de meeste vinden het een domme actie, niemand scheld hem uit voor ultiem gevaarlijke agressieve gek op anabolen... dat doen alleen gefrustreerde usertjes op het internetquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Iemand die een ander fysiek bejegend, vervolgens bedreigt... dat noem ik een geweldadige aggresieve gek. Ik niet alleen hoor, zie ook de rest van de reacties van weldenkend Nederland. Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van. Dat er bepaalde usertjes hier het een en ander goedpraten veranderd daar niets aan.
Dat weet je helemaal niet of Rutger dat van plan wasquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als iemand onaangekondigd hier langs zou komen om mijn 8 maanden zwangere vrouw met een camera in der smoel te treiteren, zou ik gelijk in die modus zijn, en hem niet zo vriendelijk te woord staan als hoe die man begon. dus iemand komt langs om je hoogzwangere vrouw te treiteren, camera in je gezicht, je zegt dat ze je vrouw niet kunnen spreken, ze blijven doorgaan. je verzoekt ze te gaan, ze blijven doorgaan, ik vind zo'n reactie dan niet gek, persoonlijk
Stel dat iemand op straat naar een agressief uitziend iemand loopt en hem gaat irriteren, dan lijkt me dat niet verstandig. Kies ik dan de kant van die persoon? Nee, maar je kunt op een gegeven moment wel raden wat er gebeurt als je het doet en dat het dus niet verstandig is.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je zegt dat het zuigerig is om door te praten wanneer iemand zijn zelfbeheersing verliest, dan kies je in mijn ogen de zijde van de agressor.
ik heb nog nooit een interview met de beste man gezien zonder treiterende opmerkingen. daarbij, als iemand onaangekondigd met een camera in je gezicht staat, kan ik me voorstellen dat het die indruk kan wekken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet of Rutger dat van plan was
Waar heb je het over man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Journalisten, columnisten én ministers...ze spreken er allemaal schande van.
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:33 schreef Re het volgende:
[..]
de meeste vinden het een domme actie, niemand scheld hem uit voor ultiem gevaarlijke agressieve gek op anabolen... dat doen alleen gefrustreerde usertjes op het internet
Lijkt? Ik denk dat je een cursusje begrijpend lezen moet pakken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Anarchie was hier van toepassing omdat je wetteloosheid lijkt te propageren.
DIt dus. Prima toch.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als iemand onaangekondigd hier langs zou komen om mijn 8 maanden zwangere vrouw met een camera in der smoel te treiteren, zou ik gelijk in die modus zijn, en hem niet zo vriendelijk te woord staan als hoe die man begon. dus iemand komt langs om je hoogzwangere vrouw te treiteren, camera in je gezicht, je zegt dat ze je vrouw niet kunnen spreken, ze blijven doorgaan. je verzoekt ze te gaan, ze blijven doorgaan, ik vind zo'n reactie dan niet gek, persoonlijk
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waar heb je het over man.Kun je dit even aantonen?
Ik zou hem zeker high-fiven als ik hem tegen zou komen hierquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.
Agressieve anabolengek.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klopt dat is mijn uitdrukking voor die aggressieve anabolengek. De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen. Zou hij vandaag al voor de groep staan trouwens?? Lijkt me leuk om vandaag college bij hem te volgen.
Ik kijk inderdaad geen televisie, ik vraag dus aan jou om het aan te tonen. Jij stelt het immers. Televisie, kom op man, het is geen 1980.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?
Succes met je been. Heel Nederland heeft de reacties gezien van de politici op de vertoning van zowel dat maffe vrouwtje en die anabolenslikker. Dat jij geen tv kijkt is niet mijn probleem. Al verklaart het wel een hoop.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad geen televisie, ik vraag dus aan jou om het aan te tonen. Jij stelt het immers. Televisie, kom op man, het is geen 1980.
Wat denk je? Ik gooi er een drogredenering tegenaan en het is wel goed? Nee Ronnie, jij doet hier de waanzinnige claims. Waar vind ik die journalisten die zeggen dat hij een gevaarlijke agressieve gek is?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:41 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Succes met je been. Heel Nederland heeft de reacties gezien van de politici op de vertoning van zowel dat maffe vrouwtje en die anabolenslikker.
Lees mijn reactie op Re nou eens terug...... dan heb je je antwoord. Niet alleen vragen stellen, ook de antwoorden lezen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:42 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat denk je? Ik gooi er een drogredenering tegenaan en het is wel goed? Nee Ronnie, jij doet hier de waanzinnige claims. Waar vind ik die journalisten die zeggen dat hij een gevaarlijke agressieve gek is?
Dat is heel wat anders dan wat jij stelt. Maar ik zie dat je al inbind.quote:De rest vind hem idd slechts achterlijk gedrag vertonen, net als zijn vrouwtje met die achterlijke ideeen.
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:34 schreef Federer-fan het volgende:
Stel dat iemand op straat naar een agressief uitziend iemand loopt en hem gaat irriteren, dan lijkt me dat niet verstandig. Kies ik dan de kant van die persoon? Nee, maar je kunt op een gegeven moment wel raden wat er gebeurt als je het doet en dat het dus niet verstandig is.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.
Ben je niet in de war met de kritiek die iedereen (journalisten en politici) hebben op het idee van een fatsoenscommissie? Over die Pownewsactie bij huize Kinneging heb ik niemand gehoord.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je hebt geen tv? Ga dit ook nog even ontkennen?
Hij bedoelde eigenlijk gewoon dat ze het afkeuren. Net als iedereen hier. Totaal wat anders dus.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de kritiek die iedereen (journalisten en politici) hebben op het idee van een fatsoenscommissie?
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:45 schreef HyperViper het volgende:
Maar Ronnie, heb jij nou pleinvrees? Want als we jouw redenatie hanteren zit het hele land vol met verschrikkelijk gestoorde agressieve mensen. Hoe ga jij hier mee om? Ik zie je heel erg veel posten hier, is dat jouw oplossing? Binnenblijven?
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hij bedoelde eigenlijk gewoon dat ze het afkeuren. Net als iedereen hier. Totaal wat anders dus.
Sympathie hebben voor degene die verstandig even z'n bek houdt om de situatie niet te laten escaleren is de zijde van de agressor kiezen? Het wordt steeds gekker hier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je zegt dat het zuigerig is om door te praten wanneer iemand zijn zelfbeheersing verliest, dan kies je in mijn ogen de zijde van de agressor.
Dat zeg je niet, dat insinueer je met jouw gedrag in dit topic. Je lijkt gewoon verschrikkelijk bang te worden van die man, ik vind het gewoon naar voor je. Natuurlijk ben ik bang, het is immers niet niks. Iemand die we allemaal kennen heeft te maken gehad met keihard meedogeloos geweld. Natuurlijk ben ik bang.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??
Ah je gaat weer woorden verdraaien om het gebrek aan argumenten te compenseren. Het is weer zover. Prima; waar zeg ik dat ik het goedkeur? Ik zal je vertellen dat ik eventueel geweld altijd afkeur, maar hier is geen geweld aan de orde. Tevens heb ik vermeld dat ik er wel van zou genieten als ik Rutger een paar tikken zie krijgen, net als dat ik geniet van een goede actiefilm. Nu mag jij mij uitleggen hoe dit geweld goedkeuren is? Jij kijkt nooit naar films?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?
J0kkebr0k.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Je bent aan het ijlen man. En jij post hier vaker dan mij..... ben je bang??
[..]
Afkeuren?? Jij en je vriendjes keuren geweld goed. Nu keur je het ineens af?? Ik zie alweer dat je inbind. Net als Jokkebrok die eerst geweld goedkeurt, dan weer afkeurt.... ligt eraan hoe de wind staat zeker?
Ik ook, lachen man. Het zou ook lachen zijn geweest als hij hem in de gracht had geflikkerd. Lachen man.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
J0kkebr0k.
Geweld keur ik niet goed. Ik vond het wel leuk om te zien dat Rutger een lesje werd geleerd en hij met de staart tussen zijn benen zijn urine liet lopen.
True that.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:37 schreef Compatibel het volgende:
Dat gelul over geweld, stel je niet zo aan zeg. Laten we daar pas over beginnen als Rutger daadwerkelijk een paar stompen had gekregen. Nu wordt hij alleen keihard gepowned door degenen die ze wel even aan zouden pakken. Hoe werkt dat dan in de hoofden van sommige mensen hier: de andere kant op is het ineens niet meer grappig maar intimiderend?![]()
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:54 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik ook, lachen man. Het zou ook lachen zijn geweest als hij hem in de gracht had geflikkerd. Lachen man.
Goedkeuren? Nooit.
Totaal niet krom, iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?
Waarom niet? Ze gaan over het doelbewust irriteren van iemand die agressief overkomt. Ik zie het verschil niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:44 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Die situaties vind ik niet vergelijkbaar.
Ja, wel.quote:
Leg het eens uit dan, zoals ik dat net deed. Want iets blijven beweren als een gefrustreerd dreinknulletje heeft weinig zin. Leg maar eens uit hoe ergens om moeten lachen gelijkstaat aan goedkeuren?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je bent voor selectief geweld maar wil niet toegeven dat ook dat geweld is om je gezicht te redden.
Wat klopt hier niet aan? En leg het uit, geen dom geschreeuw zoals we van je gewend zijn.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:08 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Iets kan lachwekkend zijn ook al keur je de daad zelf af. Als ik iemand een stevige darwin actie zie doen en ik moet erom lachen betekent dat alleen dat ik het grappig vindt. Niet dat ik het goedkeur, er een voorstander van ben en het zelf ook zou willen doen.
Hoezo is dat krom? Leg ons dat even uit... jij helder lichtquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet goed als men jou in elkaar zou meppen.....maar ik ga wel lachen. Zie je hoe krom dit overkomt?
Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoezo is dat krom? Leg ons dat even uit... jij helder licht
Dat is FOK!, jongedame.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef mazaru het volgende:
Beetje jammer dat het zo vaak overgaat op persoonlijke aanvallen hier. Een discussie is ook te voeren zonder persoonlijk te worden.
Dit is juist dikke fun.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:27 schreef mazaru het volgende:
Beetje jammer dat het zo vaak overgaat op persoonlijke aanvallen hier. Een discussie is ook te voeren zonder persoonlijk te worden.
Inderdaad,.... ik moet zo om je lachen ( om je lachen...niet mét) dat ik helemaal buiten adem ben. Bedankt daarvoor.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zijn vriendje neemt het even over denk ik, hij moet vast even op adem komen.
Dat kan, ik heb een apart gevoel voor humor. Misschien is dat het.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:33 schreef DS4 het volgende:
Dat je (onbedoeld) moet lachen om iemand die van zijn fiets af dondert oid kan ik prima begrijpen. Maar wat er lollig is aan iemand die met geweld bejegend wordt ontgaat mij ten ene male.
Vandaar dat het jou zo ontbreekt aan argumenten. In ieder geval fijn dat je zelf toegeeft dat je aan het trollen bent, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Inderdaad,.... ik moet zo om je lachen ( om je lachen...niet mét) dat ik helemaal buiten adem ben. Bedankt daarvoor.
Het is iig niet onverschillig... Hoewel ik denk dat de belaagde liever heeft dat de verschilligheid zich uit in hulp, in plaats van schaterlachen... Maar ja, je hebt nu eenmaal niet altijd de keuze.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef HyperViper het volgende:
Dat kan, ik heb een apart gevoel voor humor. Misschien is dat het.
Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Vandaar dat het jou zo ontbreekt aan argumenten. In ieder geval fijn dat je zelf toegeeft dat je aan het trollen bent, hoeven we jou ook niet meer serieus te nemen.
Waar moet je anders om lachen? Je word overdondert met argumenten en komt zelf niet meer met een passende reactie. Ik kan daar alleen maar uit opmaken dat je lacht omdat ik hap. Wat valt er dan te lachen, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Waar lees je dit nu weer?? Jij ziet ze echt vliegen he??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |