onzin maar achterwegen en reageer gewoon op het inhoudelijke argument.
Knul reageer gewoon op mijn argument of houdt gewoon je mond. Je maakt jezelf onsterfelijk belachelijk nu door deze subtiele witte vlag te hijsen. Ik heb al aangegeven waarom ik DENK dat je trollt, lees het terug.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
Ga je mee?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kom maar op met wat? Waar trol ik..... toon eens aan dat ik dat gezegd heb. Je gaat nu weer draaien, moet je niet doen. Kom op, jij bent toch de man hier (samen met die andere agressieve gast jokkebrok) toon even aan. Jij Rutger!
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?
Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:15 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het niet erg vindt dat ik nu even smakelijk om hem lach. Wat valt hij door de mand zeg.Als de argumenten op zijn dan komt de agressie.
Of hij verzint een nieuwe manier om mijn lastige reactie niet te hoeven voorzien van een antwoord. Prachtig om hem zo te zien wurmen, de clown van het topic.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een filmpje van hem gevonden:
Hij zit nu echt woest achter zijn PC'tje.
Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:34 schreef DS4 het volgende:
Ik geloof dat dit draadje inmiddels aan zijn pensioen toe is...
Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensenquote:Op donderdag 1 maart 2012 13:46 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee joh, een update! Hoe stat het met de aangifte, hoe kijkt de universiteit aan tegen het gedrag van Kinneging etc.
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen posts. Die staan bol van de agressie. Jij valt ook ambulancemedewerkers aan zeker?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.
[..]
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
Iemand al iets gehoord van de Universiteit? Ben heel benieuwd. En zijn er verder nog reacties vanuit de politiek ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens! Wat ik ook wel wil zien.. hoe gaat Rutger door zijn slachtoffers geconfronteerd worden met zijn kinderlijk laffe optreden. Het worden mooie tijden mensen
Dus jij kijkt per persoon of je geweld toestaat? Selectieve onthouding zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want ik veroordeel geweld tegen nuttige hulpverleners.
Nee hoor. Ik keur geweld af.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo ik was even heerlijk met pauze en kan nu weer even commentaar geven op mijn fans hier.
[..]
Nee nu niet draaien natuurlijk, jij en Hyper waren pro geweld. Maar puur hypothetisch......stel nou dat ik dat doe he...dan moeten jij en Hyper zeker heel hard lachen??
Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
De tombola discussie. Afijn, iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik keur geweld af.
[..]
Maar dat je reacties negeert waar je geen antwoord op hebt is niets nieuws.
Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
iedereen die kan lezen heeft jou en jokkebrok geweld zien vergoeilijken dus ontkennen en draaien heeft verder weinig zin.
Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:25 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weer een drogredenering. Je maakt het wel heel makkelijk zo.Iedereen weet dit, iedereen met gezond verstand dat. Sta je nou echt zo kansloos in deze discussie dat je geen inhoudelijke reactie op mijn betoogje uit kan persen? Is het zó lastig voor je?
Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennenquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
http://pauwenwitteman.var(...)d99c2810ac896e08b0e6
Dat zie jij omdat je dat wilt zien.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:47 schreef VVDer het volgende:
Als ik dit zie, dan maken die tahir & kinnegin zichzelf belachelijk.. Wat kansloos zeg. Daar heb je helemaal geen Rutger voor nodig
http://pauwenwitteman.var(...)d99c2810ac896e08b0e6
En wederom heb je niets meer in te brengen dan hetzelfde riedeltje waar je mij beschuldigd zonder het aan te kunnen tonen, waar ik constant jouw ongelijk aantoon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Juist niet, je maakt het mij heel makkelijk. Je plaatst zelf die geweldsverheerlijking, hoef ik niets voor te doen. Zoals ik al zei, iedereen die kan lezen kan het terugvinden. Wil je mijn handtekening?
Als Kinnegin zegt dat de wereld na de 1960 niet zoveel is veranderd, dan kom je echt uit een grot! TV weren van het binnenhof?! Dude, welkom in de echte wereld. Ik ben geen fan van Rutger die als een kind de 5 W's vraagt, maar dit Tahir en Kinnegin zijn ook echt wel een kansloos setje! Wat ontzettend naief zijn ze zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dat zie jij omdat je dat wilt zien.
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb het gezien, hoewel Pownews zijn belofte om het 's middags op de website te zetten niet nakwam. Kennelijk wilden ze het timen om het niet teveel aandacht te geven.
Een enorme afgang voor Castricum natuurlijk, de tweede al in korte tijd, van het imago van onverstoorbaar brutaaltje en luis in de pels blijft natuurlijk weinig over als je je als een schooljochie de les laat lezen. Hetzelfde geldt voor de cameraman trouwens. Hoe heet die eigenlijk? En heeft hij ook een gezicht? Kinneging was op zich wat heetgebakerd maar wel correct.
Wat betreft de gelegenheidsmoralistjes hier: Van wurgen was geen sprake, dat Castricum een bang jongetje bleek wil natuurlijk niet zeggen dat er echt wat te vrezen was. Hij liegt dus, en dat is in dit geval smaad en dat is strafbaar. Er is in geknipt waarmee ze het anders deden voorkomen dan het was, ook dat was leugenachtig. Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit. De valse aangifte komt daar dan eventueel nog bij.
Tuurlijk, iedereen bij Powned ligt nu al twee dagen in een deuk...en gelijk hebben ze. Wat een aandacht krijgen ze en dat terwijl het een ander is die zijn emoties niet goed onder controle kan houden. Die anabool zal nog wel last gaan krijgenquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Achteraf is alles natuurlijk anders. Hij had gewoon de deur moeten sluiten.
Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend! Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Achteraf is alles natuurlijk anders. Hij had gewoon de deur moeten sluiten.
Het interview bij P&W geeft mijn plaatsvervangende schaamte inzake Tahir en Kinnegin. Ze komen er zooo zwak uit en dit sterkt Rutger alleen maar.
Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen....quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
Weer een diepzinnige parel van Ronnie.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:20 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zoals jij reageerden toen ze je vroeger pestten? Want daar lulde je makkelijk overheen....
Ik denk dat het hem niet zoveel zou boeien. Kijkcijfers zijn kijkcijfers. Ik vond Kinnengin niet correct hoor. Ik vond ook hem onbeschoft en daarnaast vond hij bedreigen noodzakelijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:18 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Rutger mag blij zijn dat Kinnegin juist wel correct was. Voor hetzelfde had hij geweld gebruikt, en dan was het met Rutje heel wat slechter afgelopen.
Het strafbare feit van geen camera uitdoen of liegen (alhoewel, hij bediende dat ding niet dus hoe kan hij het weten) tegen Kinnegin? Dat is strafbaar?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:21 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Weer een diepzinnige parel van Ronnie.
Volgens mij heb jij tekstschrijvers ingehuurd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Maar wil je nou een handtekening of niet? Ik bedoel, jij behoort tot wel tot mijn meest trouwe fans. Daarnaast zijn er nog wat meelopers maar niet jij, je bent hardcore. Voor mijn fans heb ik wel wat over. Alleen jammer dat we qua gedachten zo uit elkaar staan, ik bedoel...jij keurt geweld goed en ik niet. Dat is jammer want we hadden zo fijn kunnen samenwerken. Ik de leider, jij de volger. Nu kan dat helaas niet.
Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja, dit schiet natuurlijk niet op. Dit heb je vanochtend ook al gezegd en toen heb ik ook al gezegd dat:quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ach ze liegen er lustig op los.... bijvoorbeeld dat geheime nummer wat er niet is, dat hij Rutger niet heeft aangeraakt, dat het een kwartier duurde, dat zijn vrouw op bed lag...en ga zo maar door. Naast het liegen gebruikt hij ook fysiek geweld en zijn er hier mensen die dit goedkeuren en er om kunnen lachen. Om vervolgens te gaan ontkennen
Dat hij die twee in het water gooit als ze nog een keer komen vind ik een fatsoenlijke bedreiging.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:04 schreef VVDer het volgende:
[..]
Kinnegin wat niet correct. Hij is aan het bedreigen en fatsoen is hem onbekend!
Castricu praatte wel veel voor iemand die zijn mond hield.quote:Ik vond dit de eerste keer dat Castricum er goed uit is gekomen. Hij hield zijn mond en Kinnegin maakte de televisie!
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:30 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Om mijn leider te worden moet je toch minstens een discussie kunnen winnen van mij. Het klopt wat je zegt dat ik een groot fan van je ben, dat is waar. Elk topic waarin jij je bevind is weer een ware traktatie voor mij; lekker stampen op een makkelijk doelwit. Heb je inmiddels al de moeite genomen om mijn reactie op jouw beschuldiging door te lezen? Want nu doe je het weer, staat een beetje knullig.
Dit vind ik een leuke post. Hulde.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.
Er valt weinig te begrijpen. Verder dan jij keurt geweld goed ben je nog niet gekomen, afgezien van de suggestieve bocht die ik van je gewend ben. Maar ga je gang, velle ster dat je bent, leg mij maar uit dan wat ik niet begrijp.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt??
Verlicht me.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw reactie over enkele jaren nog wel eens even lezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Het kan knullig staan maar bedoel je niet te zeggen dat je het eigenlijk niet begrijpt?? Want dat kan ik mij wel degelijk voorstellen. Het is alsof het jongetje van zes thuiskomt na school en boos is op 'die stomme sommen' in zijn rekenboekje. Immers begrijpt hij die nog niet. Over enkele jaren lacht hij erom...waarom heeft hij het 'stomme sommen' genoemd, immers jaren later begreep hij het wel.
Als je er twee hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:47 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Dan wil ik jouw reactie over enkele jaren nog wel eens even lezen.
Ben er inderdaad bang voor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je er twee hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen.
Trollie_bravo is heel opzichtig bezig ja.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:48 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als je er twee hebt gelezen heb je ze allemaal gelezen.
Hoezo naief? Het werkt zoals het werkt omdat iedereen maar toelaat dat het zo werkt. In het bijzonder politici want die moeten wel, ten eerste omdat er wat tegen doen hun onmiddellijk grote schade toebrengt, de eerste die zijn mond opentrekt tegen de terreur van de camera zal die in zijn volle kracht over zich heen krijgen. Ten tweede zitten ze op meerdere manieren niet in de positie om hun eigen criticasters aan te pakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:00 schreef VVDer het volgende:
[..]
Als Kinnegin zegt dat de wereld na de 1960 niet zoveel is veranderd, dan kom je echt uit een grot! TV weren van het binnenhof?! Dude, welkom in de echte wereld. Ik ben geen fan van Rutger die als een kind de 5 W's vraagt, maar dit Tahir en Kinnegin zijn ook echt wel een kansloos setje! Wat ontzettend naief zijn ze zeg
Doe even normaal man. Agressieve bruut dat je bent, bokito, verdomd anabolenmonster.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:57 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Godver wat heb ik zin om Ronnie_bravo zijn sjaal vast te grijpen.
Haha.... typishe Ronnie_bravo troll reactie idd.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Agressieve bruut dat je bent, bokito, verdomd anabolenmonster.Wat een verschrikkelijk enge man ben jij.
Sorry, ik snap het. Zal het niet meer doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:59 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Doe even normaal man. Agressieve bruut dat je bent, bokito, verdomd anabolenmonster.Wat een verschrikkelijk enge man ben jij.
quote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heb vandaag dan eindelijk het filmpje gezien waarvan Powned beweert dat 't onge-edit is, maar ik kan niet anders concluderen dat Kinneging uiterst netjes en correct Rutget terecht gewezen heeft en van zijn privé-terrein verwijderd heeft. Daar mag enig krachtig taalgebruik bij gebruikt worden, daar is niets mis mee, maar van fysiek geweld zie of hoor ik geen enkel bewijs.
Rutger van Castricum is een laffe, valse hond die er alles voor doet om iemands naam te bezoedelen, dus tegen die achtergrond moeten we zijn repliek dan ook beoordelen.
Van de schreeuwerige, opruiende titel zoals van dit topic is dus zeker geen sprake.
Dus krachtig taal is fatsoen. Maar iemand die kinderlijk 5x de W vraag stelt is onfatsoenlijk?! Gekke wereld zegquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Heb vandaag dan eindelijk het filmpje gezien waarvan Powned beweert dat 't onge-edit is, maar ik kan niet anders concluderen dat Kinneging uiterst netjes en correct Rutget terecht gewezen heeft en van zijn privé-terrein verwijderd heeft. Daar mag enig krachtig taalgebruik bij gebruikt worden, daar is niets mis mee, maar van fysiek geweld zie of hoor ik geen enkel bewijs.
Rutger van Castricum is een laffe, valse hond die er alles voor doet om iemands naam te bezoedelen, dus tegen die achtergrond moeten we zijn repliek dan ook beoordelen.
Van de schreeuwerige, opruiende titel zoals van dit topic is dus zeker geen sprake.
http://www.rvdj.nl/rvdj-a(...)september%202010.pdfquote:2.1.6. Het gebruik van verborgen opname-apparatuur, het overvallen van personen met draaiende camera en openstaande microfoon en het zich toegang verschaffen tot niet-openbare ruimten zonder zich als journalist bekend te maken, is niet toelaatbaar. Hiervan kan de journalist alleen afwijken als hem geen andere weg open staat om een ernstige misstand aan het licht te brengen of een zaak van maatschappelijk belang scherper te belichten, mits de werkwijze geen onevenredige inbreuk maakt op de privacy en de veiligheid van betrokkenen.
Stuur dat even naar Alberto Stegeman.. Rutger werd direct gespotquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:21 schreef moussie het volgende:
Uit de leidraad van de Raad voor de Journalistiek
[..]
http://www.rvdj.nl/rvdj-a(...)september%202010.pdf
Welk strafbaar feit had jij hier in gedachten?quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Castricum zei ook dat de camera uitging, maar we zien de beelden, dus misschien heeft hij zich daarmee ook nog schuldig gemaakt aan een strafbaar feit.
Bij Alberto and the likes kan je nog argumenteren dat het in het algemeen maatschappelijk belang is, dat is dat van Rutger dus zeker niet. Hij had gewoon van tevoren een afspraak moeten maken, dat was fatsoenlijk geweest.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:22 schreef VVDer het volgende:
[..]
Stuur dat even naar Alberto Stegeman.. Rutger werd direct gespot
Ik hoop niet dat hij dat bedoeld...immers liegen Kinnegin en de voormalig bedpartner van Pauw aantoonbaar een paar keer. Hetgeen zou betekenen dat het vonnis (bijvoorbeeld) tegen Rutger in meervoud zou gelden voor de anabolenman en partner.quote:
Klopt...zei het niet dat er GEEN geheime/verborgen opnameapparatuur was EN dat het openbare weg is EN Rutger is bekend als 'journalist'....dus dat stukje wat je quote slaat nergens opquote:Op donderdag 1 maart 2012 16:27 schreef moussie het volgende:
[..]
Bij Alberto and the likes kan je nog argumenteren dat het in het algemeen maatschappelijk belang is, dat is dat van Rutger dus zeker niet. Hij had gewoon van tevoren een afspraak moeten maken, dat was fatsoenlijk geweest.
Klopt, het was een draaiende camera en een openstaand microfoon. En zover ik weet is je portiek geen openbare weg.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Klopt...zei het niet dat er GEEN geheime/verborgen opnameapparatuur was EN dat het openbare weg is EN Rutger is bekend als 'journalist'....dus dat stukje wat je quote slaat nergens op
Ja hoor, het prive bezit begint bij de drempel. Maar dan nog....aan de overige voorwaarden is ook niet voldaan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:33 schreef moussie het volgende:
[..]
Klopt, het was een draaiende camera en een openstaand microfoon. En zover ik weet is je portiek geen openbare weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |